2. fejezet (18+)

1.7K 70 67
                                    

Naruto a Vörös rókában pakolt éppen, besegítve nagybátyjának amikor furcsa hangokra lett figyelmes az előtérből. Nem tudta kik lehettek azok hisz már rég záróra után voltak.
-Ero-sennin mi történt?- lépett be a félhomályos helyégbe de abban a pillanatban földbegyökerezett a lába. Nagybátyja az asztalnál ült és két pisztolyt szegeztek rá. Lábba megrogyott és pánik töltötte el a jelenet láttán.
Az egyik nagydarab fickó a füléhez emelte a telefonját és unottan beleszólt.
-Itt van..-mondta a készülékbe majd letette és Narutora nézett.
-Ha megmoccansz lelövöm...-mondta a társa és Naruto felé villantotta furcsa hegyes fogait. Naruto csak bólintott. Vérében jeges félelmet érzett és kétségbeesetten Jiraiyara nézett.
-Naruto nyugodj meg elintézem...-mondta nagybátyja és az idegenek felé fordult.
-Neki ehhez semmi köze engedjétek el...-mondta kissé dühösen Jiraiya.
-Mi a fenéről van szó Ero-sennin? Mibe keveredtél? -kérdezte kétségbeesetten Naruto, de moccanni még így sem mert.
-Majd én válaszolok neked Dobe....-hallotta meg az ismerősen csengő gúnynevet Naruto és szíve kihagyott egy ütemet ahogy meglátta Sasuket lassan belépni a bárba. Fekete öltöny volt rajta, mely elegánsan simult testére és képtelen volt levenni róla a pillantását. Három éve nem látta és most itt volt előtte szinte karnyújtásnyira. Szeme szinte megbabonázva figyelte ahogy Sasuke lassan közelebb lép felé. Agya képtelen volt felfogni hogy mit keresett az ő lepukkant bárjukba pont ebben a pillanatba. Fogalma sem volt mi történik  hogy került ide Sasuke, de legfőképp mi köze lehet ezekhez a kétes alakokhoz? De ahogy Sasuke közelebb lépett és a fickók főnöknek hívták agya lassan összerakta hogy Sasuke olyan útra tévedt amiről neki fogalma sem volt. Meg akart szólalni de képtelen volt értelmes szavakat formálni. Csak nézett a fekete csillogó szemekbe amik őt pásztázták rendületlenül.
-A kedves nagybátyád szép kis adósságot halmozott fel, és itt az ideje hogy visszafizesse. -mondta gúnyosan Sasuke majd meglengette a Vörös róka tulajdoni lapját maga előtt.
-Én ezt nem értem! Ero sennin? Hogy teheted ezt? Hisz a bár az egyeltelen megélhetésünk?...-kérdezte kétségbeesetten Naruto, ahogy meglátta az okiratot Sasukenál. Még mindig nem tudta felfogni hogy Sasuket látja azt pedig végképp nem hogy a bár a lakással együtt a kezében volt.
-Még is mennyivel tartozik?...-kérdezte alig halhatóan remegő hanggal Naruto és Sasuke szemeibe nézett válaszokat kutatva.
-Több mint másfél millió dollár..-mondta rezzenéstelen arccal Sasuke és Naruto szeme elkerekedett a döbbenettől.
-Dehát nekünk nincs ennyi pénzünk....- mondta elsápadva és a közeli székre rogyott.
-Nos Jiraiya mi legyen? A papíron az áll amennyiben elhalálozás történik a Vörös róka az enyém. Mik az utolsó szavaid? -kérdezte kegyetlenül Sasuke majd pillantása a kétségbeesett Narutora esett, aki döbbenten ült a széken és képtelen volt felfogni hogy tulajdon képen gyilkossággal fenyegetőznek. Ereiben megfagyott a vér a gondolatra hogy szeme előtt ölhetik meg nagybátyját. Majd hirtelen pánik fogta el ahogy hallotta kattanni a pisztolyt ez egyik fickó kezében. A fehér hajú srác ördögien vigyorgott és várta a jelet hogy meghúzza a ravaszt.

-Sasuke adj még egy kis időt megszerzem a pénzt..-esdekelte Naruto és Sasuke felé rohant, de a felé mutató pisztolycsövek megállították.
-Tudd hol a helyed te kis szaros..-mondta a nagyobb darab srác és Naruto hátrébb lépett ijedtében majd Sasukera nézett aki intett az embereinek és leengedték a fegyvert.
-Mit tennél meg hogy meg mentsd a nagybátyjád és ezt a kócerájt? -kérdezte sokat sejtetően Sasuke és a kék szemekbe nézett.
-Bármit...-mondta halkan Naruto és könnybe lábadt a szeme.
-Akkor megegyeztünk holnap nyolcra érted küldetek és átbeszéljük a feltételeket. -mondta Sasuke diadalittasan majd intett az embereinek és csöndben távoztak esélyt se hagyva ellenkezésre.

Naruto ált teste remegett és nehezen vette a levegőt. Ez nem az a Sasuke akit ismert. Három év után egy kegyetlen rideg embert látott benne nem azt a bosszantóan pimasz srácot az egyetemről aki gúnyolta.  Fogalma sem volt mi fog vele történni de tudta hogy bármit is ajánl Sasuke el kell fogadnia ha meg akarja menteni nagybátyja életet.
Jiraiya csak ült némán maga elé nézve. Szeméből fáradság és félelem áradt.
-Ero-sennin nyugodj meg megoldom, ha kell éjjel nappal dolgozom hogy kifizessem a pénzt....-mondta Naruto, de hangja megremegett a félelemtől. A rendőrségnek tudta hogy nem szólhatnak.

-Naruto nem akarom hogy mégjobban belekeveredj majd én megoldom valahogy...
-És szerinted Sasuke mit fog szólni ha helyettem te jelensz meg? Tisztán kijelentette hogy velem akar beszélni...-mondta eréjesebben Naruto és kezdett egyre dühösebb lenni ahogy felfogta mibe csöppent.
-És miért nem mondtad hogy közöd van Sasukehez? Tudtad hogy évek óta nem halottam felőle erre így kell találkozzunk...-vonta kérdőre nagybátyját.
-Mert nem akartam látni a csalódást ahogy rájössz, hogy a volt évfolyam társad a kezében tartja a fél várost és alvilági ügyletei vannak. -sóhajtott fel fáradtan Jiraiya és az asztalon lévő üvegért nyúlt. Meghúzta a keserű folyadékot és némán intett Narutonak hogy egyedül akar lenni.


Naruto keserűen elmosolyodott a célzott gesztuson majd a hátsó ajtón felment a bár fölötti lakásukba lepihenni.

Szinte alig tudott aludni egész nap ideges volt a Sasukeval történtek miatt. Órákon sem tudott figyelni, gondolatai folyton csak Sasuke körül jártak és a kegyetlen pillantásán. Magának is nehezen vallotta be, de rettegtet attól mi vár rá az este.

Naruto gyomra görcsbe rándult ahogy meglátta a fekete kocsit az ablakból. Szaporán lélegzett, de próbálta kontrolálni magát nem akarta hogy lássák rajta mennyire bizonytalan és kétségbeesett. A kocsiba beülve akaratlanul is körbenézett. Minőségi bőr ülések fényes fa burkolat és hangulat világítás. Örült a felhúzódó fekete paravánnak ami elválasztotta a sofőrtől. Kicsit nyugodtabb volt hogy magában lehet. Ahogy leparkoltak és meglátta a hatalmas kastély szerű kúriát szeme elkerekedett és nyelt egyet. Végre felfogta hogy teljesen más világba került mint eddig valaha is volt.
Belépve a hatalmas ajtón óvatosan végig pásztázta a teret és elcsodálkozott a luxuson amit látott. Mindenről ordított hogy megrendelésre készült. Hiába uralkodott a fekete, ezüst és mélykék a szobákban mégsem volt hideg. Minden annyira illett Sasukehoz. Halkan sóhajtott ahogy felfogta hogy valószínűleg drágább a kilincs mint az egész havi keresete ami mégjobban növelte idegességét.

Sasuke türelmetlenül dobolt a hatalmas íróasztalon. A kényelmes bőrszékbe várta hogy Naruto végre megérkezzem. Elégedett volt terve úgy sikerült ahogy akarta, már csak a tényeket kell közölnie. Amikor meglátta a kétségbeesett kék szemeket tudta hogy nyert ügye van. Enyhe bűntudata volt attól amire készült, de már nem fordulhatott vissza. Ha kiderül hogy nem hajt be egy ekkora összeget következmények nélkül akkor a hírneve is romlani fog. Már bánta hogy voltak szemtanúk talán akkor máshogy viselkedik, de gondolataiból az ajtó halk nyitódása zavarta meg és azonnal a bizonytalan kék szemekbe nézett.

Naruto amint becsukódott mögötte az ajtó megrezzent a kilincs hangos kattanásától. Sasuke árgus szemekkel figyelte és nyelnie kellett egyet zavarában. Óvatosan beljebb lépett az impozáns irodában és tekintetével folyamatosan Sasuket nézte a félhomályba. Szótlanul ment közelebb majd megált az asztal előtt. Sasuke lágyan intett hogy foglaljon helyet.
-Mik a feltételek? -kérdezte Naruto kertelés nélkül, mert tudni akarta még is mit kell tegyen hogy életben maradjon nagybátyja.
-Nos Dobe két választásod van hogy visszafizesd a tartozást...-kezdett bele Sasuke és Naruto nyelt egyet ahogy kiszáradt a torka idegesseben.
-És mi lenne azok? -kérdezte habozva Naruto és újra a fekete szemekbe nézett. Sasuke halványan elmosolyodott majd megszólalt.
-Az egyik hogy a rabszolgám leszel a má...-folytatta volna Sasuke de Naruto a szavába vágott.
-Soha...-ellenkezett Naruto és Sasuke ajkain ördögi vigyor terült szét tudta hogy nem lesz egyszerű még is mulattatta az ellenállás.
-Nos ez esetben a második opció lép életbe. Elég szép árat kaphatok a szőke huszonos fiúkert. Eladlak valami perverz gazdag vén fasznak aki valószínűleg véresre bassza majd a segged minden éjjel. És nem a fájó segged lesz a legnagyobb bajod hanem a drog utáni sóvárgás amivel naponta töm majd...-mondta kegyetlenül Sasuke rezzenéstelen arccal és Naruto tátott szájjal hallgatta végig a borzalmat amit mondtak neki.
-Ezt te sem gondolhatod komolyan? -kérdezte felháborodotton Naruto de ugyan akkor rettegtet attól hogy valóra válik az amit Sasuke mondott neki.
-De halálosan komolyan gondolom Dobe. Válasz! Vagy én baszlak meg minden éjjel vagy egy idegen... -adta ki az ultimátumot Sasuke mert bármit meg tett volna hogy megszerezze amit akart. Ő pedig Narutot akarta.

Naruto szeme elkerekedett döbbenetében a nyers szavak hallatán. Teste remegett a dühtől és a kiszolgáltatottságtól.
-Tudod mit Sasuke? Bazd meg magad és az ajánlatod! Inkább megyek egy idegen faszhoz mint hogy hagyjam hogy hozzám érj....-mondta dühösen Naruto és felpattant a székéből de amint a fekete szemekbe pillantott beléfagyott a szó.
Sasuke alig bírta visszafogni a mosolyt ami a Naruto kirohanása váltott ki belőle. Mindig is csodálta hogy soha senkinek nem hódolt be, de most ahogy vele szembeszállt meg jobban vágyott rá. Senki nem utasította vissza. Mindig is a kegyeit keresték és itt volt ez a szőke srác aki nem hogy behódolt neki, de még el is küldi a francba. Farka vágyakozón rándul a hevességet hallva. Lassan felállva székéből Naruto elé sétált és csapdába ejtve az asztal és teste között a fülébe suttogott.
-Nem hiszem hogy bármiben is dönthetsz...csak nagyvonalú akartam lenni. Az enyém leszel akár tetszik akár nem vagy a nagybátyjád nem éri meg a holnapot sem...-suttogta Sasuke Naruto fülébe és lassan végig nyalt a puha fülcimpán. Naruto megrezzent a finom érintéstől, de gyomra kavargott és hányinger fogta el a tudatra hogy élete kicsúszott a kezéből és Sasuke játékszere lesz akárhogy is dönt.
-Gyűlöllek...-köpte a szavakat Naruto a fekete szemek közé amikor Sasuke belenézett.
-Nem is kértem hogy szeress Dobe....de lásd milyen nagyvonalú vagyok. Jiraiya egy évet kapott hogy rendezze a tartozást így neked is egy évig kell mellettem lenned...
-Egy év? -hüledezett Naruto a levegőt nehezen vette szíve a torkában dobogott az idegességtől, haragtól és megvetéstől amit Sasuke iránt érzett.
-Igen utána szabad vagy Dobe...
-Ne hívj Dobenak! Nem úgy hívnak...-csattant fel Naruto a gúnynévre amit annyira hiányolt most még is a pokolba kívánta.
-Úgy hívlak ahogy akarlak...-válaszolta flegmán Sasuke.
-És mi a garancia hogy miután letelt az egy év elengedsz? -kérdezte Naruto kételkedve.
-A szavamat adom...-mondta Sasuke és Naruto álla alá nyúlva kényszerítette hogy ránézzen majd jelentőségteljesen a szemébe nézett.
-És még is hogy bízzak benned Teme ha pont az előbb szegted meg -kérdezte pimaszul Naruto mert már nem volt mit vesztenie Sasuke markaiban volt, és ezt Sasuke is jól tudta. Nem volt visszaút.
-Sehogy de ha ez neked ilyen kurva fontos akkor fél év után ketté tépem a papírt és utána rajtad ál hogy betartod e az egyezséget...-mondta engesztelően Sasuke mert egy kicsit vissza akart szerezni a bizalomból amit sikeresen kiirtott az elmúlt két percben. Naruto összehúzott szemekkel bizalmatlanul figyelte minden mozdulatát és Sasuke érezte a felőle áradó hőt a teste remegését, de a kék szemek amik eddig gyűlölettel meredtek rá kisé engedtek a haragos fényükből.
-Én mindig megtartom a szavam...-mondta Naruto és jelentőségteljes a fekete szemeket kezdte pásztázni és remélte Sasuke tényleg betartja a neki tett ígéretét.

