Kamado Tanjiro
Emmmmm...........takie od razu, na początku razem nadawaliście na tych samych falach....lecz po długiej rozłące trudno było wam od razu złapać dobry kontakt......... to takie 2 tygodnie
Agastsuma Zenitsu
Po miesiącu dopiero zaczęłaś u blondyna zauważać więcej zalet niżeli wad.
Hashibira Inosuke
Wasze pierwsze spotkanie według ciebie było formą gwałtu, on ciebie polubił od razu( raczej twój zapach) a ty dopiero kiedy chłopak na serio chciał złapać z tobą kontakt... czyli z tydzień
Tomioka Giyuu
he he......jak ciebie tylko zobaczył z Shinobu to była oznaka ,,nie zbliżać się" lecz ty starałaś jakoś się z nim dogadać dopiero po dwóch miesiącach złamał barierę.
Rengoku Kyojuro
Po pierwszym wyjściu na miasto, czyli po dwóch dniach.
Uzui Tengen
Takie trzy tygodnie poredlenia o głupotach i zostaliście ziomkami
Shinazugawa Sanemi
Niestety, mężczyzna myślał że sobie jaja robisz ale nie, wzięłaś wszystko na poważnie, i musiał twoją obecność zaakceptować (polubił ciebie po trzech miesiącach)
Iguro Obanai
Obydwoje nie polubiliście siebie na początku. Ty go jak mogłaś to unikałaś a on też ciebie nie polubił lecz nadal natrętnie ciebie podglądał. Wam dać takie dwa miesiące jeden dla ciebie jeden dla niego.
Muichiro Tokito
Ty nadal nie wiesz czy on ciebie polubił, raz z tobą gada a zaraz potem zapomina o tobie. Ty lubiłaś go od samego początku, jednak jego uczucia wciąż są zagadką.
Haijima Gyomei
Polubiliście się przy pierwszym rozwieszaniu prania :)
Yushiro
Niestety Yushiro musiał ciebie znosić...... CODZIENNIE. Lecz twoja obecność po dłuższym czasie nie przeszkadzała mu.... Ty także, po dłuższym czasie jego docinki wobec ciebie przestawały ci przeszkadzać i obracałaś to w żarty... Taki miesiąc góra dwa.
Sabito
Mimo iż Sabito od początku był miły, rozmowny i troskliwy nie polubił Cię od razu. A przynajmniej ty nie dawałaś się zbytnio lubić. Dopiero gdy się otworzyłaś, zauważyłaś ze chłopak wydaje się być... Dużo szczerszy. A więc, polubiliście się po ok. miesiącu.
CZYTASZ
Kny preferencje mojego autorstwa
FanfictionDobra....wiem...spieprzę to lecz chuj....dużą część postaci opisuje z anime, i trochę z mangi i spojlerów...czyli wszytsko na kupie...