AkiYama(+18)

677 44 19
                                    

( dostaniecie dwa rozdziały )

Wrócimy do początku liceum, Tadashi był świadom, że Tsukki dziś śpi u dziadków, a ich rodzice są na wyjeździe służbowym.
Akiteru sam w domu, ubrał się dość ładnie, miał na sobie nawet ładne majtki. Jego plan był prosty... uwieść Akiteru.
Od małego był w nim zakochany, ale Akiteru widocznie się powstrzymał, no Jednak różnica 6 lat jest dość duża, ale Yama jest uparty.

Poszedł do domu blondyna, zapukał do drzwi uśmiechnięty i po chwili już Akiteru mu otworzył.

- Oh Tadashi, Kei dziś śpi u dziadków- powiedział spokojnie

- przyszedłem do siebie, wpuścisz mnie do środka? - zapytał uśmiechnięty i Akiteru od razu go wpuścił, Tadashi też mu się bardzo podobał, ale jednak starszy maił trochę oporów...

Tadashi Usiadł na kanapie i Akiteru przyniósł mu Herbatę i usiadł obok niego, Piegus wziął wdech i przybliżył się do blondyna

-Akiteru nie gryzę- powiedział i spojrzał na jego twarz, Coś ruszyło Tadashiego i usiadł na kolanach starszego- chyba, że chcesz bym gryzł- uśmiechnął się wrednie i zarzucił ręce na barki Akiteru.
Blondyn przełknął głośno ślinę i położył ręce na biodra Młodszego

- Tadashi... - chciał więcej coś powiedzieć, ale Młodszy Pocałował go w usta, Akiteru otworzył szeroko oczy, ale po chwili zamknął oczy i oddał pocałunek. Blondyn nie spodziewał się, że Tadashi Będzie taki odważny, zaczął rozpisać spodnie starszego- ej Tadashi jesteś tego pewny?

- niczego nie byłem tak pewny- uśmiechnął się delikatnie się rumieniąc, Akiteru wziął go na ręce i poszedł z nim do swojego pokoju, już po drodze Z Tadashiego spadły ubrania...

Akiteru położy go na łóżku i zdjął z siebie koszulkę, zawisł nad nim i zaczął go całować po szyi, Yama cicho pojękiwał Blondyn wsunął ręce w majtki Piegusa 

- ej ty jesteś rozciągnięty?- zapytał, a Tadashi uśmiechnięty popatrzył na niego- czy ty mnie właśnie zaliczasz? przygotowałeś się... zaciągnąłeś mnie do łóżka... Oj jaki niegrzeczny- zaśmiał się, a Tadashi odwrócił wzrok

- no można tak powiedzieć, że cię uwiodłem... to teraz zajmij się mną- uśmiechnięty popatrzył na niego.
Akiteru wyjął  z szuflady gumki i zaczęło się, Yamaguchi Jęczał i drapał plecy Akiteru, który poruszał się w nim. Akiteru nigdy nie widział bardziej seksowniej i dojrzałej osoby niż Tadashi. Akiteru masował przy okazji kroczę młodszego, Później zmienili pozycję.
Tadashi siedział na Chłopaku i ruszał biodrami, był naprawdę seksowny, zdjął z nadgarstka gumkę do włosów i związał włosy. Położył sobie na klacie ręce Starszego i odchylił głowę do tyłu, czerwony doszedł na brzuch Akiteru i opadł na nie...oj ale na tym nie skończyli Tadashi nie mógł się uspokoić, leżał cały czerwony i przytulał się do Akiteru

Na początku ukrywali się bo bali się, że ich różnica wieku może być nie akceptowana. Na szczęście Rodzice Akiteru byli wręcz zachwyceni, że to Yama jest wybrankiem Akiteru.
No Tsukki obawiał się, że Akiteru skrzywdzi Yamaguchiego i dlatego był przeciwny. Ale zakceptował to widząc jak bardzo szczęśliwy jest Tadashi...i w sumie posiadanie Yamaguchiego w rodzinie było fajną myślą.
Zaś Mama Tadashiego, spodziewała się od początku, że tak będzie. Domyśliła się już dawno, że jej syn woli starszych, a Tsukishima wydawał się jej dobrym kandydatem .

Teraz to coraz częściej pozwalają sobie na pokazywanie sobie uczuć, Akiteru czasem przychodzi nawet po Yamasa na trening, przedstawił go znajomym i no obiecał Tadashiemu zwierzątko...

Haikyuu Instagram 7Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz