O arada reyyan'ın başında ağlayan hemşire yeni doğan bebeklerin olduğu yere gitmişti. Ama gördükleri hiç hoşuna gitmemiş di. Çünkü bebeklerden biri yoktu.___________________________________________
Hemşire hemen güvenlik kayıtlarının olduğu odaya doğru koşuyordu. Ve güvenlik kameralar'ın dan bebeği kimin kaçırdığını öğrenecekti. Ama hemşire gördükleri karşısında şok oldu çünkü bebeği kaçıran kişi bir hemşire idi.
Mirandan
Reyyanın kalp ritmi hızlanınca hemen doktor bilmak için odadan koşarak çıktım. Ama Reyyanın neden bu şekilde kalbi hızlandığına anlam veremedim.
Ben doktoru ararken az önce reyyanın yanında ağlayan hemşire de bir yere doğru koşuyordu.
Sonra tam karşımda Emre beyi görmemle büyük bir hızla yanına gittim.
(Bu arada doktorun adı Emre)
M: EMRE BEY!
E: Ne oldu Miran bey?
M: Reyyanın kalbi birden hızlanmaya başladı, neden olduğunu dahi bilmiyorum.
E: Kalbimi hızlandı? Dediniz.
M: Evet Emre bey.
Yazardan
Emre Koşarak Reyyanın odasına girdi Reyyanın kalp atışı hızla yükseliyordu Reyyanın bir süre sonra kalp atışı düştü ve kalbi durdu. Ve birkaç hemşire ile ne olduğunu bulmaya çalışıyordu.
O sırada kamera görüntülerini izleyen hemşire miranın yanına gitti. Ve bebeklerden birinin bir hemşire'nin kaçırdığını söyler.
G.H: Miran bey çocuklarınızdan birini bir hemşire kaçırmış.
Miran şoka uğrar çünkü bir yandan reyyan'ın kalbi durmuştur. Diğer yandan ise bebeklerinden birinin kaçırıldığını öğrenir.Ve birden mirana mesaj gelir bu mesaj kimden miydi? Tabiki öykü idi. Mesajda ne yazıyordu?
Ö.M: Çocuklarından biri benim yanımda eğer benim ile tekrardan sevgili olmazsan bebeğin ölür.
Miran şokla mesajı okurken bir yandan reyyana bunu yaparsa çocuklarını yüzünü dahi göremeyeceği hatırlar ama bunu yapmazsa hem bebeği hemde reyyanın hayatını tehlikeye atar ama kim isterdik böyle olmasını.miran ya bebeğinin ölümünü seçecekti yada Reyyan ve çocuklarının yüzlerini görmemeyi seçecekti.
Miranın iki seçeneği vardı ya iki kişi birden ölecekti ya da hem çocuklarının hemde reyyanın yüzünü bi daha göremeyecekti. Ama ilk seçeneği seçerse kendi hayatını dahi tehlikeye atacaktı. Ama reyyanın haberi olmadan halledecekti bu işi.
___________________________________________
ÖYKÜDEN
Miranın bir çocuğu elimdeydi mirana mesaj attım.
Çocuklarından biri benim yanımda eğer benim ile tekrardan sevgili olmazsan bebeğin ölür.
Dedim ve birkaç saat sonra bir mesaj geldi mesaj mirandandı.
M.M: Tamam dediğini yapıcam. Eğer bebeğim ölürse seni kendi ellerim ile öldürürüm haberin olsun.
Ben çok mutlu olmuştum çünkü miran tekrardan benim olacaktı. Elimdeki bebeği odama bıraktım ve aşağıya indim.
__________________________________________
Birkaç saat sonra
MİRANDAN
Öykünün Bebeğimin kaçırmasının üzerinden birkaç saat geçmişti. Ve ben hala reyyanın odasının oradayım. Yarım saat önce Cansuyu aradım ve 5 dakika sonra burada olur . Ve birden yanıma Cansu geldi.
C: Miran Reyyan nasıl iyimi? Peki ya bebekler?
M: Cansu reyyan... komaya girdi. Bebeklerden biride kaçırıldı.
C: Ne demek biri kaçırıldı? Reyyan bunu duyarsa mahvolur, peki kim kaçırmış biliyormusun?
M: Tabiki öykü kaçırmış, ondan başka kim olabilir ki ,bide bana mesaj attı.
C: Ne demiş?
M: Benim ile tekrardan sevgili olmazsan bebeğin ölür, yazmış.
C: Ne yazmış , ne yazmış benim ile tekrar sevgili ol mu yazmış? Eğer sen onunla sevgili olursan reyyan sadece çocukları babasız değil, gider evlenir de! Eğer onunla sevgili olursan sadece çocuklarının yüzünü değil yeğenlerini dahi unut. Peki sen çocuklarından birini kaçırıldığını kimden öğrendin?
M: Bir hemşire yanıma gelip çocuklardan birinin bir hemşire'nin kaçırdığını söyledi o sırada da öykü bana mesaj attı.
C: Sana bebeklerden birinin kaçırıldığını söyleyen hemşire'yi bana gösterirmisin.
Karşıya baktım ve o hemşireyi gördüm. Ve cansu'yu dürtüledim.M: Cansu şu karşıdan gelen hemşire idi bana söyleyen.
YAZARDAN
Cansu hemşireyi görür görmez dona kalmıştı. Ve birden koşup ona sarılmıştı.
C: Bu s_se_senmisin Ya_yaren? O itten nasıl kurtuldun? Reyyan Seni Öldü biliyordu? Bunca zamandır Ne yapıyordun?
Miran Cansu'nun bir cümlesinden sonra takılı kalmıştı beyninde sürekli aynı cümle tekrarlanıyordu "Reyyan seni Öldü biliyordu" diye aklında tekrarlanıyordu.
Y: Evet benim Cansu abla Yaren bir şekilde kurtuldum o itten. Reyyan'a benim öldüğümü söylediler. Beni bir Aile sahiplendi benim daha yaralarım çok taze idi. Ama şuan onların oğlu ile evliyim bir tane ise çocuğum var. Eşim ile birlikte bu hastanede çalışıyoruz o burada uzman beyin cerrahı Adı da Fırat Demir. Ama Reyyan'ın durumu hiç iyi değil be abla.
O sırada reyyanın odasından Emre bey çıktı miran Emre beyi görür görmez yanına koştu.
M: Emre bey Reyyan'ın durumu nasıl?
Emre bey mutlu bir ifade ile miran'ı cevap verdi.
Gayet iyi şuan uyandı birazdan kontrolleri yapıp normal odaya alıcaz.
Bu haberi duyan Yaren ve Cansu çok sevinmişlerdi. Ama Miran ve Cansu şimdi den Reyyan'a ne diyeceklerini düşünüyorlardı.
Sizce Yaren ne gibi olaylar yaşadı?
Miranın planı ne?
Cansu ve Miran Reyyan'a ne diyecekler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALDATILMIŞ AŞK
CasualeBen bebek sevincini aldıktan sonra miranın yanına gittim ama gördüm ki miranın yanında başka bir kız vardı kızın adı öyküydü ben de konuşmamı yapıp oradan çıktım .