Jego uzależnienie

588 14 12
                                    

Kamado Tanjiro

On zbyt bardzo się przemęcza, ciągle robi coś na siłę i to już według ciebie uzależnaijące

Agatsuma Zenitsu

Płacz...on to jedyna rozpoznawalna cecha tego blondaska

Hashibira Inosuke

U peppy to...zbieranie rzołędzi....pewnego razu to przynisuł ci 5 wiader..

Tomioka Giyuu

* Nie bijta mnie * Giyuu chodzi przez prawie rok ubrany jak na cebulkę...a w szczególności musi mieć zasłonięte ręce.....czemu? Tomioka często ma sowją lecz...bierze żyletkę lub coś ostergo i się tnie....I to nie po czyściutkiej skurze...lecz zniszczonej wieloma nacięciami i bliznami...

Rengoku Kyojuro

* zniszczycie mnie za to * Kyojuro bardzo często się uśmiecha co nie ? Lecz jak jest z gniewem? Kiedy ma się złościć lub krzyczeć czy coś ucieka na jakieś siedem minut....po to aby na spokojnie spalić papierosa, ochłonąć i wrócić....

Uzui Tengen

Uzui lubi sobie trochę popić...I nie tak że porządne walenie w gaz...takie pół piwa mu Starczy na wieczór...I jak na męszczyzne przystało kładzie się spać...

Shinazugawa Sanemi

Bardziej to ty go uzależniłaś od ksywki ,, Sanemiś" i jak na niego tak nie powiesz chociarz raz to....przejebane...

Iguro Obanai

Lubi...gady jak nawet jego tytuł mówi...ciąge dotyka jak nie gada to płaza....

Muichiro Tokito

Spanie....nie dość że uzależniające to i zaraźliwe...

Haijima Gyomei

Muł książkowy jak chuj...kiedy widzisz w jego dłoniach nową książkę on wie że dostanie miotłą przez głowę....nie ma ratunku dla niego jak i miotły

Yushiro

Pani Tamayo👉👉

Sabito

On pisze, wyraża emocje przez papier....nie było by nic dziwnego w tym lecz...to powoli wymyka się z pod kontroli....zaamst pogadać po prostu daje kartkę z zapisem i tyle...

Kny preferencje mojego autorstwaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz