Ok...era destul de incomod faptul ca eram singura in casa cu un baiat...era o senzatie ciudata dar si buna...era un fel de combinatie care ma facea putin stresata,eh..poate putin mai mult stresata...
Toby:-Heiii...siii...ce faci?..
Eu:-Mheeei...beneee...tu?
Toby:-Bene...nu prea am nici un subiect de vorba..dar gasim noi unul...
Eu:-Daaaaa...ma enerveaza Slender...
Toby:-Un subiect bun! Eu...uite acum sincer sa nu ii spui asta lui Slender daar...eu nu il suport deloc...adica da stiu ca m-a salvat atunci din foc da...pana mea...devine enervant!
Eu:-Eu m-am saturat sa imi spuna mereu sa imi fac curat in camera,sa spal chiuveta,toatela...ce dracu...nu-s servitoarea lui!
Toby:-Adevarat!!*dupa cateva momente de tacere absoluta*
Toby:-Vrei sa iesim pe-afara daca toti au plecat...zic...sa ne plimbam si noi,nu?
Eu:-Da sigur...de ce nu?
Toby:-Pai hai!*dupa o ora...*
Slender:-Hei copii!!! Am venit....aca...sa...
*liniste absoluta...*
Slender:-Ok...ma asteptam sa sariti toti pe mine...sa spuneti ca retarzii NE E FOAME SLENDEER!! dar vad ca nu e asaaa....
Tomy:-Miaaau...
Slender:-Mda...macar cineva a venit sa ma salute...hei Tomy!
Tomy:-Miaaaau...
Slender:-Da...nu esti prea vorbaret,nu?
Tomy:-Maau...
Slender:-Asa credeam si eu...Tomy e iubitul meu motan...e el batran dar inca mai are sufletul tanar..
*dupa inca o ora de stat in liniste profunda...*
*TROSC*
Intram toti in casa vorbind,razand,glumind dar la un moment dat ne apare in fata subtirelul Slendy...Slender:-Cred ca aveti multe de explicat...
Atunci am stiut ca am dat de belea...cand am auzit vocea minunata a lui Slender am stiut ca in secunda doi trebuia sa ne ascundem...
Slender:-Fetelor...cred ca aveti voi ceva de explicat...
La auzul cuvantului "fetelor" spus de Slendy pe un ton iritat fetele au si sezut,eu insa ma tineam pe picioare si eram gata sa accept orice.
Slender:-Hmmm...se pare ca avem pe cineva aici care vrea sa ne explice,hai sa auzim...Laira!
Baietii erau in spatele nostru si se holbau toti la mine ca la masini straine. Am inceput sa marai...ceea ce cred ca nu i-a placut lui Slender...
Eu:-Asculta,Slender...suntem adolescenti...iar in al doilea rand...OMULE TU AI IN CASA CINCI LUPOAICE CE DRACU VREI SA FACEM?!
Slender:-Asta este foarte adevarat...dar pentru felul in care ai vorbit cu mine nu ai sa primesti nimic de mancare si o sa fii pedepsita!
Eu:-Poftim?! Doar pentru asta?! Slender...se vede ca nu te-ai maturizat destul...si nici macar nu am nevoie de mancarea ta!
Slender:-Laira!...Nu mai conta nimic...eu plecasem deja din casa...aveam degand sa stau in padure pana cand Slender isi mai schimba comportamentul fata de noi...sii uite asa s-a stricat toata ziua...din cauza lui Slender...
Slender:-Voi ceilalti...aveti ceva de spus?
In momentul in care eu am plecat,defapt nu am plecat...am sarit pur si simplu pe geam,fetele au simtit ca parca le lipseste ceva...era ca un gol profund...era o durere puternica...asa se intampla cant haita isi pierde liderul sau acesta pleaca. In momentul ala pur si simplu au ineput sa maraie atat de puternic,blana lor era acum zburlita la maxim,iar boturile erau inclestate gata sa muste cu putere amenintarea...
Eu eram prin padure si um moment mi-a stat inima...era urletul Akalei care semnala primul atac asupra victimei...la tot ce puteam sa ma gandesc era ca nu o sa se termine bine...Slender:-Fetelor! Linistiti-va!! Imi...imi pare rau!
Rona:-E deja prea tarziu! Tu macar realizezi ce i-ai facut Lairei?! Realizezi?!!
Slender:-Va promit! O sa se intoarca!
Akala:-Ne-am saturat de ordinele tale! Mai schimbati comportamentul asta! Mai maturizeaza-te!!
CITEȘTI
Haita-Volumul I
WerewolfAs vrea sa spun unele lucruri despre carte dar veti afla singuri!! Aceasta este o carte dedicata urmatorilor: ShadeAkala,IngridDinu,DarkOfTheLight169 si Black_Fox216