İYİ OKUMALAR..
Ben kafamı onun göğsüne yaslamıştım, o da bana sımsıkı sarılıyordu. Sonra tişörtlerimizi giydik ve kapı çaldı.
Ve o tanıdık ses.
-"Elaaaaaa."Of hayır hayır bu olamaz.
-"Hadi çabuk çabuk. Sen bence burda dur, ya da hayır sende gel. Hayır ya da dur. Hayır gel. Of napıyosan yap."
Koşa koşa kapıya doğru gittim ve kapıyı açmak için hazırlandım. Tam kapıyı açıyordum ki Çağrı birdenbire elimi tuttu. Daha ne olduğunu anlamadan Kağan içeri daldı. Çağrı hala elimi tutuyordu. Şuan eleleydik. Aslında bu süper bir duyguydu. Ama ona hala sinirliydim.
-"Ela ne işin var bur-"
Derken sözünü yarıda bıraktı. Ne olduğunu anlamak için ona baktım. O da bize yani elimize, of hayır ya. Elimi çekmeye çalışırken Çağrı daha da çok tuttu ve kendine çekti. Kağan çok fena bakıyordu.
-"Noluyo burda? Ela hemen bir açıklama yap ya da ben bu çocuğu öldürücem."
Pis pis Çağrı'ya bakıyordu. Çağrı da bana..
-"Şey bak açıklayabilirim. Aslında.."
Of ben bunu nasıl açıklıycaktım. Salak gibi bide açıklayabilirim dedim. Hadi bakalım Ela şimdi ne yapıcan?
-"Biz Ela'yla konuşmaya gelmiştik. Uzun uzun konuştuk. Sonra da barıştık ve eskisi gibi olmak istediğimize karar verdik."
Oyyy canım benim ya. Şuanda nasıl ter döküyo. Demek ki Kağan'dan o kadar çok korkuyo. Ayy bide beni korumak için. Canımm... Ne diyorum ya? Hemen olaya müdahale etmem lazım.
-"Heh. Evet aynen öyle oldu. Biz orada yani otoparkta pek rahat konuşamıyoduk. O yüzden buraya geldik. Uzun uzun konuştuk ve eskisi gibi olmaya karar verd-"
-"Ne eskisinden bahsediyorsun Ela! Eskisi mi kaldı bunun? He kaldı mı? Sen bide bunun dediklerine inandın mı? Sana ne dedi bilmiyorum ama sen onun yaptıklarını hemen unuttun galiba. İstersen hatırlatıyım.. Peki bu çocuk geçen sene seni okula nasıl rezil et-"
-"Yeter Kağan! Hayır onun yaptıklarını unutmadım, unutmayı da düşünmüyorum. Ona zaten güzel bir ders vericem. Cezasını çekicek. Ama ben bunu düşündüm ve Çağrı'yı seviyorum. Buna kimse engel olamaz. Sen bile. O beni seviyo mu orasını bilemem ama.."
Derken Çağrı'ya bakıyordum. Bana biraz değişik bakıyordu. Sanki birşey yapıcak gibi. Neyse.
-"Seviyo mu bilemem ama.. Ben onu seviyorum ve onun da benide sevip sevmediğini anlamam için bir test yapıcam. Bakalım sonuç ne olc-"
Hey! Ben burda açıklama yapıyorum. Ama sonra da yapsam olur. Şuan Çağrı beni öpüyordu. Ne oldu anlamadım ama gerçekten öpüyordu. Yani daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Ben de ona karşılık vermeye başladım. Çok güzel bir histi. Hala eleleydik. Boşta kalan elini belime doladı ve kendine çekti. Vücudunu vücuduma bastırıyordu. Ben de duvar ve Çağrı arasında sıkışmıştım. Biraz daha bastırmaya başladı. Bundan çok hoşlanıyordum. Farkında olmadan ağzmdan bir inilti çıkmış olmalı ki Çağrı bunu fark edince hoşuma gittiğini anlamış ve biraz daha bastırmaya başlamıştı. Aman tanrım bu çok hoşuma gidiyordu. Bir dakika. Kağan ve diğerleri. Of hayır. Dudaklarımı ondan ayırdım ve kulağına
-"Sanırım Kağan bizi öldürebilir. 3 diyince senin odana koşup kapıyı kilitliyoruz."
-"Tamam."
-"3!"
Çağrı'yla elele onun odasına doğru koşmaya başladık. Of bu merdiven ne böyle. Bunu kim koymuş bura-.
-"Ahh!!"
Ah tabi bu olmazsa olmaz. Merdivenden çıkarken ayağımı burkmuş olmalıyım ki yere çakıldım. Neyse ki son basamağa ulaşmıştık. Yoksa geri geri giderdim artık. Çağrı ne olduğunu anlamadan beni sertçe belimden kavradı ve kucağına aldı. Odasına girip hemen kapıyı kilitledi. Kağan'ın sesini duyabiliyorduk.
-"Açın lan şu kapıyı. Töbe töbe. Ne haliniz varsa görün be!"
ŞuanÇağrı'nın kucağındaydım ve göz gözeydik. Beni çok yavaşça yatağa yatırdı.
-"İyi misin?"
-"Şey. Sanırım.."
Of hayır hiç iyi değildim. Ayağım çok feci acıyo.
-"Hayır değilsin. 1) Yalan söylemeyi beceremiyorsun.
2) Yüz ifadenden kötü olduğun belli.
3) Seni seviyorum."
Seni seviyorum.. Sanırım çok güzel bir cümle. Uzun bir süreden sonra birinden bu sözü duymak hatta Çağrı'dan bu sözü duymak.. Süper birşeymiş.
Yavaşça yatağın ucuna oturdu ve bileğimi kucağına koydu. Çok nazik davranıyordu. Aslında Çağrı'nın eli baya serttir ama nasıl böyle nazik, yumuşak davranıyo anlayamıyorum.
-"Acıyomu?"
Derken biraz bileğime bastırmıştı ve istemsiz.
-"Ahh! Sanırım.. Evet."
Baya ciddi birkaç kontrolden sonra ciddi bir ifadeyle ayağa kalkıp.
-"Sayın Ela Hanım. Muhtemelen çıkık yok gibi. Fakaaat hemen sevinmeyin. 1 gün burda dinlenmeniz kalmanız gerek. Ne olur ne olmaz. Sizin için yani."
Ahahahha bu ne böyle. Doktor taklidi mi yoksa?
-"Eee peki doktor bey neyim var? Yani niye gece kalmam gerek?" Derken gülümsüyordum.
-"Yaaani ne olur ne olmaz. Belki heyecanlanır bayılırsın felan."
Derken yanıma oturmuştu. Daha sonra yanıma yattı ve yine elini belime dolayarak benim sırtımı dönmemi sağladı. Daha sonra beni kendine çekti. Arkamdan sarılıyordu ve şuanda çok heyecanlıydım. Her an bayılabilirdim. Sanırım Çağrı bundan bahsediyordu. Kağan'lar muhtemelen gitmişlerdi çünkü sesleri artık yoktu. Çağrı
-"İçecek birşeyler almaya iniyorum hemen gelirim." Dedi ve gitti.
Muhtemelen içki getirirdi.
-"Evveeet geldiiim." bir elinde2 kadeh diğer elinde bir şişe kırmjzı şarap. Demedimmi ben içki diye?-"Hey Ela yavaş iç. 15 dk da 4 kadeh içtin. Şimdi sarhoş olursun."
Dediklerini tam anlayamıyordum gözüm bulanık görüyordu zaten. Ama en son hissettiğim şey Çağrı'yla öpüşüyor olmamızdı.Sabah uyandığımda saat 7:00'dı. Okulun başlama saatleri değişmiş 8:10 olmuştu. Daha 1 saat 10 dk kam vardı. Bir dakika. Burası neresi? Bu yatak.. Ah evet Çağrı. Of başım çatlıyo.
-"Çağrıııı başım çok çok kötü nerdesin? Çağrıı!!"
Tam düşüyordum ki bi el beni belimden kavradı ve beni kurtardı. Tabii ki Çağrı. Sonra beni kaldırdı.
-"Başım.. Çok kötü. Ne oldu bana?"
-"Gerçekten ne olduğunu hatırlamıyor musun? Yani dün gece.. Senle ben.."
Hayır hayır hayır. Bu olamazdı. Bben sarhoşken, ben o haldeyken benden faydalanmış olamazdı dimi?Merhaba arkadaşlar bu bölümü de yazdım. Okuyucular 140 olmuş ve gerçekten okuyanlar için çok teşekkür ederim. Tavsiye ve eleştirileriniz için veya sohbet etmek için çekinmeden mesaj atabilirsiniz. 😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bilmecesi
RomanceMerhaba ben Özge. 15 yaşındayım. Bu benim 2. Hikayem. 1. Hikayemi beğenmediğim için daha yazmadım ama inşallah bu hikaye daha iyi olur ve umarım beğenirsiniz. Eklemek istediğiniz herhangi birşey,soru ve eleştirilere hep açığım. Umarım beğenirsiniz...