Jaehyun, Taeyong'un onu yanağını öpmesi ardından evine giriyor ve odasına gidip yatağına bırakıyor kendini. Yüzünde anlamlandıramadığı gamzelerini belli eden gülümseme var. Sabah dedikleri yüzünden Taeyong ile aralarının biraz garip olacağını düşüyordu çünkü Taeyong hayatı boyunca ruh eşlerine bağlı olan sınırlı insanlardan biriydi.Eli istemsizce yanağına gidiyor Jaehyun'un, beklediğinin çok aksine günü güzel bitirmişti. Taeyong'un şu an ne yaptığını da merak ediyor bir yandan, acaba öptüğünde o da Jaehyun'un hissettiği gibi hissediyor muydu?
Jaehyun bunu öğrenmenin tek yolunun Taeyong'un evine gitmek olduğunu biliyor. Aslında hemen şu an kalkıp gidebilir ve bunu ne Taeyong ne de Taeyong'un ailesi yargılardı çünkü ikilinin zamanlarının büyük bir kısmı dip dibe geçiyor son beş altı aydır.
Daha az önce beraber olduklarından bu fikirden vazgeçiyor çünkü ikisinin de yetiştirmeleri gereken ödevleri ve projeleri vardı, bunlara zaman ayırmadı gerekiyordu, sonra da beraber zaman geçirebilirlerdi.
Jaehyun yatağından kalkıp dolabına ilerliyor ve dolabın kapağını açıp içinden pijama takımı aldıktan sonra dolabın kapağını geri kapatıyor. Üzerindekileri çıkartıp pijamalarını giydikten sonra çantasını açıyor ve kalemliğini alıp masasının başına geçiyor. Bilgisayarını açıp projesi için aldığını notları açıyor ve defterini de açıp aldığı diğer notlar ve ekstra bilgilerle kıyasladıktan ve biraz daha araştırma yapıp her şeyi toparladığında yeni ve düzenli bir sunum hazırlıyor. Sunumu tekrar gözden geçirdikten sonra proje eşi Kim Dongyoung'a mail olarak atıyor ve bilgisayarını kapatıp masadan kalkıyor.
Jaehyun işi en fazla iki saat kadar sürse de sunum ve projeler onu kolay-zor fark etmeksizin her zaman yoruyordu. Şimdi ise tek istediği yatağına kurulup film izlerken uyuyakalmaktı, bugün bir çok açıdan yorulmuştu.
Kafasında yaptığı bu küçük plan zilin çalmasıyla suya düşüyor ve odasından çıkıp kapıya doğru ilerliyor. Kapıya ulaştığında yeniden çalmaya başlayan zille ofluyor ve kapıdaki kişi daha fazla bekletmeden kapıyı açıyor.
"Merhaba Jae. Attığım mesajlarımı görmemişsin ama yine de geldim, umarım meşgul değilsindir."
Jaehyun karşısında pijamaları ve birkaç paket patlamış mısırla kapısında dikilen Taeyong'a şaşkınca bakıyor. Projeyi tamamlamaya o kadar odaklanmıştı ki mesajları görmemişti ve şu an önemli mesajlar olmamasını diliyordu.
Taeyong'un içeri geçmesi için kenara çekiliyor ve elindeki patlamış mısır paketlerini alıp mutfağa ilerliyor. "Meşgul değilim, projeyi bitirmeye çalışıyordum bu yüzden mesajlarını görmedim. Bir şey mi oldu?"
Taeyong içeri girdikten sonra Jaehyun'un peşinden gidiyor ve patlamış mısırları koyabilecekleri iki kap çıkartıyor. Mesajları görmediği için yazdıkları hakkında konuşmayı şu anlık bir kenara bırakmayı ve kafa dağıtmayı tercih ediyor. "Önemli bir şey değil, sadece film izlemek istemiştim ve beraber izleyebileceğimizi düşündüm."
Patlamış mısırları kaplara doldurduktan sonra salona geçiyorlar. Jaehyun salona gelenden önce odasından telefonu aldı Taeyong'un sevdiği birkaç atıştırmalığı da aldıktan sonda salona geçti.
Salondaki koltuğa kurulduklarında Jaehyun televizyondan netflix açıp kumandayı Taeyong'a verdi, kendisinin filmin yarısında uyuyakalacağını biliyordu bu yüzden Taeyong'un ne isterse onu izlemesini istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
When we are sleep, Jaeyong
FanfictionUykuya daldığımızda, rüyalarımız sayesinde birleştik ve ruhlarımız bir oldu.