-Akkor ideje hogy megpecsételjük a mi kis egyezségünket nem gondolod? -mondta sokat sejtetően Sasuke és férfiasságát Narutonak dörzsölve az asztalhoz szorította.
-Mi? - értetlenkedett Naruto és próbált volna szabadulni de Sasuke nem engedte és a kezét hátrafogva szorosan hozzábújt majd a nyakába csókolt. Naruto ledermedt.
-Holnap reggel nyolcra már foglaltam időpontot az orvoshoz...Ha már az enyém leszel nem vagyok hajlandó gumival dugni...-mondta Sasuke és Naruto nyakába harapva közelebb simult a remegő testhez.
-Azt hittem csinálni akarod? -mondta remegő hangon Naruto és megkönnyebbült hogy ma még megúszta a rá váró megaláztatást.
-Fogom is. A csodás szádat akarom a farkamon...-búgta Sasuke vágyakozó hangon .
-Nem azt már nem...-ellenkezett Naruto. Soha nem csinált ilyet még csak egyszer csókolózott és elképzelni sem tudta hogy valakit az ajakaival elégítsen ki és most Sasuke erre kéri. A gondolatától is felfordult  a gyomra, de ahogy a vágytól fátyolos szemekbe nézett hangosan nyelt egyet mert tudta hogy ellenkezésnek nincs helye.
-Térdre..-adta ki az utasítást Sasuke és egy párnát dobott a földre majd levette a zakóját félredobta nem törődve az anyaggal,  kilazította nyakkendőjét és az asztalhoz dőlt.
Naruto dühösen pillantott Sasukera, de megadta magát remegő lábakkal letérdelt a párnára Sasuke elé. Kezét lassan ökölbe szorítva a térdén pihentette és le sütötte szemeit. Mereven bámult maga elé és próbált megnyugodni de képtelen volt rá. Hallotta ahogy az övcsatt hangosan koppan a földön mellette és megrezzent a hangtól.
Sasuke kipattintotta a gombot nadrágján. Látta hogy Naruto megrezzen a hangtól ezért lassan lenyúlva gyengéden az arany tincsek közé simított.
Narutot meglepte a gyengéd simítás mélyet lélegzett és óvatosan felemelve fejét Sasukera nézett. Szeméből sütött  a vágy és Narutonak nyelnie kellett annyira kiszáradt a torka. Remegő kezét lassan Sasuke combjára simította és tétován feljebb vezette a nadrág széléig. Sasuke halkan felnyögött a finom érintéstől és kezét a szőke tincsek közül Naruto arcára simította majd hüvejkujjával a kívánatos ajkakat kezdte lágyan simítani. Naruto meg akarta harapni Sasuke ujjait de ajkai még is engedelmesen nyíltak szét a simogató ujjaktól. Tekintetével Sasuket nézte aki aprót bólintva jelezte hogy folytassa. Kezét a finom anyag alá csúsztatva lassan lehúzta Sasuke nadrágját a boxerral együtt és megrökönyödött sóhaj hagyta el ajkait amint meglátta maga előtt Sasuke férfiasságát.
-Én még sose...-dadogta Naruto és újra lesütötte a fejét, de Sasuke simogató ujjai nem hagyták és újra felemelve kényszerítették hogy a fekete szemébe nézzen.
-Hidd el nekem hogy most ez érdekel a legkevésbé hogy mennyire leszel ügyes....-sóhajtotta Sasuke és újra végigsimított a hívogató ajkakon. Naruto tétovázva, de felnyúlt és lassan végigsimított Sasuke férfiasságán majd a tövére fogva óvatosan az ajkai közé vette. Sasuke halkan felnyögött és tekintetét képtelen volt levenni a látványról ahogy Naruto lassan mélyebre engedi ajkai között. Finoman beletúrt a szőke tincsekbe majd egy határozott mozdulattal mélyebbre rántotta magát. Naruto köhögni kezdett a hirtelen ingertől és dühösen pillantott fel Sasukera de ahogy a fekete szemekbe nézett furcsa érzés kerítette hatalmába. Rosszul volt a tudattól hogy ajkai között érzi Sasuket, de a ködös fekete szemek bizsergetően hatottak rá. Gyűlölte magát emiatt a furcsa érzés miatt. Nyelvével lenyalva a vágycseppet újra ajkai közé vette és ritmusosan mozgatni kezdte ajkai között Sasuket.
-Kibaszott jól csinálod...-szűrte a fogai között Sasuke és csípőjével enyhén előre lökte magát hogy megjobban elmerülhessen a nedves forróságban.
Naruto próbált nem a külvilágra gondolni és kizárni mindent az elmelyéből, de a vágy terhes sóhajok és halk cuppogás mélyen az elmélyébe ivódtak. Nyelvén érezte Sasuke ízét és lüktető férfiasságát. Imádkozott hogy minél előbb vége legyen. Olcsónak érezte magát amiért térdelve kényezteti Sasuket. Érezte a határozott kezet ami haját markolta és az erősebb lökéseket amiktől majdnem öklendezni kezdett ahogy torkához ért. Ellazította állkapcsát és hagyta hogy Sasuke diktáljon már feladta az ellenkezést nem volt mit tennie. Könny szökött a szemébe ahogy megérezte a torkába spriccelő forró nedved és nagyot nyelve kénytelen volt lenyelni Sasuke élvezetét.
Sasuke teste remegett az orgazmustól. Lassan kihúzta férfiasságát Naruto ajkai közül és kényszerítve hogy rá nézzen az álla alányúlt. Látta a könnyes szemeket és enyhe bűntudata volt, de ahogy a szopástól duzzadt ajkakra nézett minden aggodalma elpárolgott és újra csak is Narutora tudott gondolni. Finoman végig simított a duzzadt ajkon elkenve rajta élvezetének néhány cseppjét majd elégedetten a megtört kék szemekbe nézett.
-A legjobb szopás volt amit valaha kaptam...-mondta még fátyolos hangon Sasuke megdicsérve Narutot.
-Nem kaptad kényszerítetted nagy a különbség...-vágta oda Naruto még mindig a földön térdelve.
-Hidd el nekem Dobe ha nem ellenkezel te is annyira élvezni fogod mint én ha nem jobban...- mondta búgó hangon Sasuke majd begombolta nadrágját és az asztal mögé lépett.
-Azt kétlem hogy én ezt valaha is élvezni fogom...-mondta halkan maga elé bámulva Naruto és még érezte szájában Sasuke izét amitől elfogta a hányinger nem is figyelve fel az apró neszezésre Sasuke felől.

-Mi ez? -kérdezte Naruto ahogy elédobtak néhány papírt.
-Mondhatjuk a biztosítékod...-válaszolta Sasuke majd magára hagyta Narutot a gondolataival.

Amit kattan a kilincs Sasuke az ajtónak dőlve remegve sóhajtott fel. Alig bírta ki hogy ne fektesse Narutot az asztalra és dugja meg azonnal. De tudta várnia kell.
-Holnapig még kibírom...-nyugtázta magában Sasuke és ellépve az ajtótól kiment sofőrjéhez.

Naruto ült a földön a papírokat olvasta. Szeme elkerekedett ahogy felfogta mi ál benne.
Egy éves fix munkaszerződés, mely a tartozás készpénzben való rendezését hivatott kiváltani. Fizetség ennek fejében nem jár. Olvasta tovább fintorogva Naruto.
De amint szeme az apró betűs részhez ért szíve kihagyott egy ütemet.
Szerződés letelte után Uchiha Sasuke semmilyen követeléssel nem élhet a Vörös Rókát illető tartozással kapcsolatban. Illetve köteles félmillió dollár szabad felhasználású vissza nem térítendő összeggel támogatni a helyi a vállalkozást amennyiben azt a tulajdonos szükségesnek érzi.
Olvasta fel halkan Naruto és képtelen volt elhinni. Szeme a dátumozásra esett és ahogy felfogta hogy a papír a tegnapi nappal keltezett és aláírt tudta hogy csapdába sétált. Halkan felsóhajtott mert egy apró része a szívének megnyugodott hogy nagybátyját biztonságba tudhatja még ha hatalmas árat is kell fizetnie érte.

Hozzám tartozol!Where stories live. Discover now