Vote verin ve yorum yapın lütfen..
Umarım beğenisiniz..
Jimin'den
Bella ile yaklaşık 2 saatir içiyorduk saat gece yarısına geliyordu. Bella aşırı sarhoş olmuştu.
Jm:Hadi gel seni odana götürelim.
Birden ağlamaya başladı.
Bella:Beni ordan oraya sürüklüyor ve benim yerime kararlar alıyor. Senin karın çok şanslı. Sen ona böyle yapmazsın.
Jm:Hadi gel Bella.
Bella:Hayır sen kimsin benimle birlikte olacaksın.
Bella'yı kolundan tutup oturduğu yerden kaldırdım. En yakın asansöre ilerleyip binecektim ki nereye götürüceğimi bilmiyordum.
Jm:Sen burada bekle hemen geliyorum.
Bella kendi kendine konuşurken onu orada bırakıp resepsiyona ilerledim.
Rs:Merhaba Jimin bey.
Evet beni tanıyorlardı. Hem işlettiğim iş sayesinde hemde gece yaşanan olay yüzünden.
Jm:Merhaba ben sizden bir şey isteyecektim. Bella hanımın oda numarasını söyler misiniz?
Rs:Üzgünüm bunu size söyleyemem.
Jm:Anlıyorum. Peki boş bir oda var mı bir gecelik ayarlayabilir misiniz?
Rs:Peki..
Kadın bilgisayardan bir şeylere baktı.
Rs:305 numaralı oda boş.
Cebimden cüzdanımı çıkardım.
Rs:Hayır Jimin bey bunu özür olarak kabul edin lütfen.
Kadına gülümseyerek karşılık verdim ve uzattığı anahtarı alıp cebime koydum.
Bella'ya baktım başını duvara yaslamış kendi kendine konuşuyordu.
Jm:Bella?
Kendi kendine bir şeyler mırıldanıyordu ama duyamıyordum. Dalgalı kahverengi saçlarını yüzünden çektim.
Gözünün tekini açıp bakış attı. Sonra söylenmeye devam etti. Arkasına geçip ellerimi omuzlarına yerleştirdim.
Jm:Hadi gidelim
Asansöre binip 3 e bastım. Bella başını asansörün duvarına hafif hafif vuruyordu. Elimi vurduğu yere koyup vurmasını engelledim.
Asansör durduğunda tekrar omuzlarından tutup 305 numaralı odaya yönlendirdim.
Anahtarı almak için elimi cebime götürdüğüm gibi Bella dengesini kaybetti. Son anda yakaladım. Düşecek diye çok korktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASANSÖR • PJM SMUT
FanfictionX:Adın ne? Bella:Bella senin? X:Jimin... Jimin,ne güzel bir ismi vardı.Hayranlıkla ona baktım.Sanırım uzun süre burada durucaktık.Asansör'ün boş olan köşesini oturdum. Bella:Karını çok seviyorsun sanırım Jimin?