STELLE KİMDİR VE PREQUEL DE NE OLDU?

207 10 11
                                    

Bu karı hakkında bilgi paylaşmak istedim çünkü aranızdan fazla cahil çıktı canlı yayında awsu.

Şimdi dürüst olucam bende bu karı hakkında çok bilgili sayılmam ama bazı şeyleri kesindir, Soy adını bile bilmiyorum ama bazı salaklar "aaa betty???, oha amber mı o???" diyo sinirim bozuluyor.

Arkadaşlar bu Stelle "stel" Kody den önceki büyücü konseyindeki bütünlüğün sihirbazıdır, Roy goldburn'un yakın arkadaşıdır ve Kody'nin de hocasıdır. (Çünkü Kody'nin ailesinde Kody'den başka bütünlük ruhuna sahip kimse yok, aslında hiçbirinin güçle dolu ruhu yok). Gördüğüm kadarıyla da çocukları çok seviyor ve onları eğitiyor, Kody'de onları görüp sanırım eğitilmek istiyor ama burada kesin konuşamam çünkü olasılıklar var, belki de Kody'nin maddi durumundan dolayı eğitim alamıyordur en başta yada ailesi karşı çıkmıştır kim bilir, eninde sonunda bir şekilde bu arkadaş Kody'e hocalık yapmayı kabul ediyo eğitiyor falan, sonra bir gün gece olmuş böyle dinleniyorlar, taa bulutların orada uçan adalar var böyle onları izliyorlar, Stelle diyo ki "Gelişirsen büyüdüğünde söz oraya(adalara) gideceğiz" Nasıl gidecekler derseniz o zamanlar belli ki uçak helikopterde yok glitchtale'in çok öncesinde geçen olaylar olduğu için bunlar. Bütünlüğün gücü burada devreye giriyor, havada bir plartform oluşturmalarını sağlıyor bu ruhun gücü, merdiven basamağı gibi böyle hoplaya zıplaya çıkabilirler tabi bu çok fazla fiziksel güç ve ruhani güç gerektireceğinden şuan ki seviye de Kody bunu yapamaz bu yüzden Stelle "büyüyünce" diyo. Ne sandınız aq Kody burada henüz küçük be fasulye QwQ. Yıllar mıllar geçer falan sonunda Kody pro olmamış mı? Hava da belirli bir yükseklikte baya bi tavşan gibi ordan oraya zıplarken Stelle onu çağırıyor, diyo ki "aferim yaprağım sonunda fasulye sırığı oldun, haftaya cuma seni adalara götürecem" Maviş yıldızımız mutluluktan havalara uçmasın mı? Bir kaç gün geçiyor Kody de o günü sabırsızlıkla bekliyor böyle, sonunda o gün gelip çatıyor, Kody dışarı çıkıp Stelle'i bekliyor, bütün gün beklemesine rağmen kadıncağız ortalarda yoktur, dediği günden sonraki günde çıkıp bekler, Stelle gene yok, Bir kaç gün daha böyle ümidini kaybetmeden çıkıp onu bekler, ve sonunda bir gün Roy gelir kapılarına, Kody de tabiki şaşırır niye bu geldi benim hocam nerde diye. Roy'unda böyle suratı düşük belli ki çok kötü şeyler olmuş, anlatmaya başlıyor. Çok hatırlamıyorum burada ne dediği çünkü Twitch den de aynı zamanda yaptığı için bu yayınlarını sonra dan gelip izlemek için ücretli abone olmak gerekiyor, olum para sıçmıyorum her ay 20 tl ne amk. Neyse hatırladığım kadarıyla Stelle burada yapmaması gereken bir şey yapmış ihanet mi ne etmiş, kralı öldürmeyi çalışmıştı hangi kralsa artık, Kody yıkılmasın mı. Sonra hayal kırıklığından işte kaçıyor yalnız kalmak için, adaların tam altında ki tepeye geliyor. Sonra içinde ki bu duygularla beyin fırtınasına girip anın gazıyla kendi başına adalara gitmeyi çalışıyor, hopluyo kendini fişek gibi böyle zıplatıyor plartformlar oluşturarak, ama o arada da sinirli, üzgün, kafası karışık falan bu da ruhunu kötü etkiliyor, daha bütünlük ruhunu anlatmadım ama buradan şimdiden söyliyim, Bütünlük ruhunun gücü kaybetmesi en kolay ruh türüdür, bu da neden habire Jessica'nın ruhu bi bütünlükle doluyo bi yok oluyorun sebebidir. Duygularına yenik düşen Kody tam adalara varmak üzereyken hava da ruhunun gücü tükeniyor, ve bununla birlikte de düşmeye başlıyor. Buradan sonra maalesef ne olup bittiğini henüz bilmiyoruz. Ama Stelle'in artık nasıl bir şerefsiz olduğundan da haberdarsınızdır, umarım yardımcı olmuşumdur ii günler .-.

~AU'LAR HAKKINDA BİLMEDİKLERİN Mİ VAR???~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin