TANITIM

660 9 4
                                    

   Merhaba arkadaşlar ben Açelya.

   Bu benim ilk kitabım ve çok heyecanlıyım. Daha önceden Wattpad'den tepki kitapları okudum ve bir şeyler eksikti. Yani yanlış anlamayın yazarlara saygım sonsuz emeklerini asla küçümseyemem sonuçta kendim de bir yazarım. Neyse ben de kendi kitabımı yazmak istedim. İsteklerinizi, sorularınızı, benimle ilgili sorularınızı kısacası her şeyi bana yorumlardan, özelden veya instagram hesabımdan (ddark1soull) sorabilirsiniz. Her şeyi cevaplamaya çalışacağım. Bazen yazım yanlışlarım olabilir ama dikkat etmeye çalışacağım, anlamazsanız da sorabilirsiniz. BTS ile ilgili yazayım biraz da. 6 senedir army'yim, onları çok seviyorum. Her şeylerinden haberdar olmaya, onları sonuna kadar savunmaya haklarını korumaya yani bi army'nin yapması gereken her şeyi yapmaya çalışıyorum. Onlar hakkında her old army kadar baya çok bilgim var. Army'leri sonuna kadar korurum her bir army'yi seviyorum (oppacıları sevmiyorum ksbxksbsj). Kitabımda komik, duygusal, heyecanlı, romantik, ağlamalı - gülmeli yani kısaca her türden tepkiler yazmaya çalışacağım. Vaktim oldukça bölüm atmaya çalışacağım. Neyse, hemen bölüm mü atsam kendimi mi tanıtsam diye düşündüm ama ilk kendimi tanıtırsam daha iyi olacağını düşündüm. Şimdi kendimi tanıtacağım.

1) Adım Açelya.

2) 21 Şubat 2003'de doğdum. 18 yaşındayım. Üniversiteye başlayacağım. İç mimar olmak istiyorum.

3) (Bu maddeyi bilerek ayrı yazdım söylemek istediklerim var kdndksbjsb) Balık burcuyum. Ama balık burcunun özelliklerini hiç taşımıyorum. Zaten o konuda insanlara çok sinirliyim jsbdksnsk. Bence her balık aynı değil. Her balık duygusal, ağlak değil yani. Neyse çok uzattım sksbsnsb.

4) En sevdiğim renk siyah. Siyah olan her şeyi çok severim. Açıkçası karanlık bi tarzım var her konuda.

5) Evet koyu bir army'yim jdbxnsbsm.

6) Biasım Taehyung. Ama asla ayrımcılık yapmam (şu üye çıksın gruptan şu üye çok çirkin tarzında ayrımcılıktan bahsediyorum, bu tür ayrımcılık yapanları dövesim öldüresim filan geliyor). Sadece Tae'nin yeri ayrı bende.

7) BTS kadar başka öyle çok fanlık yaptığım k-pop grubu yok ama k-pop çok dinliyorum. Ama her grup hakkında bilgim var ksbdksnsm.

8) Karanlık bir tarza sahibim.

9) Ship yapmıyorum ve ship mevzularını hiç sevmiyorum. Ama onlar kendi ağızlarıyla çıkıp söylerlerse saygı duyarım. Sevmiyorum dedim çünkü onlar 8 hatta daha fazla yıldır çok yakın arkadaşlar belki de ailelerinden bile yakınlar. Birbirlerine dokunmayı, sarılmayı, el şakalarını, birbirleriyle uğraşmayı falan seviyor olabilirler, alışkın olabilirler. Bence kendileri söyleyene kadar onları rahatsız etmeyi bırakalım (ki bence rahatsız oluyorlardır). Burada kendi fikrimi söyledim saygı duyun lütfen.

   Başka aklıma bir şey gelmedi. İsterseniz yani çok merak ederseniz bir gün boş bölüm atarım siz de yorum olarak sorarsınız bende cevaplarım. Dediğim gibi her yerden bana soru sorabilirsiniz veya sohbet etmek isterseniz de yazabilirsiniz.

   Buraya tekrar instagram hesabımı yazıyorum : ddark1soull

--------------------------------------------------------------

   Bu bölüm bu kadardı. Tam 525 kelime olmuş msbxkabzksn. Umarım okursunuz ve sıkılmadan okursunuz. Çok uzatmış olabilirim ama tanıtım yapmaya çalıştım. En yakın zamanda ilk bölümü atmaya çalışacağım.

   Sizi seviyorum, görüşürüz. 🖤

BTS TEPKİ KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin