Capitolul 15

18 1 0
                                    

As vrea sa imi cer scuze ca nu am mai postat de mult timp. De acum voi posta o data pe saptamana in weekend-uri,ori sambata ori duminica. Deeeeci...da. Aici este capitolul vostru de saptamana asta:
Si cum nu am primit foarte multe sugestii pentru sfarsitul acestui capitol,va iesi o mare surpriza...cred...

|
|
|
V

Alergam stapanita de manie pe urmele lui Toby. Nu mai vedeam nimic din jurul meu,vedeam doar tinta din fata mea care stiam sigur ca nu va scapa cu viata din coltii mei.
Toby alerga fara oprire stiind ca sunt pe urmele lui si eram pregatita oricand sa ii sar in spate si sa ii sfasii gatul. Acesta se impiedica de un bustean si cade cu o lovitura puternica pe iarba deasa a padurii. In ochii lui pot citi frica cand ma apropii rapid de el si sunt aproape de gatul lui.

Toby:- Laira! Te rog iarta-ma! Iarta-ma!

Incepuse sa planga. Doar asta imi doream....nu vreau sa il omor...nu as rezolva nimic prin asta,in plus asta nu e o rezolvare...si da,cred ca inca mai sunt indragostita de el...

Toby:- Laira! Te rog!

Cand mi.a pronuntat numele pentru a doua oara am incetat sa mai marai,ma calmasem putin.

Eu:- Ai noroc de data asta cu mine Toby!
Toby:- Imi pare rau! Imi pare sincer rau!
Eu:- Observ. Poti sa te linistesti. Ai scapat!
Toby:- Eram doar foarte gelos pe el ca reusise sa te sarute si ca stati mai tot timpul impreuna de cand a venit el si m-am simtit lasat balta....credeam ca ai renuntat la mine!
Eu:- Uite...stii...eu m-am indragostit de amandoi...sunt foarte confuza deocamdata...doar mai lasa-ma putin sa ma mai gandesc...si in plus mai trebuie sa ii gasesc un loc in haita mea,nu stiu ce rang sa ii pun...e complicat,dar asta nu inseamna ca trebuie sa agravezi situatia cu momentele tale de gelozie..ok?
Toby:- Ok...imi pare rau.
Eu:- Hai sa mergem acasa!

Ma transform in om si ii intind mana pentru a-l ajuta sa se ridice.
Se scutura de praf si mergem spre conac. Cand ajungem toate fetele sar pe mine cu o gramada de intrebari:

Mikasa:- Laira esti ok?
Akala:- Ati patit ceva?
Rona:- L-ai batut?
Moon:- V-ati impacat?
Wolfy:- Da sau Nu?

Ma simteam ca o vedeta pe care au dat buzna o tona de paparazzi.

Eu:- Fetelor,sunt ok! Si Toby la fel. A scapat ca prin minune.
Akala:- Norocul lui...de obicei nu prea scapa nimeni viu din coltii tai, Laira!
Rona:- Siiii o chestie buna mai e ca bajatul blond si-a revenit din impactul cu pumnul lui Toby si podeaua.

Comentariul haios al Ronei a mai destins atmosfera si ne-am mai calmat. Totul devenise mai linistit ca inainte.

Niall:- Laira...imi pare rau pentru ce am provocat de cand am venit...nu am vrut sa va fac sa va certati...
Eu:- Niall,e ok....stai linistit!

Ii zambesc eu linistitor blondului si acesta ma ia in brate:

Niall:- Mersi mult Laira,esti o lidera buna!
Eu:- Nu ai pentru ce blondinule! spun si incep sa il ciufulesc.
Toby:- Scuzati ca intrerup...
Eu:- Scuze Toby... zambesc tamp la saten.
Akala:- Pana la urma un final fericit,nu?
Fetele,eu si Toby:- Dap!
Slender:- Va e foame?
Niall:- Daaaaaaaaaa!!
Slender:- Doar unul singur?
Eu:- Nu mi.e foame...si daca imi era ma duceam la vanatoare..
Akala:- La fel ca Laira.
Rona:- Da.
Slender:- Mikasa,Moon,Wolfy?
Mikasa:- Mergem acum la vanatoare.
Moon:- Dap.
Slender:- Ok. Niall vino in bucatarie.
Niall:- Yay! Ok.
Moon:- Laira noi mergem la vanatoare!
Eu:- Ok fetelor distractie placuta!
Bloody:- Venim si noi!
Wolfy:- Haidati!

Rona:- Hey Laira,tu esti ok? Pari cam suparata...
Eu:- Eh...sunt putin suparata de ce s-a intamplat azi...in rest nimic mai mult...
Akala:- Esti confuza,nu?
Eu:- Prietena mea Akala care stie mereu ce am!
Akala:- Da stiu!
Rona:- Laira, sfatul pe care ti-l dau este sa alegi in functie de sentimentele tale...
Eu:- Stiu....mai trebuie sa ma mai gandesc,mersi de sfat Rona!
Rona:- Hey! Pentru ce sunt prietenii?

La remarca asta chicotim toate. Fix dupa ce terminam discutia se aude Niall din bucatarie:

Niall:- Feteleeeeeeeeee am terminat de mancat!!
Rona:- Bravo,bravo!
Akala:- Supeeeer.
Eu:- Bravo Niall.
Niall:- Va deranjeaza daca stau cu voi?
Rona:- Nu.
Akala:- Esti liber sa stai eu nu am nimic cu tine.
Eu:- Sigur Niall, poti sa stai daca vrei!
Niall:- Siiiii...deci ce mai faceeeti?
Eu:- Stam,tu?
Niall:- Stau....hey,Laira,vrei sa iesi la o vanatoare?
Eu:- Ok..nu am nimic impotriva. Fetelor ma intorc repede,daca vin baietii si celalalte fete inaintea noastra spuneti-le ca sunt la vanatoare!
Akala si Rona:- Ok! Distractie placuta!
Eu:- Mersii!!

Iesim afara si incepem sa alergam spre padure. Ajungem la un moment dat la locul meu favorit: inima padurii lui Slender Man. Intotdeauna cand ajungeam aici ma calmam si ma simteam bine. Totul era plin de flori si copaci inalti. Da stiu,padurea lui Slender sa aiba o parte in care sunt flori si totul e frumos?

Niall:- Laira...uite...imi pare rau ca te-am facut sa te certi cu Toby...
Eu:- Nu e vina ta! Sincer sa iti zic,si Toby are niste accese de gelozie care ma irita.
Niall:- Eu,sincer iti spun acum,eu chiar te plac...as putea spune ca m-am indragostit de tine...
Eu:- Stiu Niall....si eu te plac mult...dar chestia e ca il plac si pe Toby...e mai complicata treaba...dar oarecum,inima mea spune sa te aleg pe tine,dar stiu ca nu mi-ar placea sa il las balta pe Toby...
Niall:- Te inteleg...daca ma vei alege pe mine voi fi aici,si sa stii ca nu ma supar daca o sa il alegi pe Toby,pana la urma e vorba de sentimentele tale,nu?
Eu:- Mersi pentru intelegere, Niall!

Ii zambesc dulce dupa care el ma ia in brate. Dupa cateva minute de imbratisare se desprinde de mine si se uita in ochii mei. Se apropie usor de mine pana cand buzele nostre se ating. In cateva secunde sarutul devine apasat. Rupem sarutul dar nu rezist si il surut din nou.

Eu:- Nu cred ca mai mergem la vanatoare...hai acasa.
Niall:- Sincer sa iti zic vroiam doar sa vin in padure sa vorbesc cu tine.
Eu:- Deci am stiut bine,mi-am dat seama de la inceput.

Mergeam spre casa cand simt dintr-o data ca plutesc. Niall ma luase pe sus:

Niall:- Draga printesa,ma lasati sa va duc acasa cu Niall Express?

Nu i-am raspuns dar in schimb am inceput sa rad. Cand m-a vazut,si Niall a inceput sa rada.
Am ajuns acasa si spre mirarea noastra toata lumea dormea.

Niall:- Ce naiba....cat am lipsit de acasa?
Eu:- Nu stiu dar stiu ca si mie mi-e somn asa ca ma duc la mine in camera.
Niall:- Stai asa...de cand ai tu camera?
Eu:- Slender mi-a facut una acum cateva zile...
Niall:- Zi te rog ca pot sa stau cu tine in camera...
Eu:- Mmmmmmm....
Niall:- Te rog?
Eu:- Mmmmm....biiinee...
Niall:- Yay!
Eu:- Dar sa fie clar. Stai pe partea ta de pat!
Niall:- Ok boss,s-a facut!
Eu:- Asa...

Mergem tiptil pe hol pana dam de usa camerei mele. Scot cheia din buzunarul de la spate al blugilor si descui usa.
Apas pe clanta si intru urmata de Niall care se holbeaza la camera mea de zici ca vazuse un unicorn.

Niall:- Wow,ce camera ordonata ai....
Eu:- Mersi. Vezi ca ma duc in baie sa ma schimb. Daca vrei te poti schimba aici,saaau ma astepti pe mine sa ies din baie.
Niall:- Ma schimb aici,mersi.

M-am schimbat repede in baie si am intrat in camera. Niall era deja in asa ca ma urcasem si eu repede. Am stins veioza si m-am asezat cu capul pe perna.

Niall:- Noapte buna printesa.
Eu:- Noapte buna printule.

Ultimul lucru pe care l-am simtit inainte sa adorm a fost Niall care m-a luat in brate...

Haita-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum