➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
KİM NAMJOON (RM)
-B-bu ne?
-Ne ne?
-Üstündeki? Çok kısa.
-Ne olmuş yani?
-Git değiştir hemen.
-Namjoon ne saçmalıyorsun? Hadi çıkalım, geç kalacağız.
-Hayır. Sen üstündekini değiştirene kadar burada bekleyeceğiz.
-Ah bu komik bir şaka değil. Gerçekten geç kalıyoruz.
-...
-Sen ciddisin. Peeki.
Karşısına oturup kollarını önünde bağladın. Bir bacağını yere vuruyordun.
-Ne yapıyorsun Y/N?
-Burada bekliyoruz işte. Dediğin gibi.
-Of Y/N. Git değiştir işte.
-Hayır Namjoon. Farkında mısın bilmiyorum ama son zamanlarda çok değiştin. Giyimime, kararlarıma, fikirlerime her şeyime karışıyorsun. Bilerek mi yapıyorsun bilmiyorum ama bunu gerçekten abartmaya başladın.
-Ne yani, karışamaz mıyım? Sen benim sevgilim değil misin?
-Karış ama engel olamazsın. Fikrini söyleyebilirsin ama sen bunu yapmıyorsun. Kaba davranıyorsun. Ben inat ettikçe daha da kabalaşıyorsun. Gerçekten üzülüyorum.
-Hey ben kaba değilim. Yani.. kaba değilim ben. Özür dilerim. İsteyerek seni kırmak istemem kırmam da. Sadece galiba kıskandım. Başka erkeklerden seni kıskandım.
-Ama bu ilk defa olmuyor. Ben senin beni güzel bulmanı istiyorum, başka erkeklerin değil. Senden başkasına bakmayacağımı bilmen gerekiyordu. Sanırım bir süre ayrı kalırsak ikimizinde biraz düşünme fırsatı olur.
Ayağa kalktığında o da kalktı. Sen dönüp gidecekken kolundan nazikçe tutup seni kendine döndürdü.
-Bebeğim affet beni, gerçekten. Özür dilerim. Ben sensiz ne yaparım? Olmaz, gidemezsin. İzin veremem. Lütfen beni bırakma.
Pişman olduğunu anladın. Onu seviyordun. Ne kadar senin bazı kararlarına karışsada o senin sevgilindi. Sen de onu bazen kıskanıyordun.
-Tamam Namjoon. Senin gibi bir sevgilim varken kimse bana bakmaya bile cesaret edemez. Hadi gidelim gerçekten geç kalacağız.
(Mutlu son...)
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
KİM SEOKJİN (JİN)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ KİTABI
FanfictionMerhaba, ben Açelya. BTS tepki kitabı yazıyorum. Umarım beğenirsiniz.