-GEÇMİŞ ZAMAN-
"ANANI SİKEYİM" adamın sözlerinden sonra keremle birbirimize bakmıştık. Anamı niye sikiyor lan bu oç.
"What the fuck" keremin ingilizce konuşmasına ne kadar gülmek istesem de durumun ciddiliği yüzünden gülemiyordum.
"İyi misiniz?" yanına gidip çöktüğümde ses gelmeyince dahada yaklaşıp elimi kafasının altına koydum. Elime gelen sıcak sıvının kan olduğunu anlamam uzun sürmemişti.
"Kerem ambulansı ara ensesi kanıyor galiba.." demem ile kerem panik halinde telefonu çıkarıp bir iki tuşa bastı ve aradı.
Vallah sıçtık yaw.
-
"Hastanın birşeyi yok sadece 24 saat uyumaması gerek herhangi bir duruma karşı da tedbirli olun" başımı tamam anlamında sallayıp adamın yanına gittim.
"Çok çok çok özür dilerim gerçekten, doktor 24 saat uyumamanız gerektiğini söyledi. Ve şey ailenizden biri varsa çağırayım." dediğimde adam gözlerini kaçırdı.
"Yok.." dedi
"Nasıl yani" diye sordum şaşkınlıkla
"Benim ne bir ailem, ne de bir arkadaşım var.." dedi adam yere bakmayı sürdürerek. Önce yere, sonra tavana, odanın her yerine baktıktan sonra bana döndü. Ben ise konuşma yetkimi kaybetmiş gibiydim.
"T-tamam ben yaptım, ben düzeltirim." dedim ve adamın eşyalarını aldım.
"Şey adınız neydi?" dedim adama doğru.
"Deniz." dediğinde başımı sallayıp konuştum.
"Bende cemre. Hadi geç kalmayalım benim eve gitsek bir sorun olur m-"
"Hayır hayır olmaz. Yani bir sorun olmaz." dediğinde başımı sallayıp denizin kolundan tuttum. Hastaneden çıktığımızda eve gidip koltuğa deniz için yer ayarladım.
"Tamam sen şöyle geç bende bir çorba yapayım." dedim ve mutfağa girdim. Hızlıca çorbayı yapmaya başlarken salondan ses geldi.
"Vay.. Demek dans ediyorsun" demesi ile hafifçe kıkırdadım.
"Ediyordum daha doğrusu. Uzun zaman oldu bırakalı" dediğimde bir şeyin yerine koyma sesi geldi ve hemen ardından denizin sesi.
"Neden bıraktın ki"
"Uzun hikaye.." dedim aklıma gelen anıları tekrar yerine atarak.
"Birgün anlatırsın o zaman.." dedi deniz.
"Belki anlatırım" dedim elimdeki tahta kaşık ile tencereyi karıştırmaya devam ederken.
|•|
Selaaaaaaaaaaaaaaaaaağağağağağağağağam, nasılsınığığığığız? İyisiniz iyisiniz rksjfiwjfw bende iyiyim valla nasıl olayım. Neyse bb<3
LAN KURGU FLNFLN TAG'İNDE 1'İNCİ OLMUŞ İWOWKCMMA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrılık || CemCel
Fanfiction"YA SEN BENDEN NE İSTİYORSUN NE?!" alnıma düşen ıslaklıklara aldırmadan devam ettim. Yağmur damlaları tenimi ıslatırken o susmuş ve bana bakıyordu. "SEN BANA DEMEDİN Mİ, BİZ YAPAMIYORUZ OLMUYOR DİYE. ŞİMDİ NEDEN TÜM İŞLERİMİ BOZUYORSUN..Neden.." son...