~2~

88 7 0
                                    

Baya bi süre sonra tekrar geldim ve artık tarih vermeyi düşünmüyorum 😂 umarım bölümü beğenirsiniz.

Tam güzel güzel gülüyorduk ki kapıdan müdür girdi ve Çağrı'yı dudağı patlamış, burnu kanamış şekilde görünce bize döndü. Sanırım başımız büyük dertte..

Müdürün odasından çıktığımızda saat 12:40'tı. Tenefüs çalmıştı ve 6. derse girmek üzereydik. 5 ders boyunca müdürün odasındaydık. Ailemizi çağırmışto. Ama bize tabi kızmadılar. Öyle ailelerden değil bizimkiler. Orada Kağan ve Fidan müdürü dövmemek için kendilerini zor tutmuşlardı. Yüzlerinden belliydi zaten kıpkırmızıydı yüzleri. Her an patlamaya hazır bomba gibilerdi. Aslında bu olay o kadar büyütelecek bir olay değildi sadece bir yumruktu ama onların o kadar çok olayları varki şuan disiplinlik olabilirdik. Ben ve Cansu'da her olayın başında yer alırdık tabi. Hiçbir olayı kaçırmazdık bizsiz olaymı olurmuş. Zaten disipline gitsek ne olcak en fazla uzaklaştırma alırız ve buda işimize gelir. Ama asla bizi atamazlardı. Parasıyla değil mi abi? Para veriyoz biz.
Neyse sınıfa geçtik ve gülmeye başladık. Katıla katıla gülüyorduk. Çünkü müdürün odası o kadar çok ciddiydi ki hepimiz içimize atmıştık. Sonra Çağrı'yı gördüm. Bir gözü morarık ve kanlı kanlıydı dudağı da patlamıştı ohhh iyi olmuştu ona. Acımıycaktım asla acıyanazdım da. O bana acımışmıydı ki sanki? Tüm okula rezil olmuştum onun yüzünden. Şimdi gelmiş benden özür diliyo alla alla.
Neyse okuldan çıkınca Kağan
-" Hadi biraz kafa dağıtalım."dedi.
-"Tamam da nereye gidebiliriz?"diye yanıtladım.
-"Aslındaa bizi rahatlatacak çok güzel biryer biliyorum." diye fikir attı Cansu. Çok merak etmiştim aslında. Acaba düşündüğüm yer miydi? Biz Cansuyla oraya hep giderdik. Çok rahatlatıyorlardı ve çok tatlılardı.
-"Rahatlatan mı? Masaja götürceksen bize uyar valla."dedi Fidan.
-"Ha ha. Hayır canım hadi gelin. Kağan arabanı getirdin dimi?
-"Evet hadi gelin."
Kağan'ın arabasına doğru ilerlerken arkamdan tanıdık bir ses duydum.
"Elaaaaaaa Elaaaaaaaaaa!!!!!!!"
Bu bu ses Çağrı'nın sesiydi. Arkamı dönmedim ve yürümeye devan ettim. Kağan'ın yanında yürüyordum. Biraz daha adımlarımı hızlandırdım. Cansu beni böyle görünce o da yanıma geldi.
-"Ela iyi mis-"
-"Elaaaaa lütfen cevap ver gel konuşalım,lütfenn."
Arkamı döndüm ve Çağrı'nım yanına gitmeye başladım. Kağan ve Fidan da yanımdan geliyordu. Cansu koluma girmişti. Ama gerek yoktu. Ben gayet güçlü bir kızdım. Kendi başımın üstesinden gelebilirdim.
-"Oooo Çağrı'cım. O yumruklar yetmedi sanırım. Öğle yemeğinide mi istiyorsun yoksa?" Ah Kağan ah.
-"Be be ben sadece Ela ile konuşmmmaya gel geldim." Kekeliyordu. Ahhah cidden kekeliyordu. Bizim Çağrı. Kekelemek.
-"Ne var Çağrı çabuk söyle acelem var."
-"Yalnız konuşsak?"
Bizimkilere onay işareti yaptım ve arabaya doğru gitmelerini söyledim.
-"Evet seni dinliyorum Çağrı?"
-"Bak ben ben önceden yaptığım bütün hayvanlıklar için özür diliyorum."
-"Hah. Özürmüş. Özür dilesen nolcak? He nolcak? Ne değişcek? Özür dilemen bana geçen sene yapılan dalgaları, o bakılan atışları, peki o bana okulun ortasında yaptığın şey? Bunları değiştirecek mi? Hayır hayır bunların hiçbirini değiltirmeyecek. Senin yüzünü bile görmek istemi-"
Cümlemi bozan şey.
Şuan dudaklarını dudaklarıma bastırarak beni susturmuştu. Şuan beni öpüyordu ama karşılık veremiyordum. Onu tüm gücümle ittim ve bağırmaya başladım.
"Ya sen kendini ne sanıyosun. Sen kimsin sevgilim mi nesin sen beni öpüyos-. Ah bırak bırak kolumu. Acıyo bırak."
Beni kolundan tutup sürüklemeye başlamıştı. Kağanlar onlar beni görmüyorlarmıydı? Ah tabi ya arabaya git demiştim ve beni görmemeleri normaldi.
-"Kağaaaaan Ereeeeeen yardım ediiiiiiiiiiiin!!!!"
-"Bence sus ve benimle gel."
-"Bıraksana beni sen kim oluyosun da götürüyosun ya of bırak kolumu acıyo." Diye bağırdım. Ama şuan kimse duymuyordu. Bir taksi ayarlamıştı ve beni taksiye bindirdi ardından yanıma oturup elini yavaş ve nazikçe belime kavradı.Sessizce
-"Sen napıyorsun?" diye fısıldadım.
-"Bebeğim bak ben seni seviyorum ve istediğimi yaparım. Sende beni seviyorsun itiraf et."
-"Evet evet seni seviyordum ama öncedendi eğer beni seviyorsan bana bunu yapmayacaktın."
-"Bak o senin sandığın gibi değildi yanlış anlaşılmayıdı." derken belimi biraz daha kavrayıp beni kendine yaklaştırdı. Ve bundan çok hoşlanıyordum zevk alıyordum. Ne diyordum ya.
-"Evet geldik."
Büyük bir villanın önüne gelmiştik. Villa altın rengindeydi ve süper gözüküyordu.
-"Ya beni niye getirdin gitmek istiyorum."derken yine elini belime dolası ve arkama geçti,beni kendine çekti. Bundam çok hoşlanıyordum ama gerçekten sevip sevmediğini bilmiyordum.
-"Konuşmak için."
Konuşmak içinmişmiş. Sanki başka yer yok.
-"Dağdeminki yerin nesi vardı?"
-"Kağan ve diğer arkadaşların vardı."
-"Ama bizi duymuyorlardı."
-"Ama ordalardı ve rahat davranamıyordum."
-"Rahatlık derken?"
Yavaşça benden ayrıldı ve eve doğru yürümeye başladık. Kapıyı açtı ve içeri girdik. Salona geçtik. Çok büyük bir salondu.Sanırım hala onu seviyordum.
Yavaşça yanıma yaklaştı
-"Ben eskisi gibi olmak istiyorum."
-"Bende."
Bana biraz daha yaklaştı ve yine nazik ve yavaşça belimi kavradı,beni kendine biraz daha yaklaştırdı ve..
Öpmeye başladı çok nazikti önce karşılık veremedim ama sonra bende karşılık vermeye başladım. Önce çok nazik öpüşüyorduk,yavaşça. Sonra sertleşmeye başladık. Ne oluyordu bilmiyordum. Beni daha rahat öpüşebilmk için kucağına aldı. Merdivenlere doğru yürümeye başladı ve yukarı doğru çıktık. Bi kapının önünde durduğumuzda yavaşça dudaklarımızı ayırdık. Hala onun kucağındaydım. Yavaşça kapıyı açtı ve içeri girdik. Kocaman bir yatak vardı. Muhtemelen 3 kişilik felandı. Beni yatağa yatırdı ve üzerime çıktı. Beni tekrar öpmeye başladı. Bende ona karşılık verdim. Öpüşmemiz gittikçe sertleşiyordu. Hem öpüşüyorduk hem de elini kalçamda gezdiriyordu. Sonra elini göbeğime koydu ve ordan yukarı çıkarmaya başladı eli göğsümdeydi,tişörtümğ çıkarmıştı. Artık öpüşmüyorduk oda tişörtünü çıkarmıştı sadece sarılıyorduk. Ben kafamı onun göğsüme yaslamıştım oda bana sımsıkı sarılıyordu. Daha sonra tişörtlerimizi giydik ve kapı çaldı. Ve tanıdık o ses.
"Elaaaaaa."

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Baya uzun bir süre oldu ama ben kitabı devam ettirmeyi planlıyorum. Eleştiri ve tavsiyeleriniz için mesaj atabilirsiniz.

Aşk BilmecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin