Prolog 7

24 4 0
                                    

,, Proč si sem vlastně přišel?'' oslovila ho mile žena. ,, Vypadá to, že jsi nešťastný, asi jako já.'' 

Poryv větru zabouchl dveře kostela a Ricky se bleskurychle otočil. Nikdo tam ale nebyl. Už mu stoho hrabe. Musí se uklidnit. ,, Jasně... teď jsem ale v pohodě. Akorát mě štve pár lidí, kteří se mi furt posmívají.'' Žena si povzdychla: ,, Jojo, lidi k sobě dokáží být hodně zlí.''

Ricky na dřevěné lavivi nervózně poposedl, nakonec však našel odvahu: ,, Můžu se vás na něco zeptat?'' ,, Samozřejmě, drahoušku.'' ,, Proč jste plakala, když jsem sem přišel?'' Žena si tiše povzdechla: ,,To je hrozně složité.'' ,, Nemusíte mi to říkat...'' ,, Ne to je v pořádku. Jen mě vždycky rozhodí, když se na to někdo zeptá.''

.................

Mezitím se na náměstní profesor Watkins už nemohl dočkat, až bude moci prchnout před pronikavým deštěm a vychutná si šálek oblíbeného čaje. Nějak se ale nemohl dopočítat svých žáků. ,, Ne, určitě nám jeden chybí. Počítal jsem to dvakrát .'' Watkins si jen povzdechl. Vždycky někdo chybí. ,, Viděli jsme Rickyho Thomase, jak šel z náměstí pryč.'' pípl kdosi.

Učitel se rozhlédl. Tak to je skvělé. Ten kluk může být kdekoli. Proč mu to jen dělají. Přiložil dlaně k ústům a zavolal: ,, Ricky!''

Před chrámem sv. Martina nastupovala skupinka lidí do černé dodávky, na jejímž boku se skvěl nápis POhřební služba Humble &  Skeet. Jeden z mužů působil velice vratkým dojmem a do vozu mu museli pomoci. Nápadně vysoký muž usedl za volant a za chvíli se dalo auto do pohybu. Vysoko nad nimi bděl lord Nelson.

Temná stranaKde žijí příběhy. Začni objevovat