Love = Game (Part-9)

211 16 0
                                    

Love = Game (Part-9)

​'Shin Minah..!´

'Nae..´

'Kim Taeyeon..!´

'Nae..´

'Jin Bora..!´

'Nae..´

'Kim Jonghyun..!´

'....´

'Kim Jonghyun??!.. Jonghyun မလာဘူးလား??´

အတန္​းပိုင္​ ဆရာမ ၏ စကား ​ေၾကာင္​့ J-Yoon ​ေခါင္​း​ေထာင္​ သြားသည္​..

'ခြင္​့မတိုင္​ ပဲ ပ်က္​ျပန္​ၿပီ ဒီက​ေလး..´

သူ ​ေနာက္​လွည္​့ ၾကည္​့ လိုက္​​ေတာ့ ကြက္​လပ္​ ျဖစ္​​ေန​ေသာ Jonghyun ခံု​ေလးက သူ႔အား ​ေလွာင္​​ေနသ​ေယာင္​..

ဘာလို႔ မလာတာ ပါလိမ္​့??

မ​ေန႔က မိုး​ေရ ထဲမွာ အၾကာႀကီး ရပ္​​ေနလို႔ မ်ား ဖ်ား​ေနတာ လားမသိ..!

J-Yoon စိတ္​ထဲတြင္​ ဆိုးရိမ္​ စိတ္​မ်ား ျဖင္​့ ျပည္​့ႏွက္​လာသည္​..

မ​ေန႔က သူ ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ား လြန္​သြားလား မသိ!!

ူ့ Jonghyun ရဲ႕ လုပ္​ရပ္​ ​ေတြ က သူ႔ကို အဲ့လို ရက္​ရက္​စက္​စက္​ ျဖစ္​လာ ​ေအာင္​ တိုက္​တြန္​းႏႈိး​ေဆာ္​ ​ေနသ​လိုပဲ..!

ခုမွ လြန္​သြား မွန္​းသိလဲ ဘာမွ ျပန္​လုပ္​ လို႔မရ​ေတာ့..!

​ေတာ္​​ေတာ္​ႀကီးမ်ား ဖ်ား ​ေနတာ မ်ားလား??

ဒါမွမဟုတ္​ သူ႔မ်က္​ႏွာ ကို မ်ား မျမင္​ခ်င္​လို႔ မ်ား ​ေက်ာင္​း ကို မလာတာလား?

အဲ့​ေလာက္​ ​ေတာင္​ စိတ္​နာ သြားၿပီလား?

စိတ္​နာ လက္​စ နဲ႔ စိတ္​နာ ၿပီး မုန္​း လိုက္​ပါ​ေတာ့ Jonghyun ရယ္​~

❆ ❆ ❆ ❆ ❆ ❆ ❆ ❆ ❆

သည္​လိုႏွင္​့ တစ္​ပတ္​ ကုန္​​ေတာ့မည္​...

Jonghyun ရဲ႕ အရိပ္​အ​ေယာင္​ ပင္​မ​ေတြ႔..

သူ႔ရဲ႕ တစ္​ပတ္​တာ ​ေန႔ရက္​မ်ားလဲ စိတ္​ဆင္​းရဲ မႈ မ်ား , အျပစ္​ မကင္​း မႈမ်ား ႏွင္​့သာ ကုန္​ဆံုး ခဲ့​ေၾကာင္​း သူ ၀န္​ခံ ပါသည္​..

'Noona..!!´

သူ အ​ေနာက္​က​ေန လွမ္​းပုတ္​ ခံ​လိုက္​​ရ​ေသာ ​ေၾကာင္​့ အ​ေတြးစ မ်ား ျပတ္​​ေတာက္​ သြားသည္​..

Love = Game(Completed)Where stories live. Discover now