Частина 53

92 12 0
                                    

На картинці зупиненій з відео помітно маленький шрам на щоці. Це нічого не допомогло, але хоч відрізнити між іншими можна. Весь цей час Юн залишалась на дворі. Сиділа спочатку в машині но було не стерпно просто чекати. Закривши двері машини та ступивши перші кроки з заду підходить незнайомець та уколом в шию зміг без лишніх криків зробити з дівчиною що запланував.

15:46 лікарня

Юнгі взявши всі потрібні матеріали з камер та забравши сумку з палати дочки повернувся до машини. Но де ж Юн. Ще далеко від машини він швидко почав підбігати через те, що дівчини не було ніде. Вхопивши телефон, набравши вже всім знайомий номер чекав відповіді. Перший, другий, третій...ніхто не брав трубку. Ні телефону, ні дівчини немає, що ж за день такий сьогодні.

Схоже на сім'ю Мін найшла чорна смуга. Ніхто б не радів від такого.

Хлопець швидко завівши машину кинув сумку та телефон на задні сидіння. Зразу після Юн, ще коли був біля лікарні, він набрав Джуна, щоб зібрав всіх в нього дома. Машина наче летіла по дорозі в центрі міста.

Зайшовши в кімнату де сиділи всі, зразу з порогу він серйозно без жодного лишнього запитання викладав що сталось. Авжеж всі були в величезному шоці, вони не очікували такого, но зразу під'єднались до пошуків. Рін та Джин виїхали в його компанію, так більше можливостей. Чімін, Те та Чонгук вирішили розпитати маму та інших що сталось за останній тиждень, можливо це хоч на щось їх наштовхне. Джун та Хосок залишились в домі Юнгі, щоб швидко складати всі пазли які тільки знайдуть інші разом. Юнгі тим часом як всі роз'їхались, сам вирішив почати пошуки.

Темна глибока ніч, ніхто з людей вже не гуляв, місто ніби вимерло. Брюнет думав що найкраще це шукати того самого викрадача це по закинутих будівлях.

03:12 в машині

- Де ж вона може бути? Прошу тебе Юн, дочекайся мене. - об'їхавши вже всі можливі закинуті будинки та недобудовані багатоповерхівки, чорноволосий згадав дещо. Все ніби пробіглось картинками в голові, доволі велике приміщення, далеко в лісі, з найкращим виглядом на місто.

- Закинута школа! - ніби його перемкнуло, чорне BMW починає набирати швидкість до 190 км/год. Долі секунди йому потрібні, щоб зрозуміти що це саме те місце що він шукав.

Через хвилин 5 він вже вийшов з машини поруч зі школою. Так, половина школи була їхня, вони ховатися там від Ріна та зробили все щоб залишатись там подовше. Але інша набагато більша частина саме в яку в'їхала машина Суни була давно закинута, ніхто там навіть не ходив.

В обіймах минулогоWhere stories live. Discover now