lemoniada

553 50 4
                                    

( chcieliście to macie, AtsIwa +18... pamiętajcie Iwaziumi jest trans więc jeśli ktoś nie chce niech nie czyta)

Iwaziumi leżał na łóżku, o dziwo pierwszy razy od dawna Siedzieli w mieszkaniu Iwaziumiego, jego rodzice byli poza miastem więc byli sami...
Hajime naprawdę się stresował, Sam chciał zrobić krok dalej, ale nie wie czy Atsumu by tego chce. Brunet odwrócił się na brzuch i zakrył twarz w poduszkę, Jego ukochany wyszedł z łazienki i spojrzał na niego

- co się stało?- zapytał obserwując go

- jestem taki Horny!- krzyknął w poduszkę załamany, Atsumu Zaśmiał się. Iwaziumi Spojrzał na niego i zmarszył brwi- z czego się dziadu śmiejesz?

- jesteś naprawdę uroczy- pogłaskał jego policzek- i Hajime jak masz ochotę to powiedz to w końcu...

- TAK MAM NA CIEBIE OCHOTĘ, zadowolony?- usiadł i spojrzał na niego, Atsumu Pocałował go w usta i pomasował jego biodra, Hajime wsunął rękę w jego włosy i zadowolony oddawał pocałunki. Wziął się na odwagę i złapał Atsumu za pasek od spodni, rozpiął mu spodnie. Przełknął głośno ślinę i spojrzał w dół, zsunął z niego spodnie.
Pomasował jego krocze i zaczął się rumienić, pierwszy raz robił coś takiego, zaczęli się rozbierać, Iwaziumi jak był w koszulce i binderze - em mogę w nich zostać?

- oczywiście, że możesz jak chcesz możemy też zgasić światło byś pewniej się czuł- Pocałował go w usta, Iwaziumi zgasił światło i zasłonił okna, było ciemno.
usiadł na łóżku na przeciwko Atsumu i zagryzł dolną rękę, złapał rękę Atsumu, niepewnie wstał na kolana i położył Jego ręce na swoje kroczę, Atsumu zaczął mu robić dobrze. Iwaziumi zakrył usta by nie być głośno- Ej nie musisz się uciszać- powiedział i pocałował go w czoło. Ruszał palcami i całował szyję Iwaziumiego, Brunet zrobił się mokry, Odchylił głowę do tyłu.
Atsumu położył go na plecach i zawisł nad nim, ciągle robił mu dobrze ruszając w nim palcami, Iwaziumi odchylił głowę do tyłu

- błagam wejdź już we mnie... - zawstydzony odwrócił wzrok Atsumu wyjął z kieszeni spodni gumkę i powoli w niego wszedł, Iwaziumi od razu go objął nogami i zarzucił ręce na jego barki, Atsumu był naprawdę podniecony, Iwaziumi Bardzo go kręcił.
Hajime doszedłem i po czasie Atsumu również, wywalił gumkę i spojrzał na Iwaziumiego... całe jego nogi trzęsły się jak szalone

- oh ... Skarbie wszystko dobrze?- Atsumu zmartwił się trochę

- debilu one się trzęsą bo byłeś tak dobry, że miałem orgazm. - zażenowany zakrył twarz poduszką.

po czasie jak się ogarnęli i emocję z nich zleciały umyli się i zmienili pościel, Iwaziumi wziął telefon do ręki

____________________

✨Iwa chan
Lemoniada.

Tooru 🌿
TY MÓWISZ POWAŻNIE ?!?!? BYŁ DELIKATNY? NIE ZMUSZAŁ CIĘ DO NICZEGO?
ŻYJESZ?! JAK SIĘ CZUJESZ?!?!?
JAK BYŁO?! użyliście gumek prawda?!

Iwa chan
było dobrze... nawet za bardzo...i spokojnie zabezpieczenie było...

Tooru 🌿
mój przyjaciel stał się mężczyzną😭 jestem dumny

Iwa Chan
srajkawa zluzuj...

___________
Atsumu spojrzał do jego telefonu

- lemoniada? macie specjalny kod na dymanko? wow - powiedział rozbawiony i pocałował go w szyję

- oh cicho bądź- poczochrał mu włosy

Haikyuu Instagram 7Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz