Love = Game (Part-4)

245 18 1
                                    

Love = Game (Part -4)

'​ေအာ္.. ဒီဟာ​ေတြကလဲ က်ပဲ က်​ေတာ့ တာပဲ.. '

J Yoon တစ္​​ေယာက္​ ပြစိ ပြစိ ​ေရရြတ္​ရင္​း ျပဳတ္​ ျပဳတ္​ က်​ေန​ေသာ စာအုပ္​​ေတြ အား ျပန္​ ျပန္​ ​ေကာက္​​ကာ စာၾကည္​့တိုက္​ထဲ မွ ထြက္​ လာခဲ့သည္​...

အခု တ​ေလာ သူ စာထဲ မွာပဲ စိတ္​ႏွစ္​ ထား တာ ၾကာ​ေလၿပီ... မဟုတ္​ရင္​ .......

အခုလဲ စာအုပ္​​ေတြ တစ္​နစ္​ တပိုး နဲ႔ စာ ၾကည္​့ တိုက္​ ထဲ စာ လာလုပ္​​ေနျခင္​း ျဖစ္​သည္​... စာအုပ္​ ​ေတြ အမ်ားႀကီး ယူ လာသျဖင္​့ .. မႏိုင္​မနင္​း .. ျပဳတ္​က်လိုက္​..

ျပန္​​ေကာက္​တင္​ လိုက္​ႏွင္​့.. ခရီးက သိပ္​မတြင္​လွ....

သူနာရီ လွမ္​းၾကည္​့ လိုက္​သည္​..

Eekkk~~ အတန္​း ​ေနာက္​က်​ေနၿပီ...

သူ ​ေကာ္​ရစ္​ဒါ ထဲတြင္​ အျမန္​ ဆံုးနည္​း ႏွင္​့ ​ေလွ်ာက္​ လိုက္​သည္​..

အတန္​းတက္​ ​ေနၾကၿပီျဖစ္​၍ ​ေကာ္​ရစ္​ဒါ ​ေတြ လူ​ေတြ မရိွ​ၾက​ေတာ့...

​ေနာက္​မွ ႐ုတ္​တရပ္​ ​ေျခသံ ၾကားလိုက္​​ေလသည္​ ...

လူ႐ွင္​း​ေနသည္​့ ​ေကာ္​ရစ္​ဒါ ထဲတြင္​ ​ေနာက္​ ​ေျခသံ တစ္​ခု ကို သဲကြဲ စြာ ၾကားႏိုင္​ပါသည္​...

'Kim Jonghyun !!!! Arishhhh...!'

J yoon ​ေဒါသထြက္​ စြာ ​ေရရြတ္​ လိုက္​သည္​.. ဘယ္​ခ်ိန္​ ထဲက လိုက္​လာ တာ လဲ မသိဘူး...

သူ ​ေျခ လွမ္​း ကို ဒီထက္​ ျမန္​​ေအာင္​ ျမန္​ျမန္​လွမ္​း လိုက္​သည္​..

သို႔​ေသာ .. စာအုပ္​မ်ားက အရမ္​း ​ေလး​ေသာ ​ေၾကာင္​့ သူ​ေမာ လာသည္​..

'မင္​းက.. Diary ​ေတြ ဘာ​ေတြ ​ေရးတာလဲ ၀ါသနာ ပါသားပဲ​ေနာ္​.. '

အ​ေနာက္​မွ Jonghyun ရဲ႕ အဆက္​အစပ္​ မရိွသည္​့ စကားသံ​ေၾကာင္​့ သူ​ေျခလွမ္​း မ်ား နည္​းနည္​း ​ေႏွးသြားကာ မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ လိုက္​သည္​..

'ဘာ​ေတြ လာ​ေျပာ​ေနျပန္​ၿပီလဲ မသိ.. '

'ၿပီး​ေတာ့ Diary ထဲက မင္​း ဆြဲထား တဲ့ ပံု​ေလး ​ေတြ ကလဲ လွတယ္​... '

Love = Game(Completed)Where stories live. Discover now