O několik měsíců později:
Přišel ten zlom času, kdy jsem se od Brownových přestěhovala k Brianovi. Nebo takhle, s Brianem jsme si našli dům, do kterého jsme se přestěhovali spolu.
Zamyslela jsem se během vybalování posledních věcí a pohled jsem přemístila k Brianovi. Ten si telefonoval s Arturem a nevěnoval žádnou pozornost práci, která nás čekala.
Byla jsem tolik unavená, proto jsem napsala Alex, zdali se mnou nechce zajít na kávu, popovídat si o všem možném.
Ta mi ihned odepsala, že by ráda šla, že se zrovna pohádala s Chadvicem.
,,Briane?" Zakňučela jsem.
Jenomže Brian nadále vesele něco oznamoval svému příteli.
,,Briane?" Došla jsem k němu a chytila ho za ruku.
Brian zmlknul a přesunul svůj pohled na mě.
,,Arture, počkej chvilku." Položil si svůj mobil na hruď.
S pocitem smutku z ničeho jsem o krok ustoupila.
,,Půjdu s Lexi ven, tak se postarej o pejsky a klidně dovybal tuhle krabici, je poslední." Pousmála jsem se.
Brian si povzdychnul, zakýval na znamení souhlasu.
,,Asi tak za hodinu bych ale šel s Arturem, Jamesem, Robertem a Oliverem do posilovny, nevadí?" Zakousnul se do rtu.
Postihl mě pocit smutku. Tohle Brian dělal vždycky. Moc mi nepomáhal s vybalováním věcí, spíše chodil ven s klukama a domů se vracel po večeři s tím, že má hlad a otázkou kde má večeři. Vždycky ta večeře byla v lednici.
Mrzelo mě, že poslední dobou se vůbec nevěnuje mě a našemu společnému životu.,,Jasně, to už budu doma." Zakývala jsem.
Po hlavě jsem podrbala Deana, Niu a štěně Cleo a Buddyho, které jsme si z těch 5 nechali. Poté jsem se obula a přes ruce přehodila černou mikinu.
------------------------------------
,,Ahoj." Zamávala jsem své kamarádce.
Lexi se mírně pousmála, ale všimla jsem si, že ji to dost trápí.
,,Po Chadvicovi jde nějaká holka a on si to nechává. Pohádali jsme se, protože jsem mu řekla, co kvůli tomu pořád cítím." Zamumlala a napila se své kávy, kterou už měla objednanou.
,,Máme to podobné - Brian si mě vůbec nevšímá, pořád je venku s kamarády a vrací se domů dost dlouho." Zamumlala jsem.
Alex mě chytla za ruku a pousmála se.
,,Kašleme na kluky, dáme si drink a uvolníme se. Když si kluci myslí, že můžou dělat cokoliv, proč ne my." Nadzvedla obočí.
Ano, i Alex s Chadvicem se k sobě přestěhovali, stejně jako Veronica s Arturem.
,,Co chceš dělat?" Nechápala jsem.
Alex se zamyslela, napila se kávy.
,,Budeme tady a za 2 hodiny bychom mohly do clubu?" Pousmála se už s leskem radosti.
Jenomže jsem slíbila Brianovi, že do hodiny budu doma a dovybalím si ty věci....Nechtěla jsem to porušit, chtěla jsem jít hlavně si lehnout a spát.
,,Víš co? Zajdeme do clubu teď a pak zajdeme ke mě." Navrhla jsem.
Alex radostně zakývala na znamení souhlasu.
---------------------------------
Jak jsme říkaly, zašly jsme do baru, kde jsme to trochu přetáhly. Jak časově, tak i s pitím...
ČTEŠ
Don't worry
Genç KurguRoxana O'Connelová, dívka s povahou introverta s odtažitým a nedůvěřivým temperamentem, prochází složitým obdobím, které se převážně skládá z její minulosti a ostatních případů ze života teenagera, to zahrnuje těžké období školy, rozchod, je ignorov...