Jane O'Connelová ráno vstala z postele a připravovala se do školy. Nahlas si vzdychla a promnula si konečky prstů kořen nosu. Po včerejší noci ji strašně bolela hlava. Proto se ihned po převlečení a sčesání jejích krásných světlých dlouhých vlasů vydala do kuchyně, kde už čekala její rodina.
,,Dobré ráno,Jane. Připravená na poslední ročník střední školy?" Zeptala se její máma, která pojídala jogurt.
,,Ano, samožřejmě." Odvětila Jane s kapkou ironie v hlase a otevřela ledničku.
Bezmyšlenkovitě si vzala celou mrkev a pomalu ji ohryzávala jako myš. Když ji uviděla matka, nadzvedla obočí a pozorně pozorovala svou dceru, vypadala, jako by ji nechtěl uniknout ani jeden detail.
Jane si pohledu své matky všimla a úplně zamrzla v pohybu. ,,Co je? Vypadáš, jako by jsi viděla ducha." Zasmála se matce a pak se podívala na věc, kterou držela v ruce. ,,Ehmm.... proč mám v ruce mrkev?" Znejistila a podívala se na matku.
,,Tuto otázku jsem ti také chtěla položit." Odvětila a zamíchala si jogurt.
,,No co, mrkev je dobrá a zdravá. Měla bych zhubnout, však jsem o kilo těžší." Neodpustila si poznámku Jane, zakousla se do mrkve a odhrnula svetr, aby viděla na břicho.,,Děláš si srandu? Jsi hubená jak koza." Protočila očima matka a prohlédla si svou dceru od hlavy k patě.
Jane si položila ruku na břicho a pocítila podivnou vibraci. Hlavou se ji motalo, co to asi může být, ale usoudila, že to určitě bude z hladu a ze stresu z posledního ročníku.
,,Tak já jdu, mějte se." Zakousla se naposledy do mrkve, kterou následně položila zpět do ledničky a vyšla z domu.
------------------------------------
Autobus ji zastavil přímo před školou, proto, když Jane vystoupila, ihned se přivítala se svou milovanou partou a se svým přítelem.
,,Ahoj Jane." Pozdravila ji Georgina a následně objala. Jane měla radost, ale při tom byla jaksi dojatá, páč svou milovanou Georginu neviděla celé léto.,,Ahojte." Pozdravila a po boku své pětičlenné party zašla do školy. Ihned ji ale něco zarazila. Viděla něco, co neměla.....
Georgina ji pohladila po paži, Julia si nahlas vzdychla, Berenica neměla slova a Lindsay svou kamarádku objala.
,,To snad nemyslí vážně!" Zavrčela Jane a rozešla se za Dominicem, jejím přítelem, který se ocucával s nějakou třeťačkou.
,,Dome! Co to má znamenat?" Strčila do něj plnou silou. Byla vytočená jako nikdy předtím. Dom na ni zaraženě zíral, byl v šoku.
,,Já- ehm....no....promiň, Jany....ehm..." Netušil co říkát a tak se toho ujmula Jane.
,,Je konec, ty idiote." Založila si ruce v bok a po té třeťačce hodila vražedný pohled.
---------------------------------
Ve třídě se Jane posadila vedle Lindsay do zadní lavice a naštvaně praštila do lavice.
,,Jak mi to ten blbec mohl udělat? Však jsme byli spolu 4 roky. 4 roky!" Zařvala a po tvářích se jí začala kutálet nepatrná slza.
Lindsay zato neměla co říct. Takhle v rozpacích svou kamarádku dlouho neviděla.
,,Kluci jsou debilové." Odfrkla tedy Lindsay a hlavu si položila na lavici. Bylo jí proti srsti se bavit o klucích, když se s ní o prázdninách rozešel její přítel.
Náhle se Jane udělalo špatně od žaludku a se zvoněním vyběhla ze třídy na záchody s Lindsay po boku.
Měla to akorát, jakmile se přihrbila k záchodové míse, tak ranní mrkev vyšla zpátky ven.
ČTEŠ
Don't worry
Teen FictionRoxana O'Connelová, dívka s povahou introverta s odtažitým a nedůvěřivým temperamentem, prochází složitým obdobím, které se převážně skládá z její minulosti a ostatních případů ze života teenagera, to zahrnuje těžké období školy, rozchod, je ignorov...