Miran bu düşüncelere dalmışken içerden doktorun Çıkması ile kendine gelmişti Kimse bilmezdi miranın içinde kopan fırtınaları ama Reyyan biliyordu miran her ne kadar onu üzmemek için bile olsa dışarı baya yansıyordu kimileri mirana uzaktan bakıp içlerinden şunları Diyorlardı.
-Ah ne kadar yazık kimi kimsesi Yokmu bu oğlanın ,zavallı karısının yanına gitmeye korkuyor
hiç kimse bilmese bile miran insanların ona bunları dediklerini anlaya biliyordu.
___________________________________________
Miran hızla doktorun yanına gitmişti.
M: Eşim ve çocuklarım nasıl doktor?
Miran doktorun dedikleri ile endişelenmeye başlamıştı.
D: eşiniz Zorlu bir doğum yaptığı için yoğun bakıma alınacak ve çocuklarınız gayet iyi.
Miran reyyanın yoğun bakıma alınacağını duyduğunda sanki bir ölüymüş gibi hissetti o an.
___ 3 Gün Sonra ___
Reyyan yoğun bakıma alındığı gibi ardından komaya girmişti. Mıran bunu öğrendiğinde daha da endişelenmişti, ya hiç uyanamazsa deyip kendini kuruyordu. Ama ara sıra çocuklarının yanına gidiyordu, oğlunu her ne kadar kucağına alabiliyorsa kızını kucağına dahi alamıyordu.
____ MİRANDAN ____
Doktor'un içerden çıkması ile hemen doktorun yanına gittim.
M: Eşim ve çocuklarım nasıl doktor?
Ve doktor'un dedikleri ile kalakalmıştım. Ben reyyanın hayati tehlikesi olduğunu dahi unutmuştum. Çocuklarımın yanına gittim. İlk önce oğlumu kucağıma aldım öpüp kokladım aynı annesi gibi kokuyordu. Oğlumu yatağına yatırıp kızımı kucağıma almaya çalıştım. Çünkü ona dokunduğum an dudaklarını büzüştürüp ağlayacak gibi oluyor, ve ellerimi sürekli itiyor. Tekrar reyyan'ın yanına gidiyordum. Ama reyyan'ın odasına giren çıkan hızlı hareket eden doktorlar vardı.
M: Hayırdır ne oluyor doktor?
D: Malesef eşiniz komaya girdi?
____ YAZARDAN ____
Dedi doktor ve o hastanede çalışan bir hemşire tüm hepsini duymuştu. Malesef miran bunları duyan hemşire'den bihaberdi. Ve miran bu 3 gün içinde sıksık yer değiştirmişti. Bir yandan çocuklarına gözüküyor. Oğlunu öpüp kokluyor diğer yandan kızını kucağına almaya çalışıyordu . Ama sadece çalışıyordu çünkü kızı inat edip babasının elini ittiriyordu. Ve miran yine oflayarak reyyanın yanına gitmişti.
Ama reyyanın odasına girdiğinde bir hemşire gördü reyyanın elini tutmuş ağlıyordu, hemşire miran'ın geldiğini fark edince odadan çıkmıştı. Hızla miran hemşire'nin birşey demediğini görünce içinden herhalde reyyan'ın tanıdığı arkadaşlarından biridir diye düşündü. Ama bilmediği birşey vardı. Çünkü o hemşire reyyanın arkadaşı felan değildi. O sırada reyyan'ın kalp ritmi değişmeye başladı, çünkü birden çok hızlı atmaya başlamıştı. Miran bunu fark edince hemen odadan koşarak çıkmış ve doktoru bulmaya gitmişti. O arada reyyan'ın başında ağlayan hemşire yeni doğan bebeklerin olduğu yere gitmişti. Ama gördükleri hiç hoşuna gitmemiş di. Çünkü bebeklerden biri yoktu.
Acaba bebeklerden birini kim aldı?
Reyyanın yanında ağlayan hemşire kimdi?
Sizce bebeklerden birini kaçıran kişi Reyyan ile bir bağlantısı var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALDATILMIŞ AŞK
De TodoBen bebek sevincini aldıktan sonra miranın yanına gittim ama gördüm ki miranın yanında başka bir kız vardı kızın adı öyküydü ben de konuşmamı yapıp oradan çıktım .