4.BÖLÜM

46 5 1
                                    

Yukarıdaki resimler veya müzikler gözükmüyor mu?

Okuyanlar lütfen voteleyin lütfen ve yorum yapın emek veriyorum..

Hastane yatağında uyuyormuş numarası yapıyordum. Evet tam olarak uyuyormuş gibi yapmak zorunda kalmıştım. Woo Jin ile konuşmak istemiyordum. Şimdi uyanmış gibi yapsam bin tane soru sorucaktı.

Aklıma asansörde yaşadıklarım geldi. Jimin'in kokusu buraya geldiğimden beri aklımda dolanıyor. Bacağım biraz daha iyi durumdaydı. İki saate çıkıcaktık. Kapı çaldı. Az kalsın cevap vericektim. Woo Jin benim yerime konuştu.

WJ:Gir!

Kapının yavaşça açılmasını dinledim. Biri gelmişti, hatta birileri gelmişti.

WJ:Buyurun.

Merakıma yenik düşüp gözlerimi yavaşça açtım. İki kişi bana bakıyordu. Woo Jin bana bir bakış atıp adamlara döndü. Birisinin doktor olduğu çok belliydi. Yanıma gelip serumu kontrol etti. Gözlerime ışık tuttuktan sonra dosyasına baktı.

Dk:Durumunuz gayet iyi, hazırlanıp çıkabilirsiniz.

Başımı olumlu anlamda salladım. Sanki yeni uyanmış gibi esneyip gözlerimi ovuşturdum. Doktor çıktıktan sonra takım elbiseli adam konuşulmaya başladı.

X:Merhaba Bella hanım.

Elini sıkmak için bana uzattı, uzattığı elini sıkıp konuşmaya başladım.

Bella:Merhaba...tanışıyor muyuz?

X:Ben otelin sahibiyim, bu gece yaşadığınız olay çok talihsizdi sizden gerçekten özür diliyorum. Lütfen bunun için dava açmayın. Jimin bey yani sizinle birlikte asansörde kalan beyefendi dava açmak istemediğini söyledi. Mümkünse sizde yasal işlem başlatmazsanız gerçekten çok memnun olurum.

Dava açmaya hiç niyetim yoktu. Dava açıp kafamı ağrıtamam. Bir de onun ile uğraşmak istemiyorum. Tam kararımın söyleyecektim ki Woo Jin benim yerime lafa atladı.

WJ:Siz neyden bahsediyorsunuz?! Karım orada ölebilirdi tabi ki dava açacağız!!

Şaşkınlıkla Woo Jin'e baktım. Hangi hakla benim yerime konuşabiliyordu.

X:Efendim gerçekten çok özür dilerim, eğer dava açarsanız otel bu durumdan kötü etkilenecektir. Sizi temin ederim ki bir daha asla böyle bir durum yaşanmayacak.

WJ:Bir daha yaşanıp yaşanmaması umrumda değil. Jimin beyle de konuşup size dava açacağız.

Sinirle Woo Jin'e baktım. Benim hakkımda karalar vermesi zaten yeterince iğrenç bir hareketti bir de Jimin'i işin içine karıştırması daha da sinirlerimi bozdu.

Tekrardan adama döndüm. Ne kadar panik olduğunu gözünden okuyabiliyordum. Adamı rahatlatmak için sesimi yumuşatıp konuşmaya başladım.

Bella:Beyefendi gerçekten sorun yok, kocamın kusuruna bakmayın biraz fazla üzüldü ne dediğini bilmiyor. Ben onunla konuşacağım içiniz rahat olsun dava açmak gibi bir niyetim yok.

Adam teşekkür edip odadan çıktığı gibi Woo Jin'e döndüm. Sinirle bana bakıyordu.

WJ:Ne demek dava açmayacağız!?

Bella:Açmayacağız tabi bu kadar önemli bir konu değil.

WJ:Ölebilirdin Bella!

Bella:Ama ölmedim! Hem sen kimsin ki benim yerime kararlar alıyorsun?!

WJ:Ben senin kocanım Bella!

Bella:Öyle mi? Demek kocamsın! O zaman kocam gibi davran! Saçma sapan cümleler bana sahibi olduğu köpek numarası yapma!

WJ:Ben sana öyle davranmıyorum!

Bella:Benim yerime cevap vermene ne demeli o zaman!

Hızlıca yataktan kalktım. Başımın dönmesini ve bacağıma giren ani sızıyı umursamadan koltuktaki sırt çantamı aldım.

WJ:Nereye gidiyorsun?!

Bella:Sanane!

Sert adımlarla kapıya döndüm. Kapıda şaşkınlıkla bizi izleyen Jimin ve karısını görünce orada bayılıp kalacağımı sandım.

Bella:Jimin?

Woo Jin arkasını dönüp bir bana bir de kapıdaki çifte baktı.

Jm:Biz rahatsız ettik sanırım geçmiş olsun demek için gelmiştik.

Arada bir sinirli bir şekilde Woo Jin'e bakıyordu. Kesinlikle rezil olmuştuk. Kapının arkasından koşarak bir kadın geldi.

K:Merhabalar ikinizi de burada gördüğüme sevindim!

Kadın teker teker hepimizin elini sıktı.

Jm:Pardon da siz kimsiniz?

Beğendiniz mi?

O kadar bölüm hazırlıyorum yıldız verin yani yorumda yapın lütfen

ASANSÖR • PJM SMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin