5.onzeker?

1.4K 28 8
                                    

ezra en ik komen aan op school en sprinten naar boven. het is even zoeken naar het lokaal omdat we op een nieuwe verdieping zitten maar we hebben heb gevonden en lopen het lokaal zitten. we hebben scheikunde dus ik loop met ezra naar het labtafeltje waar emma al zit.  hoi zeg ik snel en ga  naast haar zitten ezra gaat aan de andere kant van emma zitten. zozo ik hoorde dat je gebracht werd door ezzie zegt emma lachend. ja klopt redder in nood! haha. we volgen de les en na een uurtje is hij alweer afgelopen. de dag vandaag gaat heel snel het is al weer half 4. we staan bij de fietsen stalling. 

ohja ezra wil je mij misschien afzetten bij koen of heb je geen tijd?  tuurlijk heb ik tijd ik breng je wel! zegt hij. top dankje nou emm ik zie je snel weer! kom anders dit weekend nog naar rob! ik zal kijken of ik kan nou veel plezier doei juul en ez!!  doeii roepen we en ik zet mijn helm op en we rijden richting casa del huts.

16:30

we komen het erf oprijden en ik zie mijn ouders en mijn zus hun auto staan ze zullen er vast zijn om afscheid te nemen! ik zie mijn zus naar buiten komen wanneer ezra de scooter uitzet. ik spring van de scooter en omhels mijn zus.  hey ezra toch vraagt saar. ja klopt broertje van matthy zegt hij lachend. ik zie saar knipogen naar mij dus ik geef stootje. ondertussen lopen we naar binnen.

hey lieverd zegt mijn moeder en ze wurgt me in een knuffel. hey mam zeg ik snel! ik haal me  uit de knuffel en we kletsen nog even met iedereen.

nou jongens het is tijd dat wij gaan zegt mijn vader. ik spring mijn ouders snel in de armen. "tot over 1 maand pap en mam ik ga jullie missen!" ik ga jou ook missen zegt mijn moeder en ik krijg een dikke kus op mijn wang gedrukt. ik kus mijn vader gedag en ze lopen naar de auto en vertrekken.

nou dat word een maand met 5 mannen wonen zucht ik. maar we zijn hartstikke leuk zegt robbie nep verdrietig. we kunnen onze lach niet inhouden en hebben allemaal een slappe lach.

ik ga mijn koffer uitpakken zeg ik als we eindelijk klaar zijn met lachen. ik help wel zegt ezra nog snel en we lopen samen naar boven. nadat we de koffer hebben uitgepakt komt koen naar boven. eyy pikkies we gaan zwemmen komen jullie? vraagt hij. ja isg. ik ben zo terug ik ga effe zwembroek van matthy halen zegt ezra. is goed dan trek ik mijn bikini aan zeg ik en ezra loopt de deur uit. ik draai me om en pak mijn bikini. ik trek hem aan en sta voor de spiegel. ik haat het om te zwemmen omdat ik het al haat om in een korte broek te lopen moet je na gaan in een bikini.

ik heb zo zeker 5 minuten voor de spiegel gestaan te kijken  naar mezelf. ik word uit mijn gedachtes gehaald als ik iemand op de deur hoor kloppen. juul? kom je hoor ik ezra zeggen. ja kom eraan. ik pak snel een oversized t-shirt en loop de kamer uit waar ezra staat te wachten. we lopen samen naar beneden en ezra springt gelijk het zwembad in waar de andere jongens ook in zitten. ik loop in de richting van de ligstoel en ga liggen ik doe mijn oortjes in en sluit mijn ogen. ik ga vandaag gewoon niet zwemmen en houd mijn shirt aan ik wil er eerst aan wennen dat veel mensen je kunnen zien in bikini. de laaste keer dat ik heb gezwommen met mensen die ik goed ken is 2 jaar geleden...

ik verzink in mijn gedachtes en de muziek ik luister de laaste tijd vaak antoon ik vind zijn liedjes geweldig!!

ineens voel ik wat druppels op mijn hoofd ik dacht eerst zal wel spetters zijn dus ik negeer het. ik voel iemand bij mijn oren mijn airpods uit doen en voor ik het weet hebben matthy , koen en ezra mij opgetild en rennen naar het zwembad. EY LAAT ME LOS UGHH JONGENSS NUUUU schreeuw ik de jongens blijven maar lachen en rennen uiteindelijk word ineens alles nat...'

en ja hoor ik lig in het water met mijn oversized shirt die nu helemaal om mijn lichaam zit. hij is ook nog eens wit. ik kijk koen een boos aan hij weet donders goed dat ik zwemmen haat met onbekende. ik loop weg naar de andere kant van de tuin en ga in het gras tegen de boom zitten.



hoi hoi weer een nieuwe deel hopelijk is het leuk!!

willen jullie meer van mij lezen? ik heb nog een boek : bestaat een normaal leven? ga die zeker lezen want hij staat namelijk 9 in trending !!!!

I met you through my brother's best friend!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu