bugün az bilinenlerle ilgili yazam dedim çünkü nedn olmasın .d ayrıca eminimki sizde bilgilere şaşıracaksınız çünkü ben şaşırdım. O zaman başlayalım
- Chara, Frisk ve Copper Lightvale den çok daha güçlü bir kararlılığa sahiptir, yani en güçlü kararlılık ruhuna sahip kişi o'dur.
- Chara'nın ve Frisk'in kararlılıkları farklıdır, yani farklı şekillerde kullanıyorlar ruhlarının güçlerini, basit bir örnekle söyleyim, Frisk kararlılığın kılıcı ile kalkanını kullanıyor, Chara da bıçağını ama Frisk ruhunu Chara verdiği zaman Chara hem bıçağını ve hem de Frisk'in kılıcı ile kalkanını kullanabildi.
-Agate Copper'ı her zaman kıskanmıştı, ne kadar çok çalışsa da asla onu geçemeyeceği gerçeğini bilmek onu sinirlendiriyordu.
-(DOĞRULANDI) Agate Amber'ın ruh kabı yerine Copper'ın ruh kabını "bedenini" bete noire büyüsü yapsaydı şuan ki bildiğimiz bete noire den daha güçlü olucaktı, ama Agate, kardeşini kullanmayı reddedti çünkü gururu buna izin vermedi, o yüzden de amber'ı kullandı. x
- Camila "Chara kötü değil" teorisini destekliyor .d (bende destekliyom sıhıntı yoq yani)
- Chara'nın bazı saldırı şekillerini Geçmişteki sihirbazlarda kullanıyorlardı.
- Eğer ta en başında Frisk Hardmode'u aktive etmeseydi, Chara 1. sezonda geri dönemeyecekti, aynı şekilde Bete de. Yani herşey Friskin suçu :'
- Chara'nın görünüşü, Copper'a benziyor (genç hali)
- Kimse my promise bölümünden sonra Chara'nın yerini almadı (boşlukta)
- Chara artık hiçbir şekilde Frisk'i ve verdiği sözünü hatırlamıyor... (Bölümün adını Chara hakkında bilinmeyenler mi deseydim aq)
- Nefret, kullanıcısının (bete'nin) ölümünden sonra özgür kaldığı için Bete nin güçlerini kullanmaya devam edebiliyor.
- Düşmanlık bölümün isminde de Chara'nın son cümlesinde de geçtiğini biliyoruz, ama çevirmen arkadaş gene nefret diye çevirmiş son cümlede yani " O zaman sana kendi nefretimi göstermeme izin ver" gibi birşeydi, hayır güzelim orada nefretimi değil düşmanlığımı demek istedi, türkçeye çevirince herhalde kulağa garip geldiği için nefret demiş, düşmanlık dese mantık bakımından daha iyi olurdu çünkü nefret vs nefret oluyor son bölüm .dd düşmanlık = nefret + kararlılık yani chara nın kararlılığı ve asriel'dan alıp kendi ruhuna hapsettiği nefreti var.
Bu kadar yeter aq daha fazla var okurken çevirmeye üşeniyorm .d Ama gene de bunun gibi daha fazla bilgi isterseniz sonraki bölüme devam ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AU'LAR HAKKINDA BİLMEDİKLERİN Mİ VAR???~
Randomburada her pok vardır efenim, teoriler, tepkiler, sizin anlamadığınız konular ve az bilinen gerçeklere değindim, anlamadığınız şeyler yorumlarda ya da özelden bana sorabilirsiniz buradan bölüm olarak cevap veririm ^^