Capitolul 7

58 6 1
                                    

Dupa imbratisarea lunga de grup am observat ca Slends era suparat...mda nu e mare noutate ca Slends e suparat...adica el sta morocanos mai tot timpul. M-am dus la el si am inceput sa vorbim...

Eu:-Hei...uite Slendy...imi pare rau ca ti-am vorbit pe tonul ala dar nu ma simteam prea bine (mda minciuna incercata si cred ca a dat bine...sper sa! :)) si stii tu...nu prea aveam chef de nimic... (alta minciunica...)
Slender:-Sa stii ca ai avut dreptate in tot ceea ce ai spus...si defapt mie imi pare rau ca m-am comportat asa cu voi...
Eu:-Ma bucur ca ai invatat ceva si ca te-ai mai maturizat! Ammm....adica...hehe...stiam eu!
*toti am inceput sa radem*
Eu:-Iesim pe-afara?
Toti:-Normal ca da!!!
Eu:-Pai atuci ce mai stati!! Haideti!!

*din perspectiva Ronei*

Totul era minunat...totul s-a terminat in sfarsit,noi ne-am revenit...ce naiba poate fii mai bine! Sincera sa fiu...nu e bine ceva...simt de parca inca cineva e aici cu noi...e senzatia aia de teama,de frica ca te urmareste cineva...hmmm...ciudat...

*din perspectiva lui Moon*

Ce zi frumoasaaa!!! E soare peste toot!! Primavaraaa!!! Mda...entuziasm...
Simt de parca cineva ma urmareste...dar nu a mai venit nimeni prin zona asta de cand am intrat noi in familia creepypasta...

*din perspectiva Akalei si a lui Wolfy*

Akala:-Wolfy?
Wolfy:-Daa?
Akala:-Nu simti ceva ciudat?
Wolfy:-In afara faptului ca ma simt urmarita de cineva,nu,de ce?
Akala:-Si eu ma simt urmarita...
Wolfy:-O sa aflam noi cine e acel cineva si fii sigura ca nu o sa te las singura orice ar fi!
Akala:-Awwww....mersiii Wolfyyy!!
Wolfy:-Pentru asta sunt prietenii nu?

*din perspectiva Lairei*

Totul e ciudat...si ma refer la faptul ca eu si fetele suntem singurele care ne simtim urmarite...serios?! Nu pot sa am si eu o zi normala...macar una! O sa aflu eu cine ne urmareste si o sa fie mort in cateva secunde!

Eu:-Mai are cineva senzatia  ca este urmarit sau sunt singura nebuna de aici?
Fetele:-Noi! Nu mai suportam senzatia asta!
Eu:-Promit ca o sa aflu cine e! Si o sa fie mort!
E.J:-Voi chiar sunteti nebune! Nu ne urmareste nimeni ce naiba!
Toti:-E.J!!
E.J:-Ce? Nu am dreptate?
Toti:-Nu! Taci!
E.J:-Ok ok....

Eu conduceam drumul ca de obicei,urmata de fete si baietii cu Slendy in spate. La un moment dat in spate se aude un tipat. Era E.J.
Ma intorc rapid si vad o lupoaica de culoare gri care sarise pe E.J.

E.J:-Lairaaa!!!! Stiu ca am fost nesimtit cateodata dar te rooog,te implor,ajuta-maaaa!!!
Eu:-Hei,tu! Da-te jos de pe el! Ce vrei de la noi?

In secunda urmatoare lupoaica se intoarse spre mine si ma marai puternic apoi se repezi la gatul meu infigandu-si coltii in blana mea. Eu nu aveam nici o problema,ma tineam pe picioare,drept si fara efort.

Eu:-Se vede ca nu cunosti inca tipurile de lupi...

O apuc de ceafa si o pun la pamant cu usurinta. Cee simpluu!!

???:-L...Laira?

Cand i-am auzit vocea mi se parea totul familiar...totul...

Eu:-Mi...Mikasa?
Mikasa:-Laira!! Nu te-am mai vazut de mult timp!! Adevarul e,caaa...,ti-as recunoaste miscarile de lupta invatate de la mama oriunde si oricand! Ce mai face sora mea?

La auzul acestor cuvinte toata lumea era cu gura cascata si cu privirile toate atintite asupra mea.

Eu:-Nu imi vine sa cred ca te-am gasit insfarsit! Uite bine...o alta casa...ce sa iti mai zic...
Mikasa:-Sa inteleg ca stai cu cei din creepypasta?
E.J:-Nii maa...nu sta cu noi sta doar cu noi!
Mikasa:-Gura boule...stiam ca trebuia sa te omor...
Wolfy:-Heey!
Mikasa:-Gajicatu?
Wolfy:-Daa...
Mikasa:-Mult noroc!
Baietii:-V-o facut ma!
E.J:-Daaa....foarte amuzant...
Wolfy:-Mi-am uitat rasul la conac...
Eu:-Hai ma...inveseliti-va!
Wolfy:-Mdaaa....ma roggg...
Rona:-Te rogi la biserica ma nu aici!

La asta toti am inceput sa radem inclusiv Wolfy care era bosumflata...

Eu:-Eu ii dau dreptate Ronei aici!
Akala:-Sa intelegem ca avem un nou membru in haita?
Eu:-Da...asa se pare!
Moon:-Imbratisare de grup? *puppy face*
Eu:-Normal!
Toti:-Noi ne bagam man!
Slender:-Eu nu man!
Toti:-Hai maa!!
Slender:-Binieee...fiee....
Moon:-Acum mergem acasa?
Eu:-Dap.
Mikasa:-Slendeeeeeer!!!!
Slender:-Da...nu mai tipa si tu...!
Mikasa:-Eu unde o sa dorm?
Slender:-Pai mi se pare normal sa dormi unde dorm si fetele...adica pe covor...
Mikasa:-Wooow...dragut...deci asa isi trateaza maretul Slendy noii veniti...
Eu:-Mikasa...o sa dormi cu noi...gata.
Mikasa:-Ok,imi convine!

Dupa cateva minute de mers,ajungem in sfarsit in fata conacului. Eram asa de obositi ca ne-am dus toti la culcare imediat.

Eu:-Mi-e soooomn...noapte buna baieti! Noapte buna fetelor!
Toti:-Noapte bunaaa!!

La media am o poza cu Mikasa.
P.s.:la fiecare capitol o sa pun o poza cu fiecare membra a haitei Myst!

Haita-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum