Glitchtale Ruhlar 6

96 11 2
                                    

Evvettt en sevdiğim ruhu anlatıcam yeyy.. Öhöm;

BÜTÜNLÜK (DÜRÜSTLÜK) / INTEGRITY *integrıti*

Bütünlük ya da dürüstlük anlamı taşıyan integrity yeteneği tüm ruh özellikleri arasında (canavar ruhu da dahil) en kırılgan yani zayıf olanıdır. Hatırlarsanız ronan bir konuşma yapmıştı duyguların ruhlarla bağlantısı ile ilgili. "Kendimizi ne kadar iyi ve motive hissedersek bu gücümüze yansır ve daha güçlü oluruz, ama moralimiz bozuk ve üzgün olursak bu performansımızı etkileyebilir" (yazardan not: tam değil ama konuşması hatırladığım kadarıyla yazmak istedim) burda demek istediği her ruh ve brey için geçerliydi ama integrity özelliğinin ayrı bi hususu var. Prequel de kody'nin ne kadar kolay bi şekilde gücünü kayettiğini hatırlayın,sadece bir hayal kırıklığı yetti. Ardından kimseye bağlı olmadığını kendine hatırkatıp motive oldu ve gücünü geri kazandı. (Y. N. :çıt kırıldım :'D) aynı şey jessica' da da oldu, gasterdan ağır laflar yemesi bile yetmişti. Ulan ruhlar gerçekten var olsaydı türkiyede sağlam özellikli ruh kalmazdı amk, komik ama gerçek ha.. Neyse....

Büyücüsü bildiğimiz ve görüğümüz kadarıyla stelle'di ama hanet ettiği için sonrada kody fallenfire oldu, bu yeteneğe sahip olanlar ya mavi saçlı ya da mavi gözlüdür, ya da ikisi birden xd. Bu yetenek en çok güven gerektirir, çünkü üzerine basabileceğin bir güven köprüsü yaratır (köprü değil biliyom baya zemin oluşturuyon) güvenini kaybedersen çatır çutur kırılır zeminin ve yere amele sümüğü gibi yapışırsın.

Bilinen şuanki taşıyıcıları:

Jessica grey, alina grey ve zachary.

Medya: Kody fallenfire, bütünlüğün büyücüsü

Şu aralar bisiklet sporuyla uğraştığım için pek watty'e giremiyorumbu yüzden çok az sıklıkla bölüm atabilcem sowwy. Gelmişken diğer kitaplarıma da bi gözdirmek ister misin? 👉👈

~AU'LAR HAKKINDA BİLMEDİKLERİN Mİ VAR???~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin