3.bölüm

57 4 2
                                    

Jimin ceketinden kopardığı parçayı bacağıma sarmıştı. En azından şimdiki gibi acımıyordu. İkimizde titriyorduk. Hala etraf çok soğuktu.

Jm:Üşüyor musun?

Başımı olumlu anlamda salladım. Jimin bana biraz daha yaklaştı. Bacaklarımız birbirine değiyordu. Bacağıma dokunduğumda hissettiğim ani acı yüzünden gözlerimi sıkıca kapattım. Jimin bana bir bakış atıp biraz daha yaklaştı.

Jm:Bir şey yapmam lazım.

Bella:N-Ne?

Jimin bana daha da yaklaşıp elini vücuduma sarmaya başladı. Dokunduğu yerleri hissedemiyordum. Bütün vücudum uyuşmuştu. Bende kollarımı ona sardım en azından birbirimizi bu şekilde ısıtabilirdik. Kendimi Jimin'e daha çok yaklaştırdım. Gözlerim kapanmak için ısrar ederken kendimi uyanık kalmak için zorluyordum.

Jm:İlk gecemizde şu yaşadığımıza bak.

Gülerek söylemişti. Kıkırdayıp başımla onayladım. Nefes aldığımda Jimin'in eşsiz kokusu burnuma geliyordu ama içinden bir ses bu yaptığımın çok yanlış olduğunu söylüyordu. Bir karısı vardı, benimde bir kocam vardı ve en önemlisi birbirlerini seviyorlardı.

Gözlerimi sıkıca yumup sadece bunların bir rüya olmasını diledim. Jimin'in benim aklımdan uydurduğum hayali bir karakter olmasını diledim. Derin bir nefes aldım. Ciğerlerime dolan serin hava titrememe sebep oldu.

Jimin kollarıyla beni daha da sıkıp yaklaştırdı. İnat etmedim, kendimi geri çekmedim. Şu an buna ihtiyacım vardı. Burnumu gömleğine gömüp beklemeye başladım.

•3 saat sonra•

Asansörün dışından gelen sesler ile gözlerimi açtım.

Bella:Jimin...birileri geldi.

Sesim çok kısık çıkmıştı ama Jimin ile o kadar yakındık ki beni duyabilmişti.

Jm:Biliyorum, birazdan gelip bizi kurtarıcaklar.

Jimin ile birbirimize sarılmamız işe yaramıştı. En azından biraz daha ısınmıştık.

Jm:Bacağın nasıl?

Bella:Biraz ağrıyor

Kapının gıcırdama sesleri ile umutla oraya döndüm. Geçebileceğimiz kadar açmışlardı ve bir adam koşarak yanımıza geldi. Üzerinde anlam veremediğim kıyafetler vardı.

X:İyi misiniz?

Adam elindeki ışığı gözlerimizde gezdirmeye başladı.

Jm:Bacağından yaralandı.

Jimin zorla beni kucağına alıp adama verdi. Elini bırakamıyordum onun. Korkuyordum. Jimin elimi bırakmadı ve arkamızdan ilerledi. Bir kaç adam bir boruyla uğraşıyordu. Kesinlikle borular patlamıştı. Bu yüzden etraf birden soğumuştu.

Adamın kucağında merdivenlerden ilerledim. Adam merdivenleri çıktığında karşımızdaki kalabalık ve sesler başımı ağrıtmaya başlamıştı bile.

Gözüm kenarda ağlayan kıza takıldı. Jimini gördüğünde ona doğru hızlı adımlar atmaya başladı. Jimin tuttuğu elimi bırakıp kadına ilerledi. Jimin'in karısı olmalıydı.

Kalbim acıdı o an. Sinirlerim bozuldu. Birbirlerine o kadar sıkı sarılıyorlardı ki bu manzarayı biraz daha izlemek istemedim. Gözlerimi sıkıca kapattım. Sadece kucağında bulunduğum adamın beni sedyeye taşımasını bekledim.

JİMİN'DEN

Hana'dan ayrılıp Bella'ya baktım. Onun elini bırakıp görmemişler gibi Hana'ya sarılmaya başlamıştım. Birine sarılmaya çok ihtiyacım vardı sadece. Bella'ya gördüğümde gözlerini sıkıca yummuştu. Korkuyor olmalıydı. Bende korkardım. Kocası neredeydi. Neden gelmedi? Hana'yı bırakıp oraya ilerlicektim ki Hana kolumu tuttu.

Hn:Hadi sevgilim iyi misin?

Beni karşı taraftaki doktorlara yönlendirmeye başladı. Bella aklımdan
çıkmıyordu. Acaba ben onu sevmeye mi başladım. Ama Hana benim hep yanımda olmuştu. Zor zamanlarda bana hep destek olmuştu.

Bir günde tanıştığım bir kızı düşünüp düşünüp evliliğimi mahvetmemem gerekiyordu. Hana'nın tuttuğum elini daha sıktım fakat bu Bella'yı aklımdan çıkarmama yetmedi...

Yazım hataları yaptıysam özür dilerim daha dikkatli olacağım...

Lütfen yorumlar yapın ve vote verin...

20 Votede görüşürüz...

ASANSÖR • PJM SMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin