Güneş doğmuş ve ışıl ışıl parlıyordu. Hector ve arkadaşları hala derin uykularında bilmem kaçıncı rüyalarını görüyorlardı. Yerimden kalkıp biraz havalandım ve kalın dalları olan bir ağacın üstüne kondum. Ağaçların hafif yaprak sesleri ve esen rüzgarın tenimde bıraktığı his beni rahatlatmıştı. Kendimi kelebek gibi hissediyordum. Gerçi bu kanatlarla kelebekten pek bir farkım yoktu.
Aşağı indiğimde Jack'in uykusunda huzursuzca kıpırdandığını gördüm. Kâbus görüyor olmalıydı. Yavaşça yanına gittim ve onu dürttüm. Uyanmayınca bir daha dürttüm ve bir anda gözlerini açtı. Sanki ölmüş ve yeniden dirilmiş gibiydi. Zaten beyaz olan teni daha da beyazlaşmıştı.
"Hey iyi misin? "
"Evet iyiyim. Çok garipti. "
"Ne garipti?"
"Sanki gerçek gibiydi ama rüya olduğu kesindi. "
"Ne? "
"Ahh! Kulaklarım sızlıyor. Çok güçlü bir sinyal bu. "
"Güçlü mü? Yoksa anahtar mı? Söylesene! "
"Hayır. Ejderhalar. Onlar rüyama girdi. Benimle konuştu. Onları aradığımızı söyledi. Cinler diyarında olduklarını ve esir tutulduklarını söyledi. Beyaz bir ejderha gördüm. Arkadaşlarını kurtarmaya çalıştıklarını söyledi. Yavrusu da vardı. Dokunduğumu hatırlıyorum. Sert bir derisi vardı. Çok netti ve ben onu hissettim."
"Tamam şimdi sakin ol. Onunla nasıl konuştun? "
"Bilmiyorum. Tek bildiğim ikimizin de ağzı oynamıyordu. İlginç bir enerji vardı aramızda. "
"Anladım. Tamam. Sanırım sadece bir rüya görmüşsün. Bazen bazı rüyalar gerçek gibi gelebilir. Korkmana gerek yok. "
Hector uyanmış ve şaşkın gözlerle bizi izliyordu. Ne olduğunu ikimiz de anlamıştık. Bazen biri bizimle iletişime geçmek istediğinde rüyalarımıza girerdi. Sanırım o ejderha da böyle yapmıştı. Ama ejderhaların hatta hayvanların böyle bir gücü olduğunu bilmiyordum.
"Hector, benimle gelir misin? "
Kalktı ve benimle birlikte biraz ileri yürüdü.
"Sence de ejderha bizimle iletişime geçmek istiyormuş gibi değil mi? Yani sanırım bizi konuşurken bir şekilde duymuş olabilir ya da sezmiş olabilir. Bir şekilde Jack aracılığı ile bizimle iletişim kurmuş olabilir. "
"Ben de öyle düşündüm fakat beyaz ejderhanın bildiği şeyler bana pek doğru gelmedi. Cinler asırlardır ejderhalardan korkar ve kaçar. Nasıl olur da onları esir ederler? "
"Devir değişti Hector. Artık siz Elfler bile bizden korkmuyorsunuz. Onların da korkmuyor olması gayet normal. "
"Ne yapacağız o zaman? "
"Cinler diyarına kısa bir yolculuk etmeden önce beyaz ejderhayı bulacağız. Keşke adını da söyleseydi. "
"Mutkaka öğreniriz. İlla ki bizimle tekrar iletişime geçer. Eğer seninle ya da benimle iletişim kurarsa korkusuzca bütün sorularımızı sorup işe yarar yanıtlar almaya çalışalım ki bir işimize yarasın şu iletişim şeyi. "
"Evet evet. "
Geri döndüğümüzde herkes uyanmış, Jack ile ilgileniyorlardı.
"Burada kalıp sohbet etmek isterdim ama yola devam etmem gerek. Eğer gelmek istiyorsanız hazırlanın. "
Bir gezi grubunun lideri gibi onları yönetiyordum. Onlar da beni dinlemek zorunda kalıyorlardı. Nereye gideceğimizi bilemez bir halde etrafa bakındık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SAVAŞ
Fantasy'' Ben giderim! '' '' Nasıl gideceksin bu günler hatta haftalar alır. Dünya'nın anahtarını alabilmen için ne kadar yol gitmen ve nereye gitmen gerektiğini bile bilmiyorsun. '' '' Haritayı verin. Hem zaten kaçmam gerek. Anne sen de Amy ile Dünya' ya...