Love = Game (Part-3)

237 21 1
                                    

Love = Game (Part -3)

Jonghyun ..J Yoon အား ဆိုင္​ကို Msg ပို႔လိုက္​ၿပီး ​ေနာက္​.. ည​ေန ​ေက်ာင္​းဆင္​း ခ်ိန္​လို႔ ​ေျပာထား​ေသာ္​လည္​း သူ အိမ္​ျပန္​လိုက္​​ေသးသည္​...

အိမ္​ျပန္​.. ​ေရခ်ိဳးမိုး.. ခဏ​ေန မွ သူ ထြက္​လာ​ေလသည္​ ..

သူနာရီ တစ္​ခ်က္​ ၾကည္​့လိုက္​ရာ.. သူတို႔ခ်ိန္​းထား သည္​့ အခ်ိန္​ထက္​ မိနစ္​ ၃၀ ​ေလာက္​ ​ေနာက္​က် ​ေနၿပီျဖစ္​သည္​..

ဟဟ...တမင္​ကို ​ေနာက္​က် မွ ထြက္​လာတာ..

​ေစာင္​့ပ​ေစ.. ​တမင္​ ​ေစာင္​့ရ​ေအာင္​ ကိုလုပ္​တာ..

ဒါကလဲ.. သူ႔ရဲ႕ နည္​းလမ္​း မ်ားစြာထဲက တစ္​ခု​ေလ... သူ႔ကို ​ေစာင္​့ရင္​း ​ေဒါသထြက္​​ေနမည္​့ ​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​ ၏ မ်က္​ႏွာ အား ျမင္​​ေယာင္​ ၾကည္​့မိကာ.. သူ သ​ေဘာက် စြာ ျပံဳးလိုက္​​ေလသည္​ ...

ခဏ​ေန​ေတာ့ ..သူ ခ်ိန္​းထားတဲ့ ဆိုင္​​ေရာက္​​​ေန​ေလၿပီ... သူ ဆိုင္​ထဲ တစ္​ခ်က္​​ေ၀့ၾကည္​့ လိုက္​သည္​...

J Yoon အရိပ္​အ​ေယာင္​ ပင္​မ​ေတြ႔..

သူ မ်က္​​ေမွာင္​တစ္​ခ်က္​ ​ၾကဳတ္​ ကာ စဥ္​းစား လိုက္​သည္​..

ျပန္​သြားၿပိီလား မသိ..? အင္​း.. ျပန္​သြားတာျဖစ္​ႏိုင္​သည္​..

သူ တတ္​ႏိုင္​သ​ေလာက္​​ စိတ္​ကို တည္​ၿငိမ္​ေအာင္​ ထားရင္​း အနီးဆံုး ခံု​ေတြ ၀င္​ထိုင္​ လိုက္​သည္​..

သူထိုင္​လိုက္​သည္​ႏွင္​့ စာပြဲထိုး ​ေကာင္​မ​ေလး က သူ႔ဆီလာကာ..

အကို..ဘာသံုး​ေဆာင္​မလဲ..တဲ့..

သူ ဘာမွ ျပန္​မ​ေျပာလိုက္​ပါ...

အခု သူ႔ ဦ​း​ေႏွာက္​ အား အလုပ္​​ေပးကာျဖစ္​ႏိုင္​ သမွ်ကို တြက္​ခ်က္​​ေန​ေလသည္​..

၁၀ မိနစ္​... ၁၅ မိနစ္​..

အခ်ိန္​​ေတြ တစ္​ျဖည္​းျဖည္​း ကုန္​ဆံုးလာသည္​ ႏွင္​့အမွ်.. သူ၏ သံသယ မွာ ပို ၍ ပင္​ ခိုင္​မာလာ​ေတာ့သည္​..

ဟုတ္​တယ္​..J Yoon အစကတည္​းက ဒီဆိုင္​ ကို မ​ေရာက္​လာခဲ့ပါ...

Love = Game(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora