11. dronken voor de eerste keer!

1.7K 35 15
                                    

 !!!!!!!!disclaimer met intiem stukje!!!!!!!!!!

 ik loop gauw weg en hoor de jongens hard lachen. ja ze hebben gezien dat ik en ezra gebekt hebben achter de bosjes! geweldig. koen komt naar mij toegerend. HAHA JUUL JUUL STOP roept hij. ik stop en draai om. ik rol met mijn ogen wanneer hij naast me staat. vind je hem leuk? weet ik niet zeg ik bescheiden.  kom op even eerlijk juul! oke oke ja ik vind hem leuk. ik schrik van wat ik zeg en sla mijn hand voor koen zijn mond. je houd je bek zeg ik met een dodende blik. wow wow sorry ik hou me mond zegt koen en hij loopt weg. ik loop naar mijn kamer en pak een shirt want ik heb het onwijs warm. wanneer ik terug loop naar de jongens voel ik de ogen op mij branden. willen jullie niet zo staren zeg ik lachend.  ze kijken allemaal weg en beginnen te lachen. ohja en dit echt niet in de video doen alsjeblieft vraagt ezra. de jongens knikken nee en ik ren naar de camera toe. de jongens kijken me verbaasd aan. ik zet de camera aan en richt hem op mezelf. hoi Damens en heren hier productie sletje julia weer maar ik mag zeggen dat de jongens de 24 uur hebben overleefd schreeuw ik. ik richt de camera op de jongens. raoul kijkt op zijn telefoon en begint te juichen: JONGENS WE HEBBEN HET GEDAAN!! eigenlijk hebben wij het gedaan jij sliep binnen lacht koen! MAAR WE HEBBEN EHT GEDAAN EN BEDANKT VOOR HET KIJKEN EN GEEF ZEKER EEN LIKE EN ABBONEER EVEN WANT WE VERDIENEN GEEN ENE GRIEP schreeuwt milo en hij sluit af. nou jongens goed gedaan lach ik. vind ik ook maar ik ga douchen de balle zegt matthy en rent weg. IK CLAIM DE ANDERE DOUCHE roept robbie en rent weg. nou dan gaan wij opruimen zeg ik en we ruimen op.

na een uur is iedereen gedoucht en gaan we naar beneden. we kijken met zn alle tv.

19:49

het is al aardig laat en niemand heeft meer zin om te koken dus gaan we sushi bestellen. de sushi is bezorgt en we gaan eten. mensen ik heb toch een idee! zegt robbie. nou vertel zegt koen. zullen we vanavond met z'n allen een zuip feestje  houden? ik vind prima maar ik wil niet met 6 jongens dronken hier zitten zeg ik. nou dan zuip jij toch ook voor een keer mee zegt koen. mag dat van mam? nee maar boeie van mij wel je bent nu een maand bij mij dus ik ben de baas lacht koen. oke vooruit dan lach ik. mag ik dan nog een nachtje blijven slapen vraagt ezra. tuurlijk zegt matthy. ohja maar sletje het worden 5 dronken jongens want ik ga naar huis jo he! zegt milo. oke ten eerste ik ben geen slet dus hou je griep smoel en ten tweede de  balle lach ik. doei zeggen de jongens en we eten verder. na het eten op te hebben gooien we de doosjes weg en gaan op de bank zitten. we kijken nog even tv.

20:57

 oke jongens we gaan het shotjes rad erbij halen als jullie aan tafel gaan zitten pak ik het drank zegt robbie. ik ga in het midden zitten naast mij komen koen en matthy zitten. tegenover mij zit ezra en daarnaast robbie en raoul. we doen even snel steen papier schaar en natuurlijk verlies ik. ik draai aan het rad en het komt op..... 7 SHOTJES LIQEUR 43 roept robbie. wtf zo veel roep ik. ja zusje kom op je kan het. er worden 7 glaasjes voor mij gezet ik kijk er even naar en pak de eerste. ik tik hem achterover dit i best lekker denk ik bij mezelf. ik tik de rest achterover ik hoor de jongens op de achtergrond juigen. JAA KOM OP JUUL DIT IS FUCKING KAASJE roept koen. ik stik bijna in mijn laaste glaasje van het lachen. zo gaan we nog even door met de shotjes. na een uurtje ben ik erg aangeschoten en ezra ook. koen en matthy vallen nog mee maar raoul en robbie zijn echt erg! jongens ik weet niet hoor maar waarom is hij bij mij alleen maar meer dan drie shotjes telkens? lach ik. ja weet ik ook niet lacht matthy. oke jongens we doen ze er allemaal uit en als ie op het gele vakje komt moet je 15 shotjes bacari zuipen roept rob met een dubbele tong. iedereen draait 1 voor 1. koen matthy en raoul zijn safe nu ik rob en ezzie nog.

drie twee 1 draaidennn!! roepen ze en rob draait. na een tijdje komt hij tot stilstand maar niet op het gele vakje. nu is ezra! hij draait en...... JAA HET GELE VAKJE LACH IK. ezra zucht en tikt ze achterover. nu ben ik aan de beurt en je raad het al. 15 shotjes voor mij. ik tik ze naar achter. na een half uurtje sta ik op en loop wankelend naar de gang. wat ga je deon? vraagt koen. ja wat denk je zelf lul slapen roep ik. wow ik wist niet dat je zusje zo praten lacht ezra. haha ik ook niet. die krijg morge een kater  lacht koen. ezra staat op en loopt achter me aan. ik ga der wel helpen lacht ezra naar de jongens. de jongens ruimen op en gaan dan ook naar bed. wanneer ik in mijn ondergoed sta loopt ezra de kamer in. hij doet de deur snel dicht maar ik roep hem terug. moet ik iets aangeven? vraagt hij. ja graag en kun je dat shirt alsjeblieft over me hoofd heen doen ik kan niet eens meer staan vraag ik met mijn dronken kop. tuurlijk zegt ezra en pakt het shirt. ik voel het shirt langzaam over mijn hoofd glijden. iets te langzaam dat ik merk dat ezra naar mijn borsten staart. ik negeer het maar want het komt toch niet echt binnen. wanneer mij hoofd uit het gat komt van het shirt zijn onze hoofden dicht bij elkaar. we kijken elkaar aan en twijfelen geen seconden we we rennen naar het bed en beginnen te zoenen. het word een heftige zoen en ezra stopt even. hik pakt een condoom uit zijn zak en kijkt me aan. ik kijk raar naar hem en hij zegt: ja altijd handig als je 16 bent lacht ezra. ik lach haha. maar wil je het vraagt hij. ja knik ik. weet je het echt zeker je bent 15 zegt hij. ja knik ik. en hij doet de condoom om en ik voel mijn ondergoed uit glijden. in het begin deed het best pijn want dit is mijn eerste keer alleen ezra heb ik dat niet verteld.

ik denk dat ezra het doorheeft dat het mijn eerste  keer is en doet rustig aan. op een gegeven moment ben ik het rustige wel zat en draai op zijn rug nu ik boven op zit beweeg ik hevig op en neer en ik zie dat ezra bijna komt. ik ga nog iets harder door en voel dat ik zelf ook klaar kom. ik laat me uitgeput op ezra zijn borst vallen en luister naar zijn hartslag dei steeds rustiger klopt. uiteindelijk val ik ook in slaap.

volgende ochtend.

ik word wakker met heftige hoofdpijn ik ga rechtop zitten en zie dat ezra er niet meer zit.  ik wil mijn telefoon van het nachtkastje pakken maar zie een gebruikte condoom liggen. wat the fuck heb ik gisteren gedaan fluister ik. op dat moment komt ezra binnen. wat heb je gedaan? vraagt ezra. nee nee ik vroeg me af wat ik gisteren heb gedaan ik weet niks meer maar hebben we uhm tja..... "het"gedaan? vraag ik onzeker. uhm ja zegt ezra. omg wat er zeg ik. het spijt me heel erg julia ik had het niet moeten doen toen je dronken was zegt ezra. nee nee ezz ik vond het echt fijn maar ik geloof niet dat ik het heb gedaan. tja je hebt het wel goed gedaan lacht ezra. haha tja het was me eerste keer zeg ik onzeker. echt? meen je dat? roept ezra haha ja! haha je was geweldig lacht ezra en geeft me een kus. oke juul ik weet dat dit niet romantische is ofzo maar ik vind je eigenlijk heel leuk! wil je me vriendin zijn? vraagt ezra, WOW WACHT WAT? Je vraagt of ik je vriendin wil zijn JAA  tuurlijk ezz en ik geef hem een kus en we knuffelen even.

tijdskip van 2 weken. 

inmiddels gaan we ook weer naar school ezra blijft de hele maand slapen dat hebben we geregeld. alleen hebben we tegen niemand behalve emma vertelt dat ik en ezra hebben ik wil het binnekkort doen maar ben bang dat  ze boos worden. maar goed ik zit nu in de les van wiskunde ezra heeft engels en emma zit bij mij in de les. ik word gebeld zie ik door mijn moeder? huh waarom. ik zeg tegen mijn docent dat mijn moeder belt en ik mag opnemen omdat hij weet dat ze in het buiteland zijn. ik sleur emma mee en we lopen naar de gang en ik neem om. m=mama j= julia

m: hey schatje hoe gaat het?

j: het mam ja het gaat goed waarom bel je?

m: ik heb wat minder leuk nieuws we moeten nog een maand blijven omdat er meer klanten in nieuw zeeland willen dat we hun helpen..

J: echt? wel fijn dat het goed gaat daar maar wel heel jammer.

m: het spijt me lieverd maar daarna komen we echt weer thuis! maar ik moet snel gaan love you!

J: is goed mam love you too!!

emma heeft het gesprek mee geluisterd en we praten er nog even over. wanneer we de deur van het klaslokaal instappen voel ik dat ik moet over geven. ik ren naar de wc. de docent en de klas kijkt me raar aan en emma rent mij achterna. ik zit kotsent op de wc. ik ben zo terug roept emma.

pov emma

julia begint ineens te spuugen en ik kan er eigenlijk niet tegen dus besluit naar het lokaal van ezra te gaan. ik klop op de deur en mevrouw van wijk roept me binnen. uhm mevrouw mag ik ezra even lenen? uhm ja wel zegt ze ezra staat op en kijkt me raar aan. ik sleur hem mee naar buiten. wat is er? vraagt hij. ja julia loopt te kotsen en ik kan er niet tegen. ok uh waar is ze. ja in het dames toilet. oke het kan me niks schelen dat ze in het dames toilet is ik ga ernaar toe roept ezra en rent ernaar toe!!


hey hey weer een nieuw deel van meer als 1700 woorden hopelijk is het leuk!! xx mij

I met you through my brother's best friend!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu