Kamado Tanjiro
To akurat wieczorem, Ty Nezuko i Tanjiro gracie w piłkę, raz ty raz ona i on. Raz ci za ona za mocno podała, i jeszcze na dodatek trafiła w kolano, myślałaś że się zeszczysz z bólu.
Agatsuma Zenitsu
Lubisz się z nim bawić w berka, ty znikasz a on i tak szuka
Hashibira Inosuke
Kiedy Inosuke ma dzień wolny, to pomaga ci w gospodarstwie domowym. Twój ojciec oczywiście kręcił coś pod nosem ale jakoś to nikogo nie interesowało.
Tomioka Giyuu
On pogrąża się w rozpaczy a ty prubujesz mu jakoś pomóc
Rengoku Kyojuro
Rano nie robicie nic, leżycie na łóżkach i coś zjecie a wieczorem ,Kyojuro przychodzi do siebie z pudełkiem kartonowym. I gracie cały wieczór w planszówki.
Uzui Tengen
Wy w dni wolne gadacie o głupotach, czyli o to co zwykle.
Shinazugawa Sanemi
On nie zna dla ciebie litości, masz wolne wtedy kiedy śpisz.
Iguro Obanai
Lubisz mu dokukacz, a w dni wolne nie masz już dla niego litości. Co przyczynia się do tego że nasz gad ciągle na ciebie wrzeszczy.
Muichiro Tokito
Leżycie sobie na polane i się sprzeczacie jak dana chmurka wygląda.
Haijima Gyomei
Bawicie się w lektora książek. Jeden rodził ty drugi on i na zmianę.
Yushiro
Próbujecie zrobić trutkę na muzana
Sabito
Jak jesteście pracowici tak i potraficie być leniwcami przez calutką dobę. Nic waz z wyra nie wyciągnie, no może zjeść lub siku a tak to NIC.
CZYTASZ
Kny preferencje mojego autorstwa
Hayran KurguDobra....wiem...spieprzę to lecz chuj....dużą część postaci opisuje z anime, i trochę z mangi i spojlerów...czyli wszytsko na kupie...