falling in love with you

218 22 5
                                    

-נ.מ. קורי-
הוא נישק אותי. הסמקתי לחלוטין ודחפתי אותו ממני ''מ-מה אתה עושה?!'' צווחתי. ''מנשק אותך.... זה לא מה שרצית?'' אמר ג'ס מבולבל. ''ז-זה כן אבל הבהלת אותי'' גימגמתי נבוך. ''יופי'' הוא הזיז את השיער מהפנים שלי ונישק אותי שוב. הסמקתי ונישקתי אותו בחזרה. התנשקנו על הספה. הלב שלי דפק במהירות. הוא הפיל אותי אל הספה ונישק אותי שהוא רוכן מעליי. בקושי נשמתי. הוא התנתק ממני והתנשם בשקט. בהיתי בו חסר נשימה ומשכתי את הראש שלו לכיווני. הוא חייך ונישק את הצוואר שלי. חייכתי והתנשמתי במהירות. הוא הכניס ידיים מתחת לחולצה שלי. ''ה-הו ג'ס....'' גנחתי בשקט.

-נ.מ. ג'ס-
הסמקתי. קלטתי מה אני עושה וירדתי מקורי במהירות. ''מה קרה?'' הוא שאל והתיישב. ''א-אני לא יכול לעשות את זה'' גימגמתי נבוך. ''למה לא?'' הוא ליטף את השיער שלי. ''כ-כי אתה האסיר שלי! ואתה מאורס לנסיכה!'' צווחתי. ''הו ג'ס, שנינו יודעים שאני יותר מרק האסיר שלך'' הוא התיישב עליי. ''מ-מה אתה עושה?'' הסמקתי. ''את מה שלך אין אומץ לעשות'' הוא נישק אותי. נישקתי אותו בחזרה. אז מה אם הוא מאורס, אני רוצה אותו לעצמי. התנתקתי ממנו והורדתי את החולצה שלו. הוא חייך ונשכב על הספה. רכנתי מעליו ''אתה שלי עכשיו, ילד'' לחשתי לו ונישקתי אותו.

-נ.מ קורי-
הרגשתי את הנשימות שלו על הצוואר שלי. בשלב הזה כבר היינו בחדר. הבגדים שלנו היו זרוקים ברחבי הסלון. הסתכלתי על ג'ס שישן לידי וחייכתי. זה היה הלילה הכי טוב שהיה לי בחיים. הסתכלתי על השעון שהיה על הקיר. '22:04' השעון הראה. פיהקתי והסתכלתי על ג'ס שוב. הוא אפילו לא טרח להתכסות. ציחקקתי בשקט והתיישבתי כדי לקחת את השמיכה מקצה המיטה. כיסיתי אותו בעדינות עם השמיכה 'כל כך חמוד' נישקתי אותו במצח. ג'ס חייך מתוך שינה. חייכתי גם ונשכבתי ליד ג'ס בחזרה. ''לילה טוב'' לחשתי לו וחיבקתי אותו.

-נ.מ. ג'ס-
התעוררתי וראיתי את קורי ישן לידי. חייכתי לעצמי ונישקתי אותו במצח. הוא פתח עיניים באיטיות ''ג'-ג'ס?'' הוא מלמל. ''ששש תישן'' לחשתי לו. הוא התיישב לידי ונישק אותי נשיקה מהירה ''תכריח אותי'' הוא חייך חיוך ילדותי. ''אוקי'' השכבתי אותו על המיטה ונישקתי אותו. הוא נישק אותי בחזרה וליפף את הידיים שלו סביב הצוואר שלי. תפסתי את הידיים שלו והרמתי אותן מעל הראש שלו ''נכנע?'' שאלתי אותו בחיוך. ''בחיים לא'' הוא אמר חסר נשימה. ''אתה בטוח?'' התקרבתי אליו. ''בטוח'' הוא חייך. נישקתי אותו שוב.

-נ.מ. קורי-
אחרי כמה זמן קמנו שוב. התיישבתי והתמתחתי. ג'ס הניח את הראש על הכתף שלי ''נכנע?'' הוא חיבק אותי מאחורה. ''בחיים לא'' אמרתי בחיוך והסתכלתי עליו. ''אתה בטוח?'' הוא ליטף את החזה שלי בחיוך. ''בטוח'' נישקתי אותו. הוא נישק אותי בחזרה לרגע והלך להביא לי בגדים. ''קח'' הוא זרק אליי חולצה מכנסיים ותחתונים. התלבשתי במהירות והמכנס כמעט נפל לי. ג'ס ציחקק וקשר את השרוך של המכנסיים שלי. ציחקקתי נבוך וישרתי את החולצה שהייתה גדולה עליי.

-נ.מ. ג'ס-
קורי התחיל לבשל, איך לא. ''יש משו שאני יכול לעזור לך בו?'' שאלתי ועמדתי לידו. ''כן, לך תשב בסלון ואל תפריע לי'' הוא דרש. ''או-אוקיי'' הופתעתי והלכתי לסלון. אחרי כמה זמן הוא נכנס עם ארוחת צהריים ''טה דה'' הוא הניח את האוכל מולי. ''קורי אתה פשוט מלאך'' התחלתי לאכול. הוא ציחקק ואכל גם.

-נ.מ. קורי-
עברו כמה שבועות. ישבנו על הספה מחובקים. היה ערב. נישקתי את ג'ס בלחי ''אני כל כך שמח שזכיתי להכיר אותך'' לחשתי לו בחיוך. ג'ס חייך אליי ''אידיוט חמוד וקטן שלי'' הוא אמר לי ונישק אותי. נישקתי אותו בחזרה. הייתה דפיקה בדלת. ''לך לחדר שלי'' ג'ס אמר לי במהירות. ''מה? למה?'' עניתי בשקט. ''כי לאנשים אסור לדעת שאתה כאן'' ג'ס הלך אל הדלת. ''הו'' רצתי לחדר שלו. שמעתי דיבורים מהסלון. ''תחפשו בחדרים'' שמעתי קול אומר ממש לפני ששני שוטרים נכנסו לחדר שהייתי בו. ''מצאנו אותו'' אחד השוטרים צעק אל הסלון. השוטר תפס אותי ומשך אותי מהחדר. ''ה-היי!'' ניסיתי להתנגד.

-נ.מ. ג'ס-
''מה קורה כאן?!'' דרשתי לדעת. ''קיבלנו שיחה מהנסיך, הוא אמר שהוא כלוא כאן והתקשר כדי שנחלץ אותו'' אמר אחד השוטרים. הסתכלתי על קורי מאוכזב, הרגשתי את הלב שלי נשבר לרסיסים. ''ג'-ג'ס!זה לא נכון!'' קורי צעק. ''זה בסדר נסיך, אתה לא צריך לפחד יותר'' אמר השוטר שהחזיק את קורי. יצאתי עם השוטרים שעצרו אותי. למה התאהבתי שוב? ידעתי שככה זה יגמר, לב שבור. הלכתי עם השוטרים אל הניידת. כבר לא היה לי אכפת שיעצרו אותי, כבר לא היה לי אכפת מכלום.

------------------------------------------------------------------

✨פרק מיפ✨

My little prince (boy×boy)Where stories live. Discover now