1. Bölüm

18 2 2
                                    

     Beyaz Diyar'ın çiçek bahçelerinde Kraliçe Alexix ile oturmuş sohbet ediyorduk. Kral Jesus ile tanıştığı zamanları tekrar tekrar anlatıyordu ve ben de tekrar tekrar dinlemekten çok zevk alıyordum. Kraliçe ile olan sohbetimize yavaş yavaş son verirken bahçenin girişinden tanıdık bir ses yükseldi.

'' LİVELYYYYY!!!''

   Olamaz bu Amy, benim küçük ve güzeller güzeli kardeşim. Benimle vakit geçirmeye bayılırdı ama ne zaman Kraliçe ile bahçede oturup konuşsak hep konuşmamızı bana bağırarak bölerdi.

'' Efendim Amy yine ne var? ''

'' Lively neler olduğuna inanamazsın. Çabuk benimle gel! ''

'' Neler oluyor Amy. Biraz sakin ol ve soluklan. ''

'' Olmaz Lively hemen benimle gelmen gerek. ''

   Elimden tutup beni zorla kaldırmaya çalışırken küçük kanatlarını çırpmaya başladı ve yavaş yavaş havalandı. Uçması için kanatlarının gelişmesi ve eğitim alması gerekiyordu ama Amy asla söz dinlemiyor ve küçük ve kırılgan kanatlarını zorluyordu. Amy beni kaldırmaya çalışırken Kraliçe Alexix, Amy' e döndü.

'' Amy güzel kızım lütfen sakin ol ve otur. Önce neler olduğunu anlat bize. ''

'' Annecim, babam Lively' i çağırıyor. Çok acil gelmesini istedi. ''

   Amy bunları söylediğinde Kraliçe ile göz göze geldik. Babam gerçekten acil bir durum olmadığı sürece bizi asla çağırmazdı. Apar topar kalkıp bahçeden çıktık ve sarayın girişine kadar hızla uçtuk. Annem kapıların açılmasını emretti ve kapılar ardına kadar açıldı. Tahtta oturan Kral Jesus endişeyle bir sağa bir sola hızlı adımlarla yürüyordu. Kötü bir şey olduğu kesindi. İlk soruyu annem sordu.

'' Jesus neler oluyor? Neden bu kadar streslisin? Lütfen sakin ol ve bize bir açıklama yap. ''

'' Güzel kraliçem başımız dertte. Elfler bize bir kağıt göndermiş. Dostluk Antlaşması'nı bozup bize savaş açacaklarmış. Bu başımıza gelebilecek en kötü ve korkunç şey. ''

'' Babacım sakin ol lütfen. Sen de bir kağıt gönder ve kabul etmediğini söyle. ''

'' Denedik ama onlar da bunu kabul etmediler. Kanımızı istiyorlarmış. Perilere ait Beyaz Diyar'ı ele geçirmek ve peri halkımızı köle yapmak istiyorlarmış. Bu korkunç bir durum, KORKUNÇ! ''

'' Jesus ne yapmamız gerek? Nasıl önlemler almamız gerek? Çocuklarımızı nasıl koruyacağız? ''

'' Eğer bizi öldürürlerse tahtın yeni sahibini aramaya koyulurlar. Yani Lively tehlikede. Onu Diyar'dan çıkarmamız gerek. ''

    Duyduklarım karşısında şoka girmiş ve kalakalmıştım. Burada kalıp savaşmak istiyordum fakat korkuyordum. Bir karar vermek çok zordu. Beyaz Diyar benim evimdi, halkım burada mutlu mesut yaşıyordu. Elflerin bu yaptığını yanlarına bırakmayacaktım. 

'' Babacım, biz onlardan önce savaşı başlatsak ve onları hazırlıksız yakalayıp hepsini sürgün etsek, hem Beyaz Diyar hem de halk kurtulmuş olmaz mı? ''

'' Kızım inan bana bunu çok düşündüm fakat yeteri kadar ordumuz ve gücümüz yok. Büyük Peri savaş olmaması için güçlerimizin birçoğunu aldı. Onunla konuşmayı deneyeceğim fakat yanına gitmemiz için yeterli zamanın olup olmadığını bilmiyorum. ''

'' Ben giderim! ''

'' Nasıl gideceksin bu günler hatta haftalar alır. Dünya'nın anahtarını alabilmen için ne kadar yol gitmen ve nereye gitmen gerektiğini bile bilmiyorsun. ''

   Büyük Peri, dedemin, dedesinin, dedesinin dedesiydi. Perilerin ilk ortaya çıktığı zamandan beri yaklaşık 16000 yıldır yaşıyordu. Dünya'da yaşadığı için oraya giden anahtarı bulmam ve zamanında kapıya ulaşıp Dünya'ya gitmem gerekiyordu. Anahtarın yerini gösteren sadece bir harita vardı. Bu harita asla kopyalanamaz, kayıp olursa da asla bulunamazdı. Bu nedenle çok özel bir odada kilitli kalıyordu. 

'' Haritayı verin. Hem zaten kaçmam gerek. Anne sen de Amy ile Dünya' ya saklanmak için benimle gelirsin. Baba sen ordunun başında kalmalısın. Ben hazırlanmaya gidiyorum. ''

'' Kızım seni bu tehlikeye ata- ''

''Baba üzgünüm ama bu sefer seni dinleyemeyeceğim. Anne hadi siz de hazırlanın yolumuz uzun. ''

'' Kızım ben gelmeyeceğim. Babanla birlikte halkı korumamız gerek. Sen Amy'i al ve git. Harita odasının anahtarı Amy'nin odasındaki duvarın arkasında. ''

    Amy gözlerime hüzünle baktı. Annem olmadan asla duramazdı. Benimle gelirse başıma iş açabilir ve beni yavaşlatabilirdi. Amy bir anda ağlamaya başladı.

'' Seninle gelmeyeceğim annemle kalacağım. Sen bana bakamazsın, benimle oyun oynamazsın.''

'' Burada kalırsan seni öldürürler Prenses. Lütfen ablanla git. O seni korumaları için bir yere bırakacak. ''

   Annem yanıma gelip elimi tuttu ve bana sarılıp başıma bir öpücük kondurdu. 

'' Sana inanıyor ve güveniyorum Lively. Büyük Peri ile konuşup buraya geri döndüğünde bu savaş sona erecek ve Beyaz Diyar'daki son savaş olacak. ''

   Elini çektiğinde avucumun içinde bir adres belirdi. Sanırım Amy'i bırakmam gereken yerin adresiydi. Peri ve Elf çocukları için bir yurt. Orada uçmayı, büyüleri ve daha nice şeyleri öğrenecekti. Orada çalışan Bayan Grace benim de öğretmenimdi. İyi ve tatlı bir öğretmendi. Eminim Amy de onu sevecektir.

    Odama çıkıp yanıma almam gerekenleri büyülü çantama koydum. Kendi güçlerim de bir eşya gibi olduğundan çantam hiç ağır değildi. Odama son bir kez bakıp Amy'nin odasına gittim ve duvara açılmasını emrettim. Bir kapı gibi açılan duvarın içindeki gümüş anahtar parlıyordu. Huzursuzlukla anahtarı alıp koridorun sonundaki kilitli duran odanın önüne gidip durdum. Zihnimde dönüp duran tonlarca düşünceyi halının altına süpürüp kapıyı açtım. Oda karanlık ve ürperticiydi. Bir hareketle sihirden bir ışık hüzmesi yarattım ve haritaya doğru yürüdüm. Tam haritayı alacakken arkamdan babamın sesi duyuldu. 

'' Emin misin? ''

'' Hiç olmadığım kadar eminim baba. ''

   Haritayı alıp arkama döndüm ve babamla göz göze geldim. Gözlerinin altları morarmış ve çökmüştü. Hayır bu yaşlılık değildi, sadece çok ama çok yorulmuş ve bitkinleşmişti. Babama sarıldım ve güven veren gözlerle ona baktım. 

'' Merak etme, her şey yoluna girecek, hemen döneceğim ve bu saçma savaşa son verip o pis elflerin zehirlerini sonsuza dek sömüreceğim. Onların silahlarını onlara karşı kullanıp onları yok edeceğim. ''

   Babam bana gülümsedi ve inanan gözlerini gözlerime dikti. Amy gelip babama sarılana kadar sadece bakışmıştık.

'' Babacığım annemi koru, onun ölmesine izin verme. ''

   Küçük kızlar hep annelerini düşünür zaten. 

'' Haydi bakalım Amy yola çıkıyoruz. ''

'' Ben hazırım Lively. ''

'' Öyleyse yola çıkalım. ''

  Saraydan çıkar çıkmaz bir Elf ordusu bizi karşıladı. Kocaman bir orduları ve ellerinde de silahları vardı. Panikle Amy'i kucağıma alıp gökyüzüne doğru havalandım ve hızla ormana giden yola doğru yol aldım. Giderken içimden dua ediyordum.

SON SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin