Naruto beharapta ajkait amikor Sasuke ismét végig simított rajta. Az időérzékét már rég elvesztette és szinte fuldokolva szenvedett a kéjtől, amit Sasuke okozott neki. A fekete selyem szalagtól a szemén érzékei még jobban kiélesedtek, csuklóját vágta a puha kötél ahogy minden egyes simításnál teste megfeszült, de ami legjobban az őrületbe kergette az a belsőjét izgató gyöngysor volt.
-Hetek teltek el Dobe és még mindig dacolsz velem...-mondta vágyterhesen Sasuke és lassan kijjebb húzta gyöngysort ezzel is tovább kínozva Narutot.
-Mert nem akarom...és sosem fogom önként akarni-szűrte fogai között Naruto és ismért az ajkába harapott, amint megérezte, hogy Sasuke beljebb csúsztatja a gyöngyöket.
-Pedig a farkad nem ezt mondja...nedvesen könyörög, hogy a számba vegyem....-suttogta Sasuke Naruto fülébe, majd belecsókolva a finom bőrbe ajkaival lejjebb haladt Naruto testén. Bosszantotta Naruto folytonos ellenállása és mindent megtett azért, hogy a fiú végre megadja magát neki. Egy apró kéjes sóhaj szinte megbizsergette volna, de Naruto alig szuszogva csendben tűrt minden egyes alkalmat, ezzel Sasuke türelmét feszegetve.
Sasuke tudta, hogy Naruto direkt csinálja és szándékosan dacol vele, ami egyszerre bosszantotta, de ugyan akkor kihívásnak is tekintett. Így mindent megtett, hogy Naruto megadja magát érzékeinek és végre gátlások nélkül legyen vele, nem törődve az ostoba szerződéssel.
Naruto amint megérezte, hogy Sasuke ajkai közé veszi és finoman megszívja férfiasságát olyan erősen harapott az ajkába, hogy visszafojtsa a feltörni készülő nyögést, hogy ajka felrepedt, és érezte a fémes ízt ajkai között. A fekete selyem szalag a szemén átázott a könnyeitől, amit a kéj okozott neki. Próbálta kizárni a megannyi ingert, de képtelen volt. Szíve őrülten zakatolt és imádkozott, hogy érjen véget a szenvedése mert fogalma sem volt meddig fogja bírni az édes kínzást. Érezte az apró molyost a férfiasságán és abban a pillanatba rájött, hogy Sasuke készül valamire, de már késő volt. Férfiassága mélyebbre csusszant a forró ajkak között és belsőjét izgató gyöngyöket enyhén benyomták majd Sasuke kirántotta. A hirtelen jött inger váratlanul érte és remegve lélegzet visszafojtva élvezett el Sasuke ajkai között.
Sasuke megbabonázva figyelve ahogy Naruto remegve szaporán veszi a levegőt miután elélvezett. Ajka enyhén nyitva volt és szinte hívogatta Sasuket hogy megcsókolja, de most is mint minden egyes alkalommal vissza fogta magát. Férfiassága fájdalmasan feszült a nadrágjában, de úgy döntött most az egyszer elég volt ennyi Naruto számára. Óvatosan leoldotta csomót a kipirosodott csuklóról, de a szem kötőt nem merte saját maga levenni. Fájt látnia a folytonos megvetést a csillogó szemekbe még hetek elteltével is.
Sasuke minden éjjel harcot vívott önmagával, de minden egyes alkalommal a vágy Naruto iránt győzött.
***
Naruto nehezen szokta meg az új környezettet, de ahogy teltek a hetek még is furcsán megnyugtató volt számára belépni az ajtón. Talán a finom illatok és a vacsorák együtt voltak azok az apróságok, amik kezdték benne jó érzéssel eltölteni, hogy hazaért. Még ha utálta az estéket, amiket Sasukevel kellett töltenie, a reggelek még is a kedvencei voltak. A forró kávé, a finom pirítós illata, csalogatva vonzotta minden egyes reggel a konyhába. Életében először nem érezte azt a magányt, amit eddigi élete során mindig. Még Sasuke jelenléte sem zavarta az asztalnál. Ezekben a kivételes pillanatokban élvezte a fiú társaságát és az enyhe zajt amit a beszélgetések keltenek.
Naruto csöndben evett kiélvezve a reggeli nyugalmat.
-Sakura kész lesznek a lerendelt öltönyök a héten? - hallotta Naruto a kérdést.
-Péntekre itt lesznek. - mondta lány és Narutora mosolygott. Naruto kérdőn nézett vissza Sakurara és nem értette miért került a figyelem középpontjába.
-Mik a terveid hétvégére Dobe? - kérdezte Sasuke és Naruto felé fordult.
-Nem nagyon terveztem semmit. Készülni akartam a vizsgáimra, de csak hétfőn küldik ki hivatalosan témaköröket. - mondta tényként Naruto, de kíváncsian nézett Sasukere.
-Akkor készülj Dobe mert szombaton este velem jössz. - monda Sasuke, és lezárva beszélgetést felált az asztaltól majd intve Sakuranak távozott.
Naruto csak pislogott, nem értette az egészet.
-Még is hova megyek én Sasukevel? - kérdezte Sakuratól.
- Egy luxus hotel nyitó partyjára, erre kellenek az öltönyök. - magyarázta Sasukra és elmosolyodott Naruton ahogy fintorgott egyet.
- Nem akarok menni, ott mindenki gazdag és művelt nem vagyok oda való. -magyarázta Naruto kétségbeesetten.
- Sasuke nem így gondolja, ha magával akar vinni, és hidd el Naruto Sasuke sosem csinál semmit ok nélkül. - mondta Sakura, de Naruto csak grimaszolni tudott.
***
Naruto percek óta nézte magát a tükörbe, mintha egy idegen nézne vissza rá. Furcsa látvány volt rajta az elegáns öltöny. A fekete zakó szinte rá simult a testére tökéletesen illeszkedve mindenhol. Az égkék ing kiemelte szemét, amitől még világosabbnak tűnt.
-Tudtam, hogy tökéletesen fog állni ez a szín. - búgta a háta mögül Sasuke és a tükörbe találkozott a tekintetük. Naruto enyhén elpirult és megpróbálta megkötni nyakkendőjét, persze sikertelenül. Sasuke enyhén felkacagott és közelebb lépett.
-Fordulj meg segítek. - adta utasításba Sasuke és lassan Naruto elé lépett. Szótlanul álltak egymás előtt, csak a finom anyag halk suhogását lehetett hallani. Naruto elpirult a furcsa meghitt hangulattól. Agyában millió és egy kérdés cikázott. Zavartan kapta el tekintetét amikor Sasuke végezve a csomóval végig simított a finom anyagon.
-Mi az Dobe? - kérdezte Sasuke mert látta, hogy Naruto őrlődik valamin.
-Én..Én...-dadogta Naruto mert nem tudta még is, hogy mondja azt, amit szeretne.
-Ne kertelj Dobe mond nyugodtan...-mondta megértően Sasuke, és kényszerítette Narutot, hogy a szemébe nézzen.
-Jövő héten kapjuk meg a vizsga témaköröket...
-Igen ezt már mondtad...
-És..és nekem tanulnom kell Sasuke...-mondta sokat sejltetően Naruto.
-Nem értem mire akarsz kilyukadni Dobe...-mondta Sasuke és kérdőn nézett Narutora.
-Hát..tudod...tanulni szeretnék és az esték miatt mondom...nem lehetne, hogy most ne csináljuk? -kérdezte pirulva Naruto, és Sasuke végre megértette mire célozgatott eddig Naruto.
-Szóval, ha jól értem? Akkor arra kérsz hagyjalak békén a vizsgáig, és szexmentes időszakot szeretnél? -kérdezte Sasuke felvont szemöldökkel, de magában jól szórakozott Naruto zavarán.
-Igen...-mondta halkan Naruto és lesütötte a szemét.
-Nem mintha olyan nagyon ellenedre lenne a dolog - csipkelődött Sasuke.
-Tudod nagyon jól, hogy nem élvezem, és te kényszerítesz rá...-vágta rá rögtön Naruto, de magában megbánta, most nem akarta magára haragítani Sasuket. Szüksége volt a plusz időre.
-Rendben Dobe békén hagylak egyetlen egy feltétellel...-mondta Sasuke sokat sejltetően.
-Mi lenne az? - kérdezte Naruto reménykedve.
-Ha az este végéig kibírod könyörgés nélkül, hogy magamévá tegyelek akkor szabad vagy a vizsgákig, és ígérem egy ujjal sem nyúlok hozzád. - mondta Sasuke, és látta Naruto arcán az önelégült mosolyt.
- Ez gyerekjáték lesz benne vagyok Sasuke. - mondta Naruto diadal ittasan.
-Rendben Naruto, és most fordulj meg...-adta utasításba Sasuke.
-He? -értetlenkedett Naruto és kérdőn nézett Sasukere.
-Ne gondold azt Dobe hogy megkönnyítem a dolgod. Fordulj meg. - mondta Sasuke, és Naruto nyelt egyet majd szótlanul megfordult.
-Támaszkodj az asztalra és húzd fel a zakód. - utasította Sasuke, majd a zsebéből apró dobozt húzott elő. A fogadás váratlan fordulat volt, de a mai terveit nem hagyja veszni.
-Mit csinálsz? Azt mondtad nem nyúlsz hozzám? Kérdezte Naruto amikor kioldva az övét lassan lehúzták róla a nadrágot.
-Nem is fogok Dobe, de nem hagyhatom, hogy olyan könnyen nyerj .. - mondta Sasuke és érezte Naruto ahogy egy nedves ujj lassan belécsúszik. Felsóhajtott amikor Sasuke végre kihúzta őket, de abban a pillanatban megérezte az apró kerek tárgyat a belsőjében.
-Mi a? -kérdezte volna Naruto, de Sasuke mélyebre nyomta az apró tárgyat és Naruto megremegett ahogy hozzáérve érzékeny pontjához enyhén megnyomta azt.
-Kell egy kis nehezítés Naruto...-suttogta Sasuke Naruto fülébe.
-Ha az este végéig kiveszed én nyertem...-mondta Sasuke diadalittasan és magára hagyta Narutot.
***
Naruto mélyet lélegzett ahogy kiszállva a kocsiból megpillantotta az impozáns épületet. Nem akart itt lenni, de Sasuke ragaszkodott hozzá és nem volt mit tennie. Lassan lépdelt Sasuke mellett, és próbálta megszokni az idegen érzést belsőjében, de abban a pillanatban ahogy beléptek volna az ajtón apró rezgést érzett. Lába megremegett kezével pedig Sasuke karjára fogott a hirtelen jött ingertől.
Sasuke elmosolyodott ahogy kikapcsolva az apró vibrátort Narutora nézett.
-Nem mondtam, hogy könnyű lesz Dobe - szúrta oda pimaszul Sasuke és intett Narutonak, hogy kövesse. Naruto elkerekedett szemekkel nézett Sasukera és halkan káromkodott, amin Sasuke magában jót derült.
Naruto belépve a terembe ámulva figyelte a sok embert, a finom kelméket és fényűző díszítést. Gyomra összerándult idegességében. Érezte, hogy nem ide való, és minden egyes szempár, amivel találkozott csak még jobban frusztrálta. Be kellett ismernie magának, hogy akármennyire is utált Sasuke mellett lenni, most még is megnyugtatta a közelsége. Elveszettnek érezte magát ebben közegben. Az apró vibrálás mely néha az őrületbe kergette nem segítette lenyugodni, csöndben ált Sasuke mellett és igyekezett megnyugodni. Nem sok sikerrel, főleg, amikor észrevette, hogy Sasuke lassan a zsebébe csúsztatja a kezét, és már tudta, hogy mire készül. Mélyet lélegzett és felkészült az apró kéjes vibrálásra. Frusztrált volt és ideges az egész helyzettől.
-Naruto hadd mutassalak be az Ichiraku étterem lánc tulajdonosának. - mondta Sasuke hivatalosan és Naruto elképedt ahogy meghallotta kinek is lesz bemutatva. Imádta az Ichiraku rament. És mérhetetlenül nagyra tartotta a tulajt, aki a semmiből építette ki étterem láncát. Naruto idegesen nyelt egyet és kezet nyújtott.
-Uzumaki Naruto örülök hogy megismerhetem Uram...-mondta tisztelet tudóan Naruto.
-Ichiraku Teuchi örvendek a szerencsének Naruto, Sasuke már sokat mesélt rólad. - mondta Ichiraku és Naruto kérdőn nézett Sasukera.
-Ne néz így rám Naruto csak megemlítettem, hogy te is hasonló pályára szeretnél lépni. - mondta Sasuke.
-Sasuke barátai az én barátaim is. Na gyere fiam ez az öreg róka beavat egy két titokba a szakmával kapcsolatba. - mondta szórakozottan Ichiraku és a zavart Narutot karon ragadva egy távoli asztalhoz ültek.
Sasuke a távolból figyelte ahogy Naruto arca felderülve hallgatja, amit mondanak neki. Arci kipirult és szeme ragyogott. Sasuket megmosolyogtatta a jelenet, de ördögi félmosolyra húzta ajkát és zsebébe nyúlva megnyomta az apró gombot a mini távirányítón. Abban a pillanatban Naruto megremegett, és dühösen Sasukere nézett, akit módfelett szórakoztatott Naruto reakciója.
Naruto hálás volt Sasukenek amiért bemutatta egyik példaképnek, de a harag, amit jelen pillanatban érzett nagyobb volt a hálánál. Az asztalnál ülve térdeit markolva próbált uralkodni magán. Teste remegett és alig kapott levegőt. Érezte, hogy férfiassága fájdalmasan feszül az órák óta tartó apró ingerek hatására. Áldotta hosszú zakót, de már képtelen volt ülve maradni, a vacsora alatt. Zavarták a csillogó fények a lágy zene, az illatok, minden. Feszült volt és frusztrált.
-Szük..szükségem van egy kis levegőre...-mondta szaggatottan Sasukenek, és próbálva uralkodni magán lassan felállva az erkély felé sétált. Minden egyes lépés fájdalmas volt. Ami eleinte apró furcsa nyomás volt belsőjébe, mostanra áramütés szerű kéjes érzéssel töltötte el minden egyes lepésnél. Szüksége volt a levegőre és megváltásnak érezte ahogy a hűvös szellő végig cirógatja az arcát. A korlátnak támaszkodva élvezte a nyugalmat és próbált megnyugodni. Mélyeket lélegzett remélve ezzel lenyugtathatja testét, de a hátulról neki simuló test megzavarta.
-Jól vagy Dobe? - suttogta Sasuke a fülébe és hátulról átkarolva Narutot közelebb húzta magához.
-Már hogy lennék jól Teme? - zihálta Naruto, és megrázkódott amikor ismét rezegni kezdett az apró vibrátor.
-Bazd meg...-szűrte a fogai között Naruto, és teste megfeszült ahogy próbált ellenállni az ingernek.
-Egy szavadba kerül Naruto – mondta incselkedve Sasuke, és még közelebb húzva Narutot férfiasságát a fiúnak nyomva.
-Ha akarod itt helybe könnyítek rajtad...-mondta Sasuke és lejjebb csúsztatva kezét finoman végig simított Naruto férfiasságán a nadrágon keresztül.
-Megőrültél Sasuke nem fogom nyilvánosan csinálni eszedbe se jusson...-mondta felháborodottan Naruto, de teste elgyengült és fejét hátra hajtotta Sasuke vállára.
- Ne aggódj Dobe sosem hagynám, hogy bárki meglásson...most pedig indulás haza mielőtt meggondolom magam...-mondta Sasuke parancsolóan, de Narutonak még is enyhe mosolyra húzódott a szája az otthon hallatán. Valóban otthonának mondhatja, vagy csak illúzió?
Naruto megkönnyebbült ahogy átlépte a hálója ajtaját. Belsője lüktetett, levegőt alig kapott és teste felhevült. Nem számított rá, hogy Sasuke még a haza úton is kínozni akarja, és magában bosszankodott emiatt, de a halk ajtó csukódásra még is felkapta fejét.
-Dobe van nálad valami, ami az enyém és tudni akarom hajlandó vagy e visszaadni? - kérdezte enyhe mosollyal Sasuke, és Naruto nem tudta mit válaszoljon. A levegővétel már fájdalmas volt, teste remegett és minden perccel egyre rosszabb volt. Szánalmasnak érezte magát és nem akarta megadni magát, de elviselhetetlen volt már a belsőjét izgató vibrátor. Sasuke közelebb lépett, látta Naruton a hezitálást és tudta, hogy sosem fogja önként kimondani, amit hallani akar.
-Nem kell, hogy mondj semmit Dobe elég, ha bólintasz...-mondta kedvesen Sasuke és a kék szemekbe nézett.
Naruto nyelt egyet és magában egy kicsit hálás volt Sasukenek amiért nem kényszeríti, hogy bármit is mondjon, mert tudta, hogy képtelen lenne rá. Fejét Sasuke mellkasának döntötte és aprót bólintott.
***
Naruto négykézláb arcát a párnába fúrva szenvedett. Sasuke őrjítő lassúsággal tágította néha megnyomva az apró vibrátort ezzel is tovább ingerelve Narutot.
-Hogy akarsz elmenni Dobe? Vibrátorral vagy a farkammal? - búgta Sasuke Naruto fülébe és Naruto csak hangosan nyelt egyet. Nem akart egy tárgytól elmenni, mint legutóbb, mert így önmagát is egy tárgynak tekintette és ezt az érzést gyűlölte.
-Vedd ki...-mondta halkan és arcát pirulva fordította el.
Sasuke aprót mosolygott és óvatosan kihúzta az apró vibrátort, majd lassan Narutoba hatolt.
Naruto megremegett az érzéstől, és önkéntelenül közelebb tolta a csípőjét Sasukehez. Sasuke beharapta az ajkait a látványtól, érezte ahogy Naruto forrón lüktet körülötte és tudta, hogy elég lesz néhány lökés és Naruto remegve fog elélvezni.
Naruto hangosan beszívta a levegőt amikor megérezte, hogy Sasuke megmozdul benne, erősen a párnára markolt és néhány erőteljes lökés után elfojtva nyögését elélvezett.
Sasuke felemelve magához ölelte a remegő testet, de nem húzódott ki Narutoból élvezte az orgazmus utáni lágy pulzálást férfiassága körül.
-Imádom amikor száraz orgazmusod van...olyankor sokkal érzékenyebb vagy utána, és szinte égetsz odalenn annyira forró, vagy...-súgta vágyterhesen Sasuke Naruto fülébe és végig simított Naruto merev férfiasságán, és újra mozogni kezdett.
Naruto zihálva vette a levegőt Sasuke vállának dőlve. Elveszett kéjbe, amit Sasuke okozott neki. Minden egyes simítás a bőrén áramütésként végigcikázott testén és jóleső bizsergésként az ágyékában végződött. Szemét összeszorítva próbált uralkodni magán, de az újabb orgazmus futótűzként terjedt végig a testén és elfojtott nyögéssel elélvezett Sasuke karjai között.
Naruto fáradtan dőlt be az ágyba a frissítő zuhany után. Rettegett az elkövetkező napoktól. Halkan sóhajtott, túlságosan bágyadt és fárad volt már.
-Ne aggódj Dobe egy ujjal sem érek hozzád a vizsga végéig, tudom milyen fontos ez neked. -hallotta félálomba a halk ígéretet, de reagálni már nem tudott rá, lecsukva a szemeit elnyomta az álom.
( Nos jó sokára hoztam az új fejezetet, remélem azért tetszett, igyekeztem hosszúra írni. Azért kicsit szégyellem magam miatta, hogy ennyire húztam. Sajnos mostanában nem nagyon van időm írni, így nem tudom pontosan mikor jön a friss fejezet. Most a másik SasuNarum szeretném frissíteni a közel jövőben, az után lesz csak várható itt is az új fejezet. Zárás kép köszönöm, hogy még mindig olvassátok annak ellenére, hogy igen ritkán frissítem. )
YOU ARE READING
Hozzám tartozol!
FanfictionSasuke felküzdve magát az alvilági ranglétrán közelebb került céljához, hogy megtalálja és megölje szülei gyilkosát. De hiába a pénz és hatalom, ha valami még is hiányzik az életéből. Ez olyan döntésre sarkalja amire ő maga sem büszke, de hogy elérj...