Ma trezesc devreme si il observ pe Niall inca dormind adanc langa mine. Trebuie sa recunosc ca e dragut cand doarme...
Un lucru stiu sigur azi: ca trebuie sa ma gandesc bine la alegerea pe care o voi face azi. Daca il aleg pe Niall o sa am un Alpha bun cu care imi pot conduce haita si care o sa imi fie alaturi pentru restul vietii siiii daca il aleg pe Toby nu voi avea un Alpha bun pentru haita mea si (poate) va ramane langa mine toata viata. Deeeeci....ma gandesc....
Vroiam sa ma ridic din pat sa ma duc sa vanez ceva pentru fete si pentru mine si Niall dar simt cum o mana grea ma trage inapoi. Dupa ca cad din nou pe perna aud un mormait:Niall:- Mai staaai....
Eu:- Niall,trebuie sa merg la vanatoare pentru tine si fete!
Niall:- Ce nu intelegi din mai stai...
Eu:- Ok...inca 10 minute!
Niall:- Yay...Desigur ca nu a durat mult si a adormit la loc. Atunci era sansa mea sa ies incet.
Eu:- Niall... doar stii ca nu ma poti tine mult! spun eu in soapta cu un zambet siret.
Ma dau jos din pat si merg incet pana la usa. Apas pe clanta si ceea ce gasesc pe hol ma socheaza total:
Eu:- Vai mama....mai bine ramaneam cu Niall in camera....
Era un haos total,puteam sa aud asta. Pe hol era plin de mancare aruncata si de sticle sparte. Tot ce am putut auzi inainte sa fiu lovita in moaca de placinta facuta de Slender ieri a fost doar "BA ESTI TAMPIT?! CUM MAMA NAIBII AI PUTUT SA ARUNCI CU STICLELE DE BERE?! MAI ALES PLINE!!!?". Astea spuse de Jeff...normal...
Bloody:- Auch...asta a fost in mecla...
Cand m-au vazut toti cu placita pe fata au stiut ca nu o sa iasa bine.
Jeff:- Oameni buni si lupi fugiti cat mai aveti secundele de viata!!
Nici nu apuca toti sa fuga ca intervin:
Eu:- Nimenu nu pleca NICAIERI!
Au inghetat toti...nici unul nu mai misca.
Eu:- Incerc sa ma pregatesc si eu de vanatoare ca un lup normal si vad dezastrul asta aici! Fetelor...spuneti-mi ce s-a intamplat!
Akala:- Deci...noi am vrut sa ne jucam GTA pe x-box numai ca baietii au inceput sa zica ca nu vor si au zis ca vor sa jucam mai bine Legend of Zelda,dar noi tot nu am vrut si Jeff a zis ca nu avem dreptul sa jucam ca sunem lupi si atunci Rona l-a facut rasist pe Jeff...
Rona:- Dap...asta am facut si nici ca regret ce am zis!
Jeff:- Ei haide...era o gluma!
Akala:- Jeff!
Jeff:- Da iubire?
Akala:- Taci!
Jeff:- Ok,ok...
Akala:- Asa,si noi le-am spus ca o sa inceapa un razboi cu noi daca nu ne lasa si ei nu ne-au crezut...siiii...
Wolfy:- Asa am ajuns aici...
Niall:- Neat-... CE FASOLE DE BUCATARIE ATI FACUT AICI?! SI CE I-ATI FACUT LAIREI?!
Eu:- Mersi ca iti pasa Niall.
Niall:- CUM ATI PUTUT IROSI PLACINTA ASTA PE FATA EI?! E ATAT DE BUNA!
Eu:- Tipic....
Niall:- Hey Slender,asta nu era placinta pe care mi-o facusei mie ieri ca sa o mananc azi?
Slender:- Ba da...
Niall:- Si de ce pufuletii mei NU AI FACUT NIMIC?!
Eu:- Niall...calmeaza-te...e doar o placinta...
Niall:- Nu e doar o placinta! Era placinta mea care o mananc dimineata! Cum o sa mai fac rost de alta?
Eu:- Iti fac eu alta, calm down!
Niall:- Ok.
Eu:- Ok...deci... facem asa...pana vin eu si Niall de la vanatoare vreau sa fie luna aici, inteles?!
Toti in afara de Slender:- DA!
Eu:- Slender sa imi zici daca vreunul sta degeaba!
Slender:- Da,mersi mult Laira!Ma dusesem la mime in camera sa ma schim de pijamale cand aud usa deschizandu-se in spatele meu. Era Niall,cine altcineva.
Niall:- Uuu...imi place cand ma tratezi cu spatele cand eu vin in camera...
Eu:- Tine-ti gura Niall...Eram rosie la fata. Ma grabeam sa imi pun pantalonii si tricoul cat de repede puteam. Nu stiu cum de reusea blondinul sa se imbrace asa repede.
In scurt timp eram si eu gata. Iesisem pe usa. Perfect! Acum e momentul sa imi fac alegerea spusa de inima.Niall:- Deci, cum ai dormit azi noapte?
Eu:- Se putea si mai bine daca nu ma strangeai atat de tare in brate. Data viitoare fi si tu mai bland!
Niall:- Scuze!Incepusem sa chicotim. Doar ca eu nu ma gandeam decat la un lucru...si acela ca eu simt si stiu ca el e alesul. Cred ca stiam asta de cand ne-am putut citi gandurile reciproc, si de cand ne legam unul de altul dupa fiecare sarut... Stiu si recunosc, ca imi este foarte greu sa renunt la Toby. Tot ce sper este ca el sa vrea sa ramanem macar prieteni...
Eu:- Hey,Niall...am o veste buna care cred ca o sa te faca fericit!
Niall:- Yeeeee! Zi-mi,zi-mi,zi-mi,zi-mi,ziiiiiiii-mi!!!!
Eu:- Pai m-am gandit mai bine la ce rang vei avea in haita...
Niall:- Spune femeie si nu ma mai tine in suspans!!!
Eu:- Pai o sa fi Alpha al haitei Myst!
Niall:- Stai....asta mai inseamna ca suntem si suflete pereche? Adica suntem impreuna?!
Eu:- Da,Niall..da!Nu a mai zis nimic dar in schimb m-a sarutat lung. Dar asta nu dureaza mult ca suntem intrerupti de...o anumita persoana...
Toby:- Ce fel de vanatoare e asta?...
Niall:- Ar exista un moment numai sa nu te aflii tu prin preajma?
Toby:- Nu cred!Niall incepuse sa il maraie puternic aratand ca acum are rangul de Alpha.
Eu:- Baieti! Calmati-va! Nu are rost sa va mai certati!
Niall:- Fie...
Eu:- Toby...asculta...iti sunt recunoscatoare pentru tot ce ai facut pentru mine,dar inima mea l-a ales pe Niall...sper ca doar sa putem sa ramanem prieteni...
Toby:- Eram sigur ca asta se va intampla,nu stiu ce sa zic...o sa ma mai gandesc.
Eu:- Bine...Dupa asta Toby pleaca si eu si Niall ramanem in padure. Era o tacere melancolica,doar frunzele copacilor auzindu-se din cand in cand in bataia vantului. Nu am rezistat mult asa,dar Niall in sfarsit s-a hotarat sa rupa tacerea:
Niall:- Pai...noi parca aveam o vanatoare de facut?
Zambesc tamp si observ cum acest baiat ma poate face sa zambesc din orice.
Eu:- Da,hai sa mergem!
Heiii scuzati-ma va rog ca nu am mai postat de mult timp dar am avut niste probleme de rezolvat acasa si cu scoala......ma rog am mai fost si pedepsita din cauza unor note daaaaar de acum voi putea sa postez mai mult asa ca va astept sa vedeti capitolul urmator :) probabil e putin scurt dar vor fi si capitole mai lungi :)
p.s povestea incepe sa semene cu o telenovela :) wtf
CITEȘTI
Haita-Volumul I
Kurt AdamAs vrea sa spun unele lucruri despre carte dar veti afla singuri!! Aceasta este o carte dedicata urmatorilor: ShadeAkala,IngridDinu,DarkOfTheLight169 si Black_Fox216