BÖLÜM 18 ZARF ORTAYA ÇIKIYOR

181 10 3
                                    

psikopat biriyle uğraşmak zorundayım ve abimi yeğenlerimi bebeklerimi ve miranı korumak zorundayım abimleri ve miranı ikna edip oturduğumuz yere geri gitmemiz için bir uğraşıya girecektim ve bu benim için tehlikeli bir yoldu peşimde veya peşimizde birileri olabilir ve benim bunu en hızlı bir şekilde çözmem gerekiyor hem ikna edeyim derken hemde bir manyakla uğraşacağım bu çılgınca bir uğraşma idi.

■■■■■■■■■

3 saat sonra
Yengem elinde bir zarf ile yanımıza gelmişti. Ve o yırtık ,eski zarfı nerede olsa tanırdım bu yıllar önce kız kardeşime yazılmış bir alfabey idi. Şimdi bittim işte eğer bu alfabe çözülür ise Cansu ile ben asla bir daha dışarı çıkamazdık.

______MİRANDAN_____

Ablam elinde bir zarf ile gelmişti olduğumuz odaya reyyanın suratı kaskatı olmuştu demek bu zarf ile reyyanın bağlantısı vardı inşallah zarfın içindeki normal alfabe harflerinin ablamdan mektubu istedim.

M:Abla mektubu bana verirmisin?

M.A:Neden ki önemli birşey mi bu?

M:Evet abla bazılarımız için önemli birşey idir bu belkide.

M.A:Al o zaman.

Zarfı elime alır almaz hemen içindeki yazıları ve harflere bakınmaya başladım Reyyan bu harfleri nasıl okudu anlamıyorum. Gene bizim bilmediğimiz harflerle yazılmıştı bu ve reyyanda söylemeyince daha da sinirlenmiştik.

M:Abi bundaki harflerde bizim bilmediğimiz şekilde yazılmış!

R.A:genemi bu bilmediğimiz harfler ya.

R.A:Ya Reyyan söyle bize o notta neler yazdığını bizde bilelim!

R: Asla olmaz abi unut onu o harflerin anlamlarını söylemeyeceğim boşuna uğraşma.

Evet arkadaşlar uzun zaman sonra tekrar geldim
8 oy ve 3 yorum geldiği zaman bölümü hemen atmaya çalışacağım

ALDATILMIŞ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin