BÖLÜM 13 ACI GEÇMİŞ

367 15 0
                                    

C:Benmi saçmalıyorum😠! Reyyan daha önce hamile kaldı ama sana söyleyeceği günde düşük yaptı bu yüzden sana söylemedi😠!😢miran çünkü 14 ay önce kalmıştı bebekte 4 aylıktı cinsiyetini öğrenmiştiki düşük yapmıştı bu yüzden kızının ölümünü senden saklıyordu😢!

《《《 YAZARDAN 》》

Miran öğrendiklerinden sonra şok olup reyyana bakmıştı ama reyyan kafasını yan çevirmiş ağlıyordu büyük ihtimalle düşük yaptığı günü hatırlamıştı . Acı günü

▪●▪●▪● Flashback ●▪●▪●▪

Reyyan gene mide bulantısıyla uyanmıştı sonra eczaneye gidip test almıştı eve gidip testi yapmıştı test çift çizgj olduğundan mutluluktan ağlıyacak duruma gelmişti. Hastaneye gidip kaç aylık olduğunu öğrenecekti .

Yarım saat sonra

Reyyan hastaneye gelmişti be sırasını beklemeye koyuldu sıra ona gelince iki haftadır ara sıra gelen mide bulantılarıyla ve baş dönmesini doktara söylemişti.
Ve bugünde gidip test yaptırdığını çift çizgj olduğundan bahsetmişti kaç aylık olduğunu öğrenmeye geldiğini anlamıştı doktor ama reyyanın riskli bir hamileliği olduğundan ikiside habersizdi bu yüzden doktor ultrasonu alıp bakmıştı

D:Even Reyyan hanım 4 aylık hamilesiniz bir kızınız olacak .

Demişti reyyan mutluluktan gelen gözyaşlarını tutamamıştı ama tam ododan çıkacağı sırada karnına büyük bir sancı girmişti ama aldırmadı yalancı sancıdır diyip tam hastaneden çıkacağı sırada yine o büyük sancıdan oluşmuşdu .
Reyyanın yanına bir kaç doktor gelmişti ve ne görsünler kanaması başladığını görmüşlerdi tam reyyanda bakacağı sırada bayılmıştı doktorlar hemen ameliyathaneye almışlardı reyyanı ameliyat bittiğinde reyyan yarım saat sonra uyanmıştı ve kızının iyi olup olmadığını sormuştu ama kızının öldüğünü ve onu almak zorunda kalmış olduklarını söylemiştiler reyyanın en mutlu olduğu günü bir kabusa çevrilmişti Reyyan hastaneden çıktıktan sonra miranın yanına şirkete gidip onun yanında ağlamıştı miran ne olduğunu sorduğunda ekibindeki bir arkadaşının intihar ettiğini söylemişti ama doğruydu arkadaşı canan tecavüze uğradığı için intihar etmişti mirana söylediğin de miranda üzülmüştü cananı kız kardeşi gibi görürdü reyyanı hep ona emanet ederdi ..........

▪●▪●▪● Flashback son ●▪●▪●▪

《《《 MİRANDAN 》》》

Reyyanın gerçeği anlatmasından sonra geçmişe gitmiştim ilk gecemize gitmiştim

ALDATILMIŞ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin