Voteler misiniz lütfeeenn...
Yazım hatalarım olabilir kontrol ediyorum ama görmemezlikten gelseniz sevinirim...
K:Ah! Çok özür dilerim ben asansörde kaldığınız otelin halkla ilişkiler müdürüyüm. Yaşadığınız kaza için çok üzüldüm. Bütün otel çalışanları adına sizden özür dilerim.
Kadının enerjisi bütün ortamı değiştirmişti. Biraz da olsa kafam yerine gelmişti.
K:Ben asıl konuya geleyim. Kendi ayarladığınız tatilin bitişinde sizlere bedava bir haftalık tatil ayarlamak istiyoruz. Sadece somut bir özür dilemek istediğimiz için. Eğer kabul ederseniz tatiliniz bittiğinde ikinci tatilinize başlayabilirsiniz.
Kadın bacağıma bir bakış atıp benimle göz teması kurdu.
K:Hem sizin bacağınız haftaya biraz daha iyileşmiş olur tatilinizi daha güzel geçirirsiniz.
O kadar samimi gülümsüyordu ki bende ona gülümsedim. Woo Jin'e baktım, bana bakıyordu. Sanırım bu tatil güzel olabilirdi.
Bella:Çok güzel olur.
Umutla Jimin'e baktım karısıyla konuşuyordu. Umarım kabul ederler belki karşılaşırız tekrardan. Neden onunla karşılaşmak istediğimi bilmiyorum ama istiyorum. Karısı ile konuşması bittiğinde bana bir bakış atıp kadına döndü.
Jm:Bize de uyar teşekkürler.
K:Ben teşekkür ederim şikayetçi olmadığınız ve özrümüzü kabul ettiğiniz için.
Kadın çıktığında Jimin bize döndü.
Jm:Bizimde gitmemiz gerekiyor geçmiş olsun.
Gözlerimin içine bakarak konuşmuştu. Gülümsedim.
Bella:Teşekkürler.
Jimin'e karşı kendimi yakın hissediyordum ne de olsa asansörde çok yakındık. Belki hissettiğim bunun rahatlığıydı bilmiyorum. Jimin ve karısı çıktığında Woo Jin'e baktım.
Bella:Gidiyorum ben.
WJ:Bella tek başına nereye gidiyorsun?!
Bella:Ne yapıcaksın tasmamı takıcaksın?!
WJ:Hayır tabi ki
Onu dinlemeden asansörün düğmesine bastım. En azından bana yetişemedi. Bir de onunla aynı asansörde durup sinirlerimi bozamam...
5 saat sonra
Hava çoktan kararmıştı otel odasında bir oraya bir buraya gidip geliyorum. Bacağım sabaha göre çok daha iyiydi.
Woo Jin gitmeden önce hazırlanmamı istedi. Ne için hazırlanmam gerektiğinin farkındaydım ama onunla sevişmek gibi bir niyetim yoktu. Baştan aşağı iğrendiğim biriyle bunu yapmazdım. Yapmak istemiyordum.
Kapının açılma sesi ile yerimden sıçradım. Woo Jin'in bedeni kapıda görünür hale geldiğinde gerilim dolu dakikalar başladı. İlk önce üstündeki ceketi çıkarıp kenara attı.
Üstüme doğru geldikçe bocaladığı parfüm kokusu artıyordu. Midem bulandı. Beni duvar ile arasına alıp dudaklarıma yapışmıştı. Karşılık vermiyordum. Benden ayrılıp gözlerimin içine baktı.
WJ:Hadi ama bu gece bizim gecemiz olucak.
Boynumu öpmeye başladı. Arada ısırıyordu. Canım yanıyordu ve bundan zevk almıyordum ama o kendinden geçmişti.
Bella:İstemiyorum.
Sert konuşmuştum. Ciddiyetimi anlamasını istedim. Tepki bile vermeden devam etti. Daha da sinirlendim. Omzundan tutup sertçe geri ittim.
Bella:Sana istemediğimi söyledim!
İttirmemi beklemediği için 2 adım geri sendeledi. Hırkamı alıp üstüme geçirdim. Telefonumu cebime atıp kapıya yöneldim.
WJ:Nereye?
Bella:Bacağım ağrıyor ağrı kesici alacağım.
Hızlıca kapıdan çıktım. Gözlerim dolmuştu. Kafamı yukarı kaldırıp gözlerimi kırptım. Ağlamak istemiyordum.
Karşıdaki asansörlerden birine binip kat numarasına bastım. Bara gidicektim. İçmek istiyordum. Hem de dibine kadar.
Sonunda lobiye indiğimde bara doğru ilerledim. Barmenin bulunduğu masanın önündeki sandalyeye oturdum.
Jm:Senin şu an otel odanda olman gerekmiyor muydu?
Tandık sesle kafamı çevirdim. Jimin önündeki içkiden bir yudum alıp sorar gözlerle bana baktı.
Bella:Seninde olman gerekmiyor muydu?
Jm:Kavga ettik. Sen?
Bella:Ondan iğreniyorum, kontrol manyağının teki.
Önüme gelen barmenle bakıştık. Sipariş bekliyordu çok belli. Jimin'in bardağını parmağım ile işaret ettim.
Bella:Aynısından...
Yorum yapmayı unutmayın ve lütfen voteleyin seviliyorsunuz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASANSÖR • PJM SMUT
FanfictionX:Adın ne? Bella:Bella senin? X:Jimin... Jimin,ne güzel bir ismi vardı.Hayranlıkla ona baktım.Sanırım uzun süre burada durucaktık.Asansör'ün boş olan köşesini oturdum. Bella:Karını çok seviyorsun sanırım Jimin?