-Naruto figyelsz te rám egyáltalán? - kérdezte Sakura, és Naruto orra előtt meg lengedte a kezét.
-Bocsánat Sakura-chan egy pillanatra elméláztam. - felelte Naruto bűnbánóan, és lesütötte a szemét.
-Azt látom... - kuncogott fel a lány, és Narutot kezdte vizsgálni, aki zavartan fordította el a fejét a kutató szemek elől.
-Megváltoztál... - jelentette ki Sakura jókedvűen, és maga elé véve szokásos újságját olvasni kezdett.
Naruto idegesen megvakarta a tarkóját, nem tudta mit mondjon. Sakura szavai felkavarták. Ő maga is úgy érezte megváltozott, és ez nyugtalanította. Agyában, és szívében teljes káosz uralkodott. Fogalma sem volt mihez kezdjen ezekkel a zavaros érzelmekkel, amik mostanában folyton a hatalmába kerítik. Bosszankodott saját magán, és ezért is örült egy kicsit, hogy Sasukenek ismét el kellett utaznia. Muszáj volt rendeznie a gondolatait, és az Sasuke közelében nem ment. Felsóhajtott, és ahogy felpillantott szeme megakadt valamin.
-Ó te jó ég....- kiáltotta fel Naruto, és nem törődve Sakura rosszalló pillantásával kikapta az újságot a kezéből.
-Ichiraku Ramen már az otthonodban! - olvasta fel Naruto izgatottan a szalagcímet, és remegve nézte a további sorokat.
-Úr Isten mától elérhető a boltokban...-kiáltotta Naruto, és képtelen volt letörölni a hatalmas mosolyt az arcáról. Sakura enyhén elmosolyodott Naruto lelkesedésén.
-Amúgy is bevásárolni indultam. Mit szólnál hozzá, ha együtt mennénk? - kérdezte Sakura, és visszavette az újságot a remegő kezek közül.
-Az ....az ..szuper lenne...Ó te jó éggggg... - Naruto alig bírt válaszolni olyan izgatott lett a hír hallatán. Imádta az Ichiraku Rament, és sose gondolta volna, hogy valaha otthoni kiszerelésben is árulni fogják.
-Suli után felveszlek. - mondta Sakura jókedvűen, és folytatta az újságja olvasását.
***
Naruto az izgatottságtól képtelen volt megmaradni egyhelyben. Nem akart az iskola előtt várakozni, így inkább át ment a túloldali parkolóba, hogy azonnal a kocsiba pattanhasson, ha Sakura megérkezik.
Idegesen dobolt a combján, amikor meglátott egy gyanús fekete furgont. Nappal volt, és nagy forgalom, még is furcsállta ahogy az autó felé közelít. Igyekezett nem rosszra gondolni, de gyomra még is bukfencet vetett, amikor az autó megált mellette. Megijedt, és már hátrált is, de abban a pillanatban kivágódott a furgon ajtaja, és lefogva őt berántották a kocsiba, majd sebesen elhajtottak.
Naruto rúgkapált, és szitkozódott. Próbált volna harcolni elrablói ellen, de képtelen volt a túlerővel szembe szállni. Szeme előtt elhomályosodott a kép ahogy megérezte a tarkójára mért fájdalmasan zsibbasztó ütést.
Sakura percek óta nyugtalanul várakozott Narutora. Nem tudta hol késlekedhet a fiú. Idegességében kipattant az autóból, és járkálni kezdett. A messzeségbe megpillantotta Sai-t. Sóhajtott egyet, és a fiúhoz lépet.
-Szia Sai. Nem tudod Naruto mikor végez? - kérdezte a lány, de minél előbb szabadult volna a fiú közelségéből.
- Már húsz perce végeztünk. Az a hülye csak úgy futott ki az iskolából, hogy porzott utána az út. - válaszolta Sai, és nem foglalkozva Sakuraval köszönés nélkül elsétált.
YOU ARE READING
Hozzám tartozol!
FanfictionSasuke felküzdve magát az alvilági ranglétrán közelebb került céljához, hogy megtalálja és megölje szülei gyilkosát. De hiába a pénz és hatalom, ha valami még is hiányzik az életéből. Ez olyan döntésre sarkalja amire ő maga sem büszke, de hogy elérj...