8

65 10 195
                                    


Jaehyun ve Taeyong'un ilişkileri haftalar geçtikçe daha da oturuyordu. Başlarda özellikle Jaehyun fazlaca yapışkan davranıyordu fakat şu an temas konusunda daha yerinde davranıyorlardı, Taeyong da başta biraz temkinli davransa da artık daha rahat ve kendisi gibiydi Jaehyun'a göre.

Geçen hafta ise finaller yaklaştığından doğru düzgün zaman geçirememişlerdi, öğle yemeklerinde beraber yemek yiyor ve akşam eve beraber yürüyorlardı. Bu hafta ise sonunda finaller bitmişti ve ikisi de yıpranmıştı hafta içerisinde. 

Akşam eve doğru yürürken Jaehyun sevgilisinin elini sıkıca tutuyordu. Yoğun geçen günlerden sonra sevgilisinin de biraz olsa rahatladığını görünce kendisi de rahatlıyor ve huzurlu hissediyor.

Taeyong yavaşça onun omzunu dürttüğünde ona dönüyor. "Bir şey mi oldu Tae?"

"Hayır, sadece bugün sende kalabilir miyim diye soracaktım." diyor gülümseyerek ve boştaki elini Jaehyun'un koluna sarıyor Taeyong.

"Tabi ki kalabilirsin sevgilim, seni özledim."

Evlerine vardıklarında Jaehyun sevgilisini kapıya kadar bırakıyor. "Yanında kıyafet getirmeyi unutma, birkaç gün bende kalabilirsen çok mutlu olurum." diyor ve Taeyong'un dudaklarını öpüyor.

Kısa birkaç öpücükten sonra Taeyong kendi evine gidiyor ve ailesine haber verdikten sonra odasın gidip pijamalarını ve ertesi gün de giymek için kıyafetler alıyor. Evde biraz ailesiyle zaman geçirdikten sonra evden çıkıp Jaehyun'un evine gidiyor.

Jaehyun ise akşam yemeyi hazırlamaya çalışıyor ve ortalığı da biraz olsun dağıtıyordu. Zil çaldığında Jaehyun koşarak kapıya gidiyor ve kapıyı açıyor, Taeyong'un gördüğünde onu ne kadar özlediğinin farkına veriyor ve içeri alıp ona sıkıca sarılıyor.

"Jaehyun biraz bekle ayakkabılarımı çıkartayım, birkaç gün tamamen beraber geçireceğiz zaten." diyor kıkırdayarak ve Jaehyun'a yanaklarını hafifçe sıkıyor.

Küçük olan geri çekildiğinde büyük olan ayakkabılarını çıkartıp içeri giriyor ve küçüğün elinden çekiştirip mutfağa götürüyor. "Yemek mi yapıyordun?" diyor şaşkınca.

"Evet, sadece makarna ama kendimi geliştirmeye çalışıyorum yemek yapma konusunda. Biliyorsun beraber okul dışında bir şeyler yapmayalı haftalar oldu ve bu yüzden bu sefer biraz farklılık olsun dedim ve yemeği ben hazırladım."

Taeyong, Jaehyun'un düşünce tarzını çok seviyor, her zaman çok ince ve anlayışlı oluyordu Jaehyun ve bu yüzden Taeyong ona sahip olduğu için çok şanslı hissediyor.

Makarna hazır olduğunda Jaehyun makarnayı tabaklara paylaştırıyor ve üzerine sosları döktükten sonra yemek masasına koyuyor. "Hadi otur." dedi Jaehyun, Taeyong için sandalyesini çekerken ve gülümsüyor.

Taeyong elindeki küçük çantayı salona bıraktıktan sonra mutfağa geri dönüyor ve Jaehyun'un onun için çektiği sandalyeye oturdu. Jaehyun da karşısına oturduğunda makarnayı yemeye başladılar.

"Beğendin mi?" dedi Jaehyun merakla.

"Biraz daha pişirebilirdin ama güzel."

"Başka bir şey de sipariş edebilirim." diyor Jaehyun elindeki çatalı bırakırken.

"Hayır, makarnan da güzel sevgilim." dedi Taeyong gülümseyerek ve elini sevgilisinin elinin üzerine koyduktan sonra yavaşça okşamaya başlıyor.

Jaehyun gülümseyerek Taeyong'un elini tutup parmaklarını kenetliyor ve makarnayı yemeyi devam ediyorlar.

Makarnayı bitirdiklerinde Taeyong Jaehyun'un bulaşıkları yıkamasına yardım ediyor ve bulaşıklar bittiğinde Jaehyun sevgilisini tezgaha oturtuyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

When we are sleep, JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin