4.bellen!

1.3K 31 4
                                    

als ik boven ben pak ik mijn telefoon en bel ik emma en ezra.

ze nemen al snel op! e=emma ez=ezra j=julia

e: hey juul mis je ons zo erg dat je al weer belt!

                                                                                  j: ja en nee! maar ik moet jullie wat belangrijks vertellen.

ez: nou vertel..

                                                               j: mijn ouders gaan een maand naar Nieuw-Zeeland toe en ik blijf                                                                                                                                                   dan een maand bij koen!

e: echt wow! dit keer is het wel heel ver weg!

                                                                                                 j: ja helemaal aan de andere kant van de wereld.

ez: waarom gaan je ouders er heen zonder jou dan?

                                                                                            j: ohja sorry jij weet het helemaal niet maar mijn ouders zijn advocaten en hebben een eigenbedrijf en moeten vaak naar het buitenland.

ez: ohw  dat is wel vervelend ja! maar komt goed je hebt mij en emma!

                                                                                    j: dat zeker! maar ik moet weer gaan ik moet mijn tas inpakken want ik ga morgen al weg! zie jullie op school!!

ez: doei juul!!

e: doeii juultjee!!

en ik hang op en pak mijn spullen verder in. 

wanneer ik eindelijk 2 koffers heb gevuld met kleren en spullen voor de aankomende maand laat ik me vallen op bed. ik ben zo ongelofelijk moe dat ik al snel in slaap val.

volgende ochtend.

ik word wakker van getril op mijn nachtkasje en zie dat mijn telefoon afgaat.

ik word gebeld door ezra. ik neem op e=ezra j=julia

e: hey juul eindelijk wakker!

                                                            j: huh wakker? oh nee hoelaat is het? 8uur!! shit.

e: wat heb jij gister avond gedaan je hebt nog een half uur!

                                               j: ja ik heb me koffers ingepakt en ben in slaap gevallen heb zelfs de kleren van gisteren nog aan!

e: wat ben je weer slim bezig!  emma word gebracht dus ik sta over een kwartier met de scooter voor je huis!

                                            J: je bent een schat ezz! dankje tot zo!

e: weet ik ! joe joe.

ezra is al 16 dus mag al scooter rijden dat komt goed uit als ik vaker te laat kom! haha nee grapje ben al super blij dat hij me brengt. ik spring uit bed en douche zo snel als ik kan en kleed me aan doe een makeupje en borstel mijn haar. dit trek ik aan.

ik pak snel mijn tas in en poets mijn tanden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik pak snel mijn tas in en poets mijn tanden. wanneer ik mijn schoen aantrek hoor ik de toeter van ezra. ik pak een veste en loop naar buiten. oh ezz je bent mijn redder in nood zeg ik wanneer ik achterop stap. weet ik toch hou je vast we gaan! zegt ezra en we rijden naar school.


hoi hoi sorry voor het kleine deel maar ik ben een beetje druk vandaag ik ben nu eigenlijk aan het oppassen en ga vanavond uiteten met mijn familie en ben dingen voor mijn stage aan het regelen. ik hoop vandaag nog 1 deel te maken hopelijk is het weer leuk!! xx mij

I met you through my brother's best friend!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu