Tsukishima od początku zainteresował się Tobio, ale myślał, że król jest zainteresowany Hinatą. Kiedy jednak zrozumiał, że to on jest miłością Kageyamy od razu ruszył do jego mieszkania, jeszcze niedawno wyśmiewał go w komentarzach, że jest brzydki i nigdy nikogo nie będzie miał...a teraz sam do niego szedł.Zapukał do drzwi i o dziwo szybko się otworzyły, Kageyama w samych gaciach, z ręcznikiem na barkach
- em...szłem się akurat wykąpać- powiedział patrząc na Kei'a, Blondyn wprosił się do środka i zamknął za sobą drzwi
- jest ktoś inny w domu?- zapytał obserwując go uważnie
-Miwa jest u Alisy- powiedział nie podejrzewając o co chodzi Kei'owi. Blondyn podszedł do niego i zdjął okulary, odłożył jest na pobliską szafkę
- umyjemy się później.- powiedział poważny i położył sobie ręce Kageyama na swoich chudych biodrach, no Kei to patyk jakich mało, ale nie głodzi się ani nic w tym stylu, po prostu ma taką budowę ciała- to jak? chcesz mi poprawić humoru?- zapytał, nawet nie zdążył się obejrzęć i już był na rękach Kageyamy, czarnowłosy ruszył z nim do pokoju.
Blondyn zrobił mu kilka malinek na szyi, Tobio położył się z nim na łóżku. Głaskał go po policzku- jezu. Jaka z ciebie pizda.- warknął i powalił go na plecy i usiadł na nim- nie musisz mnie delikatnie traktować, nie jestem ze szkła - warknął i Kageyama grzecznie złapał go za tyłek. Pocałował go w usta i wsunął ręce w jego loczki Blondyn ruszył biodrami. Długo nie musiał czekać, Kageyama szybko podniecił.- ej ale ja nie mam gumek- powiedział i podrapał się po karku, Kei wyjął z tylnej kieszeni gumkę - oh przygotowałeś się.- uśmiechnął się, wziął od niego gumkę- oho Nawet trafiłeś z rozmiarem- zaśmiał się A Kei zrobił się trochę czerwony, taka strona Tobio robiła z niego słabeusza.
Kageyama rozebrał blondyna i masował jego ciało- wow ...- wsunął rękę na jego uda i zaczął się nimi bawić- możesz zostawić moje uda i zacząć się zajmować inną częścią mojego ciała?- zamarzył brwi i Kageyama, grzecznie zaczął zajmować się jego tyłkiem, Rozciągał go, a Kei przytulał jego szyję zawstydzony. Kei ubrał mu gumkę na penisa i Tobio delikatnie wsunął się w niego, Kei jęczał i specjalnie ugryzł Tobio w bark by zostawić ślad. Chciał by już wszyscy byli świadom, że należy do niego, złapał Kageyame za kark i pocałował go w usta zadowolony.
Ruszał biodrami i pojękiwał dość głośno, Na brzuchu Blondyna odznaczał się duży penis Kageyamy, ten widok mega kręcił CzarnowłosegoKiedy skończyli Kageyama wziął Blondyna na ręce i poszedł z nim do łazienki, moczyli się w wannie i później wymyli się pod prysznicem. Blondyn ubrał sobię koszulkę Kageyamy, jest wyższy, ale ubrania Kageyamy i tak wyglądały na nim jak worek. Tobio jest dobrze zbudowany, ma ładne ciało.
Później Tobio dodał post z Tsukishimą i blondyn musiał się tłumaczyć przyjacielowi, że jak to tak nic nie powiedział....