Capitolul 14

22 2 3
                                    

-Laira POV-

Eu am fost prima care s-a trezit asa ca am iesit putin afara ca sa iau o gura de aer.Ma gandeam la ce rang as putea sa ii dau lui Niall.Acum ca am un nou membru in haita trebuie sa ii fac si lui un loc...
Dupa cateva minute de gandire simt o mana pe spatele meu.

Niall:Ce faci aici?De ce nu stai in casa ca e frig!

Eu:Buna si tie Niall...nu mi-e frig si nu,nu vreau in casa....vreau sa stau afara,imi place sa simt vantul rece al diminetii..

Niall:Cum zici....dar daca tot stai singura pot sa stau si eu cu tine?

Eu:Nu am nici o problema....deeeeci raspunsul e da.

Niall:Mersi...

Dupa cateva momente de liniste in care stateam cu capul pe genunchi iar Niall se uita la mine se aude o intrebare:

Niall:Hey Laira...?

Eu:Da Niall..?

Niall:Mi-ai gasit un rang in haita ta?

Eu:Inca ma mai gandesc la unul potrivit pentru tine.....nu imi pot da seama la ce rang te-ai putea incadra...

Niall:Stai linistita..ai tot timpul sa te gandesti!Nu ma grabesc nicaieri!

Am ras putin la raspunsul ciudat al lui Niall dar dintr-o data devenise mai serios:

Niall:Daca nu mai ai un loc si pentru mine in haita ta nu e o problema...pot pleca...

Eu:Nu pleci nicaieri!Am zis ca esti la mine in haita deci esti al meu!

Dupa ce am terminat de spus ce aveam de spus Niall ramase putin socat la auzul acelor cuvinte.Am inceput sa rosesc si mi-am lasat privirea in jos...

Niall:Heyy!Nu te simtii rusinata pentru ce ai spus!Da normal ca sunt al tau!

Eram pur si simplu socata.Simteam cum inima imi batea atat de rapid si cum mainile si picioarele mi se inmuiasera.Eram ca o leguma.(o sfecla :))) )

M-am uitat in ochii lui asa de albastrii de care oricine se putea indragosti imediat.Incepea sa isi apropie fata din ce in ce mai aproape de a mea pana cand a ajus la doar un centimetru departare de mine.In tot acest timp ma privea fix in ochi.

Eu:Hai ma cap de sfecla ca mai e un centimetru!

Am inceput sa radem pana cand acesta trece si de ultimul centimetru si ma saruta.Era asa de dulce.Buzele lui erau asa fine...pur si simplu te topeai...

Toby:Ia uite pe cine avem noi aici...doi porumbei!

Se vedea clar gelozia din vocea lui Toby si isi tinea bine nervii in frau fiind un criminal...mai avea putin si exploda.

Niall:Hey...Toby...

Toby:Mda...deeci...nu ai treaba?De ce nu iti continui treaba daca tot ai inceput-o?

Eu:Toby lasa-l in pace!Care e problema ta daca m-a sarutat?!

Toby:Ah,deci aici merge cu ce problema am eu...bun...atunci ar trebui sa iti aduci mai bine aminte ce s-a intamplat!

Intradevar Toby imi salvase viata candva....ii sunt recunoscatoare dar nu as vrea ca acum el sa ma controleze tot timpul.Adevarul e ca inainte sa vina Niall la noi in haita mie imi placea foarte mult de Toby...acum ca a aparut si el m-am indragostit oarecum de Niall acum..Si oricum daca as fi fost cu Toby nu ar fi mers si la asta am niste motive:1Toby NU e lup si 2Eu am nevoie de un baiat care sa fie varcolac si care sa ocupe postul de mascul alpha in haita mea.

Intru nervoasa in casa cu Toby pe urmele mele si fetele ma urmaresc cu privirea putin ingrijorate:

Rona:Totul e ok...Laira?

Eu:Sunt bine....

Wolfy:Haidee...stii ca noua poti sa ne spui totul...daca ceva nu e in regula putem sa te ajutam..

Eu:Fetelor..nu va mai faceti griji...voi fii bine..

Ma uitam spre Toby si observam ca nici el nu e chiar asa de ok.Statea pe canapea si se uita la televizor probabil asteptandu-i pe baieti sa se trezeasca si sa plece la vanatoare in padure.

Nu dupa ceva timp se deschide usa si pe ea apare Niall care nu apuca sa zica nimic ca intr-o fractiune de secunda se trezeste cu un pumn in fata dat din partea lui Toby.

Eu:Toby ce naiba te-a apucat?!

Eu începusem sa plâng iar fetele erau în stare de soc.Pana și băieții care dormeau sau trezit șocați.

E.J:Toby de ce dracu' ai făcut așa?!
Eu:Fetelor va rog aduceți ceva gheata din frigider și un prosop ud ca îi sângerează buza!
Akala:Acum! Haideti fetelor!

O rugasem pe Wolfy sa îi curețe sângele de la buză și sa aibă puțin grija de Niall. Mă ridicasem de lângă ele și începusem sa mârâi către Toby cu toată puterea pe care o aveam. Simțeam Cum caninii de lup apar și cum mă transform în lupul meu maroniu. Akala stătea lângă mine și mă privea uimita. Nici ea nu știa ca pot sa mârâi în halul ăla. Și fetele se opriră din ce făceau și se holbau speriate la mine.

Wolfy:Aaaaaa....Toby?
Toby:D...Da?
Wolfy:Nu vreau sa te sperii dar.....mai ai câteva secunde sa fugi ca dacă nu.....
AkalaO sa facă BOOM și tu o sa fii bucatele.
Rona:Mdap.

În secunda următoare Toby se da câțiva pași în spate. Nici nu apucă să fugă bine ca eu mă transform în lup. Îi arunc o ultima privire trista lui Niall care era total șocat de schimbarea mea brusca și cu un ultim urlet cu care semnalam începerea "vanatorii" mârâi și mă duc după Toby în padure.

Heey cititori!! Știu ca e cam dramatica cartea dar am o întrebare așa de sfârșit de capitol....
Și întrebarea esteeee: Cu cine credeți ca va fii Laira la sfârșitul acestei întâmplări?
Întrebarea este doar ca sa facem un fel de votare..sa vedem cine tine cu Niall și cine tine cu Toby.
Va aștept răspunsurile în comentarii!
Byye!!

Haita-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum