~1

120 9 0
                                    

Evet ilk bölümle karşınızdayım. Bana mesaj atarak eleştiri veya tavsiyelerde bulunabilirsiniz.
✖️✖️✖️
Bugün okulun ilk günü. Çok heyecanlıyım. Anasınıfından beri hiç ayrıl adığımız ve birbirimize öz kardeş gibi görüp saydığımız küçücük bir grup gibi birşeyimiz vardı.
Gülru ablada beni sabahın 5:00'ında uyandırmıştı. En az 20 yıllık hizmetçimizdi. Ama onu da ailemizden sayardık tabi. Ben 17 yaşındayım. Şimdi 20 yıllık dediğimde 'sem daha 17 yaşındasın 20 yıllık olduğunu nerden biliyosun' gibi birşeyler düşünebilirsiniz. Bu yaz annem ve babamla tatile gitmiştik. Orada Gülru abla ile ne zaman tanıştıklarını felan sormuştum.
-"Sen doğmadan birkaç yıl önce canım." demiş ve sımsıcak gülücüklerini yollamıştı bana. Bende ona karşılık sımsıcak ve sevgi dolu bir gülücük yollamıştım.
Yani ordan biliyordum. 'Sabahın 5'i nedir Gülru abla yaaağğ okul saat 8:30'da başlıyo yaağğ.' diye sesli söylenmeye başlamıştım. Geçen sene en azından 5:30 , 6:00 gibi kaldırıyordu. Bu 2 senedir böyle devam ediyordu. Çünkü lise 1'e geçtiğim zaman okulun ilk haftası 6:30'da kalkıyordum. İkinci haftanın ilk günü Gülru ablaya saat 7:30'da kaldırmasını söyleyip erkenden uyumuştum. Sabah kalkınca ilk önce elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra üstümğ değiştirirken saçlarımın biraz yağlandığını gördüm ve '10 dk banyoy girip hemencecik çıkıversem birşey olmaz herhalde.' diye sesli düşüncelere daldım ve 10 dk lık bir duş yapmaya karar verdim. Genelde benim duşlarım en az 1 saat olmadan çıkmazdım. Ama bu sefer 10dk riskini göze aldım ve girmeden hemen önce saate baktım. 7:45.
Çıktığımda saate bakmamla çok yüksek olmayam bir çığlık atmam bir olmuştu. Annem ve babam bu çığlığı duymuş olacak ki hemen yanıma geldiler.
-"Ela!! Kızım iyi misin? Ne oldu düştünmü?" diye şeyler uydurmaya devam edince
-"Hayır anne iyiyim. Ya bakın kalktım elimi yüzümü yıkadım saçımın yağlandığını gördüm ve 10 dk duş alıp çıkarım dedim. Dula gireken saat 7:45'ti bak bakalım şimdi kaç!?!?"dedim ve gözlerimi kaçırarak saati uzattım. Annem herhangi bir tepkü vermemişti.
-"Ay kızım bende birşey old- Nee!?!?!" diye sordu babam. Uyku sersemi işte. Bu sözü beni güldürmüştü. Saat 8:15'ti.
İşte o günden beri hep 5:00 , 6:00'da kalkıyordum.
Yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım ve kendimi tekrar yatağa attım. 5dk gibi bir süre sonra yüzüme dökülen buz gibi bir suyla birlikte ayağa fırlamam bir olmuştu. Gözlerimi tam olarak açamıyordum çünkü çok yanıyorlardı. Gözlerimi hafif araladım ve karşımda gülmekten ölen 1 adet Gülru abla ile karşılaştım. Daha sonra bende ona katılarak gülmeye başladım. Bir süre sonra Gülru abla
-"Yarım saat içinde aşağıda olmazsan birdaha yaparım." dedi ve küçük bir kahkahadan sonra gitti. Bende üzerimi değiştirdim, hafif bir makyaj yaptım ve saçlarıma su dalgası şeklini verip aşağıya indim. Kahvaltı herzamanki gibi süper gözüküyordu. Birşeyler atıştırdıktan sonra Gülru abla şoföre arabayı hazırlamasını söyledi.5dk sonra arabaya bindim.
10 dk sonra okula varmıştım. Daha sınıfa bir adım atmamla bizim grubun (Fidan(aslında adı Eren ama soyadı Fidan olduğu için gıcıklık olsun diye Fidan diyoruz) Cansu ve Kağan) üstüme atlaması bir oldu. 5dk boyunca öyle sarıldıktan sonra Cansu'nun sırasına oturdum. İçeri Çağrı girdi. 1. sınıftan beri ona aşıktım. Onu gördüğümde birden yüzümde aptal bir gülümseme oluştu ve Fidam bunu görünce çok sert olmayan bir tokat attı.
-"Ela, Çağrı'nın sana geçen sene yaptığını unutmadın dimi?!?!" dedi. Sonra ona teşekkür ettim ve Çağrı'nın bize doğru geldiğini gördüm. Bunu Fidan'la Kağan görmüş olacaklar ki hemen önüme geçtiler nasıl da koruyorlar beni. Duygulandım. Ama Çağrı'nın geçen sene bana yaptığı daha detaylı bir şekilde aklıma gelimce istemsiz bir damla yaş geldi gözümden. Ben hiç gözlerimi ayırmadan Çağrı'ya ölümcül bakışlarımı atıyordum. Kağan benim bakıllarımı takip edimce Çağrı'ya döndü. Telrar istemsizce gözümden bir damla daha yaş aktı ve Kağan bunu görünce Çağrı'ya bir tane yumruk geçirdi. Çağrı hemen yere yığıldı.
-"Ohh canıma da değsin." demiştim Cansu'ya. Bunu biraz sesli söylemiş olmam gerekir ki Kağan ve Fidan hemen bana döndüler. Bir süre çok ciddiydi. Ama dördümüzde asla ciddi ortamlarda duramazdık ve aynı anda dördümüz de kahkaha atmaya başladık. Tam güzel güzel gülüyorduk ki kapıdan müdür girdi ve Çağrıyı dudağı patlamış,burnu kanamış şekilde görünce bize döndü. Sanırım başımız büyül dertte.
✖️✖️✖️
Evet daha önce de söylediğim gibi bana mesaj atabilir,eleştirebilir,soru sorabilir ve tavsiyelerde bulunabilirsiniz. Her bölümün sonuna yeni bölümün ne zaman geleceğini yazarım. Bu yüzden sormanıza gerek yok. Umarım beğenirsiniz. 😃😀

Yeni Bölüm: 12.01.2015

Aşk BilmecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin