Merhaba, ben Violet bu benim hikayem, bu benim hayatım ve bu doğaüstü hikayemde neler olacak hep birlikte göreceğiz bakalım.
Kendimi detaylıca tanıtmak gerekirse annesi peri babası şeytan olan bir melez'im. Daha öncede yaşamayı başaran melezler oldu ama ben bir ilkim.
Periler ve şeytanlar düşmandır ve her şeytanın kendine özgü özellikleri vardır.
Benim babam ise bir lanetli olduğu için ismini söyleyemem, bir cadı tarafından yıllar önce yapılan isim lanet'ini taşıyor bu lanet isminizi söyleyen kişiyi öldürmenize neden oluyor. Babamın gücü insanların duygularını yönetebilmek.Annem ise peri olmanın hakkını veren bir kadın ismi ise Soleil dönüştüğünde tıpkı güneş gibi parlar.
Babam cehennemde annem ve ben ise dünya adı verilen gezegende yaşıyorduk, annemin özel gücü rüyalar yoluyla istediği yere gidebiliyor bu sayede babamla ara sıra görüşe biliyoruz.
Ben şu an 19 yaşımdayım 5 yıldır babamın yanında cehennemde eğitim görüyorum ve baskılanmış peri kanım yavaş yavaş açığa çıkmaya başladı, türüm bir ilk ben bir kaos perisiyim babam gibi kaos seviyorum, ama tek bir farkla ben kaostan besleniyorum. Bunu 16 yaşımda artık yemek yerken tat alamadığım da fark ettim, o gün ne kadar yemek yersem yiyeyim asla doymadım. Ama cehennemdeki insanların acılarının o ortamdaki kaosun kokusunu aldım ve işte o zaman açlığım dindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos perisi -1- GENÇ PERİ
FantasyMerhaba, ben Violet bu benim hikayem, bu benim hayatım ve bu doğaüstü hikayemde neler olacak hep birlikte göreceğiz bakalım.