Aşk imkansızı mümkün kılmak kaderi alt etmek için çırpınır. Her aşk Ferhatla aslı olma niyetiyle ortaya çıkar. Kimi doğar, büyür, ölür. Kimi sevdaya dönüşür.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨Ferhat'dan
Adam hala uyanmamıştı. Sabah olmuştu doktorun yanına gittiğimde hala bir köşede oturup ağladığını gördüm."Kalk uyandır şu adamı."
Aslı: uyandırırsam anca 5 dakika yaşayabilir.
"Yeter bana 5 dakika uyandır."
Aslı: ölür diyorum sana ölür.
" Umrumda mı sanıyorsun?"
Kolundan tutup Bodrum'a getirdim başında bizim çocuklardan abidinle dilsiz vardı.
Abidin: teyzemin oğlu napıyoruz?
"Doktor uyandırıcak."
Aslı: hayır ben doktorum yaşatmak için varım yapmam o iğneyi o ilacı vermem.
"Vericeksin doktor.!"
Aslı: vermem.
"Sen bilirsin o abin neydi adı Cem evet evet cem başkomiser ölür o zaman."
Aslı: hayır hayır.
Aslı'dan
Yüzde 1 ihtimal de olsa yaşayabilridi. Bu yüzden o iğneyi yapmak zorunda kaldım. Adam kendine gelmeye başlar başlamaz Ferhat boğazına sarılmıştı bile."Yapma öldürüceksin?"
Ferhat: karışma sen doktor. O çanta nerde?
Adam zorla da olsa konuşmaya çalışıyordu.
Adam: bizim me...mekanda.
Adamın sözünü bitirir bitirmez ferhatın vurması bir olmuştu duyduğum sesle yere çöküp ağlamaya başladım. Emirlerini veren Ferhat kolumdan tuttuğu gibi sürükleye sürükleye beni ormana getirdi başıma yine o silahı dayamıştı.
"Yapma nolursun yapma. Ölmek istemiyorum."
Ferhat: bunca şeyi gördükten duyduktan sonra seni yaşatır mıyım?
"Ferhat bak yaşıyorum ben kalbim atıyor. Bedenim sıcacık kan damarlarımda dolaşıyor."
Ferhatın elini kalbine koydum.
"Hiç kimse kötü doğmaz. Sen ne yaşadın da böyle oldun bilmiyorum ama içindeki karanlıkta bir tane beyaz nokta kalsın."
Ferhat: doktor... Sence ben bu edebiyatı yutucak birine benziyor muyum? Kendini yorma.
"Peki tamam çek vur beni ama bu ismi hiç unutma Cem Çınar benim abim gelecek bulucak seni. Kanımı yerde bırakmıycak.."
Ferhat durdu gözleri bir yere dalmış gibiydi.
Ferhat: yaşamak mı istiyorsun?
Yalnızca başımı sallamıştım.
Ferhat: o zaman evleniceksin benimle biz bizden olana zarar vermeyiz.
Ne diyordu bu adam ne evlenmesi.
Ferhat: tek şansın bu benim karım olursan soy adımı alırsan korurum seni. Karar senin elinde.
Bunu kabul etmekten başka çarem yoktu bunlar o kadar iğrenç bir adamlarsı ki abime zarar verebilirlerdi.
"Tamam Allah'ın belası tamam."
Yazar'dan
Ferhat aslının kolundan tutarak çiftlik evine geri getirmişti.
Abidin ve dilsiz aslının hala yaşıyor olmasına şaşırmıştı.Abidin: teyzemin oğlu bu kıza anayı yakmış ben sana söyliyim dilsiz.
Dilsiz: boşver biz işimize bakalım. Zaten iyi birine benziyor yazık olucaktı.
Ferhat: gidiyoruz Arabaları hazırlayın.
Aslı: nereye?
Ferhat: eve.
Herkes arabalara bindiği gibi eve gelmişti aslı yol boyu için için ağlamış ne olacağını düşünüyordu. Eve geldiklerinde koca bir aile bir sofra etrafında ferhatı bekliyordu. Ferhat Aslının elinden tutup salona girdi. Soğuk ve tok sesiyle konuşmaya başladı.
Ferhat: aslıyla biz evleniyoruz.
Yeter: oğlum çok sevindim.
Namık: nereden çıktı bu evlilik işi Ferhat?
Ferhat: sonra konuşuruz dayı. Aslı hadi.
Tüm aile bu evlilik işinin nerden çıktığını düşünürkrn Ferhat aslıyı odasına getirdi.
Ferhat: burdan çıkmıyorsun.
Aslı: abime haber vermem lazım.
Ferhat: yok abin falan otur oturduğun yerde.
Diyip bir şiddetle odadan çıkmıştı Ferhat aslı ise iki gün içinde hayatının nasıl değiştiğini düşünüp ağlıyordu. Arada geçen iki saatin sonunda kapı çaldı. Kapıya genç bir kız gelmişti.
Gülsüm: gelebilir miyim?
Aslı: gel.
Gülsüm: gülsüm ben. İyi misin?
Aslı: değilim.
Gülsüm: seni zorla getirdiler dimi?
Aslı başını sallamakla yetindi.
Gülsüm: bana güvenebilirsin. Ferhat benim abim ama yani sandığım gibi abi kardeş ilişkimiz yoktur. Onun kimseyle bir ilişkisi yoktur zaten buzdan duvarları vardır. Annemle dahi.
Aslı: ben burdan çıkmalıyım.
Gülsüm: abim sana izin vermediği sürece çıkamazsın emin ol çıkabilecek olsan elimden ne geliyorsa hepsini yapardım. Duş almak ister misin sana kıyafet getirebilirim.
Aslı başını onaylarcasına salladı. Gülsüm bir kaç parça eşyayla geri geldi.
Aslı: hamile misin sen?
Gülsüm: değilim.
Aslı: ben doktorum en az 20 haftalık.
Gülsüm: lütfen kimseye bir şey söyleme.
Aslı: babası.
Gülsüm: aslı lütfen sus bir daha bu konuyla ilgili konuşma lütfen.
Aslı: tamam tamam konuşmam korkma.
Gülsüm: teşekkür ederim.
Aslı tebessüm edip duşa girdi kendini ılık suyun altına attı. İçi dışına çıkana kadar ağlamanın sonunda göz yaşlarını silip giyindi yorgunluk içinde yatağa uzanmasıyla uykuya dalması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL İLE ÇİRKİN
Fiksi UmumHiç ummadığınız bir hayat sürerken hiç ummadığınız bir hayata nasıl dönersiniz? Her siyahın içinde beyaz her beyazın içinde siyah var mıdır gerçekten? Hayat bazen öyle bir değişir ki tüm dengeler karma karışık oluverir. Bu hikaye güzel ile çirk...