19.Te vroeg

1.5K 46 14
                                    

Het is alweer een aantal weken later en ik begin me de laatste tijd  niet zo lekker te voelen wat best raar is. Ik ben namelijk 36 weken zwanger dus moet nog ruim 4 weken. Ik zit op de bank  tv te kijken. Matthy is aan het opnemen. Koen is weg naar Jamie en Rob en roel zijn ook weg. Waarheen? Geen idee? Ezzie  is naar school toe. Ik heb de hele ochtend al een beetje buikpijn maar dat zal wel kloppen! Ik loop naar de keuken om een paracetemol te halen. Ik pak een glas en vul die met water. Ik druk een paracetemol uit de verpakking en slik hem door. Als ik naar de bank wil lopen vliegt er een buikkramp door mijn buik. Ik ga op de grond zitten met mijn rug tegen de bank. Ik krijg weer een buikkramp wat mij verbaasd. Ik begin mee te tellen in het ritme. Nee kut dit kan niet waar zijn. Ik moet nog 4 weken! Dan voel ik ineens de vloer nat worden. " fuck!, MATTHYY!!!" Roep ik hard. Ik hoor een paar zware voetstappen en binnen no time staat matthy voor mijn neus. "Wat is er? Heb je een glas water laten vallen?" Vraagt hij als hij naar de natte plas kijkt. " nee ik denk dat het tijd is maar het is veelte vroeg" zeg ik gestresst. " oh God uhm komt goed ik ga mijn auto leeghalen dan leg ik jou op de achterbank en dan bellen we Koen en ezra oké? Blijf rustig zitten." Zegt hij en rent naar buiten. Ik probeer rustig te blijven maar de pijn overheerst mijn emoties. Na een aantal minuten brengt matthy me naar de auto. Hij zet zijn telefoon op handsfree en belt Koen. " jooo uhm je moet naar het ziekenhuis komen je zusje dr vliezen zijn gebroken!" Zegt matthy. " huh dat kan helemaal niet ze moet nog 4 weken" hoor ik Jamie op de achtergrond zeggen. Er schiet weer een pijnlijke kramp door mijn buik. " Auw" roep ik. " ik kom er aan" hoor ik Koen zeggen als hij mij hoorde. Matthy belt ezzie nog even die ook snel naar het ziekenhuis komt. Ik word binnengebracht door matthy en gelijk meegenomen door dokters. De buikpijn doet steeds pijner. " hoi Julia! Oké blijf rustig maar je kindje heeft de navelstreng om zijn nek! Hij moet er nu uit wat er ook mee te maken heeft dat hij te vroeg is!" Vertelt de dokter. Ik knik en doe dat de dokter zegt.
" oké nog 1 keer! Jaa daar is het! Roept de dokter. De dokter pakt het gelijk vast en knipt zelf de navelstreng af. De baby word meegenomen voor wat testjes. Ik word nagekeken of mijn hartslag en bloeddruk niet te hoog is. Bij mij is alles goed hopelijk bij de baby ook.

Na een half uurtje is de baby nog steeds niet terug. Op dat moment gaat de deur los en komen Koen, ezzie en matthy binnengelopen.  " ik ben trots op je Juul!" Zegt ezzie en geeft me een knuffel. " en weet je wat het is?" Zegt Koen.  " ik ik weet het niet de baby is al een half uur weg...." Vertel ik. " ze moeten vast wat onderzoeken doen rustig het komt goed" zegt matthy. En ja hoor na een tijdje komt de baby aangekleed en wel de kamer binnnen. " gefeliciteerd met uw dochter!" Zegt de dokter. En legt de baby in mijn armen. Koen word ineens helemaal wild van emoties. " leg dit is zo schattig!! Wat een klein popje" zegt hij. Ik kijk ezra aan en hij kijkt terug en geeft me een knikje.
" welkom Fenna het lam!"

Hoi
Na een tijdje weg gegeweest te zijn heb ik hier weer een nieuw deel.
Wat helaas ook het laatste deel is.... Heel erg bedankt voor jullie steun en vooral diegene die me geholpen heeft met het bedenken van het verhaal! Diegene weet zelf wie het is hahaha! Wees niet getreurd ik ben een nieuw boek gestart
Dus jullie zijn nog niet van me af!
Xx mij

I met you through my brother's best friend!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu