⚠️TW⚠️: Homofobie, gaybashing
Pov Rifka:
Ik zou 18 worden. Dat moet de mooiste dag van je leven zijn, nietwaar? Wel, in mijn geval dus niet. Ik en Cassie deden eigenlijk niet veel speciaals als 1 van ons jarig was. We gaven vaak gewoon een klein cadeautje en namen elkaar mee uit eten. Maar omdat ik 18 zou worden, had Cassie nog een extra verassing. Samen gingen we een speciale wandeling maken, een tocht die speciaal voor koppels werd aangelegd in mijn stad.Plots kwamen we aan bij een soort pleintje. De stenen paden vormden een hartje rond een fontein waar helder blauw water stroomde. Aan elke hoek, hoewel, de fontein was cirkelvormig en had dus geen hoeken, stond een beeld van cupido met elk een pijl gericht naar het midden van de fontein. Dat midden was opgehoogd. Daar stond een beeld van Aphrodite. Aphrodite was de godin van de liefde, ik hield van Griekse mythologie.
Toen ik en Cassie hand in hand het pleintje opwandelden, merkte ik op dat er een paar jongens staarden naar ons, op een negatieve manier. Een tijdje fluisterden ze dingen naar elkaar. Toen had een van de jongens het lef om naar ons toe te komen. Ik en Cassie liepen nog steeds hand in hand. De jongen benaderde ons langsachter: "Allee, 2 zo'n mooie meisjes en dan zijn ze lesbisch." Een andere jongen van die groep benaderde ons ook en zei: "Ja, geef nu toe, jullie zijn toch veel te mooi om lesbisch te zijn." Ik en Cassie bleven de jongens negeren en stapten door. De eerste zei weer: "Of wat dachten jullie anders van een trio, aangezien jullie toch al met elkaar foefelen." Ik en Cassie zwegen nog steeds en stapten door, tot op een vrij verlaten plek.
Toen raakte het geduld van de jongens op en trokken ze ons uit elkaar, elk tegen een kant van een smalle doorgang. Ik kon zien dat Cassie de kracht niet had om zich te verweren, ze kon enkel proberen om haar hoofd weg te draaien toen die viespeuken haar probeerden te kussen. Ook mij probeerden ze te kussen. Toen een van hen een hand op mijn borst legde, gaf ik hem een knietje in de ballen, waarop hij me een vuist tegen mijn neus gaf. Ik viel neer en was enkele seconden K.O. Toen ik weer langzaam binnen bewustzijn raakte, hoorde ik nog hoe 1 van de jongens tegen Cassie zei: "1 nacht met mij en je zal het nooit meer willen doen met zo'n stom wijf!" Plots hoorde ik een nieuwe mannenstem.
"Awel, wat is dat hier", zei hij "onschuldige meisjes aanvallen?" De groep was sprakeloos. "Ik heb alles gezien. Als je nu niet weg bent stap ik naar de politie." Ineens veranderden de jongens in de grootste schijtluizen ooit en maakten zich uit de voeten. De jongen draaide me op mijn rug en keek naar mijn neus. "Ja, die is gebroken, denk ik", zei hij "moet ik een ambulance bellen?" Cassie antwoordde: "Het ziekenhuis is hier recht tegenover. We hebben geen ambulance nodig. We gaan wel te voet." De jongen knikte en hielp me recht. Hij ondersteunde me en ging mee naar de spoed, waar ze meteen zagen dat mijn neus gebroken was.
Eerst vroegen ze wat er gebeurd was. Cassie en de jongen legden het verhaal uit. De verpleegster zei wat er ging gebeuren, ze zouden eerst foto's nemen zodat als de politie kwam dat er duidelijk te zien was wat ze met mij gedaan hadden. Dan zouden ze mij onder narcose brengen en mijn neus rechtzetten, terwijl ze ondertussen de politie zouden laten komen.
Zo gezegd zo gedaan, ze namen foto's, zowel gewone als röntgenfoto's. Toen moest ik onder narcose. Ik had het gevoel alsof ik meteen in slaap was. Toen ik weer wakker werd zag ik meteen dat Cassie aan mijn bed stond. Ze vertelde dat de politie was langsgeweest en dat ze het zouden onderzoeken. Ik ging recht zitten en Cassie bood haar excuses aan. "Cassie, niks hiervan is jouw schuld", zei ik. "Ik had eigenlijk nog een verjaardagscadeau voor je, dat ik dan maar hier zal geven", zei Cassie. Ze ging op 1 knie zitten. Gebeurde dit echt? "Lieve schat, nu je 18 geworden bent, is het eindelijk legaal om het volgende te vragen." Ze nam een ring uit haar zak. "Wil je voor eeuwig bij me blijven? Wil je met me trouwen en mijn vrouw worden?" vroeg ze hoopvol. Ik was erg ontroerd en kon geen woord uitbrengen, knikte alleen maar. Cassie knuffelde me en schoof de ring rond mijn vinger. Ondanks dat ik mijn neus had gebroken, was het toch een mooie dag.
JE LEEST
Rifka X Cassie ~ Fighting for love 🏳️🌈
FanfictionHeyy Dit gaat over 1 van mijn favo ships, Rifka en Cassie, maar helaas hebben we deze 2 nooit zien kussen. Maar gelukkig bestaat wattpad en kunnen we er zelf nog iets van maken. In dit verhaal ontdek je hoe ze elkaar leren kennen, op zoek gaan naar...